Nopirku šo autiņu 12.06. un lidz 08.07. nobraucu ap 40000km. Autiņš patiešam labs, ērts un... Jaudas dažreiz pietrukst. Bet to visu kompense neliels pateriņš 5L/100km.
Un ērts salons. No remontiem viss kas man bīja tas, aizmugureje amortiņi (120Ls kopa ar darbu) un priekša bremžu kluči (17Ls ar manu darbu, 20 min) Protams uzreiz ka nopirku, samainīju zobsiksnu (180Ls detaļas ar darbu)
Visus filtrus (50Ls ar darbu) Eļļa (23Ls viss kopa) Zobsiksnas maiņa dārgi sanāk viena iemesla deļ, lai to nomainīt vajāg izjaukt pusmašinu : )) Uz šo ziemu pirkšu
jauno akumulātoru, nomainīsu atkal filtrus, saliešu visus jaunu šķīdrumus. Eļļu mainu ik pec 7000km. Citi sāka kā dumš, citi piekrīt man. Bet dīzeļiem labāk nedaudz biežāk to darīt. Isāk sakot iesaku šo auto visiem kas grīb braukt,
nevis "gonkot" un pēc tam remontēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No 12.jūnija līdz 8.jūlijam (ieskaitot) ir tieši 27 dienas.
40 000 km/27 dienām = 1 481,5 km/ dienā.
Pa kuru laiku tu paspēji veikt remontus un mainīt eļļu?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vaie nebūtu korektāk, ja rakstītu vismaz 12.2006. līdz 08.2007., lai vismaz būtu nepārprotami saprotams, ka runa ir par mēnešiem un gadiem nevis dienām un mēnešiem!
esmu barucis ar pasaatu 90ZS 1.9 diizeliiti. Nu taas ir šausmas ne mašīna apdziit gandriiz neiespeejami uz bauskas šosejas, jaaliek 3 robaa gaaze griidaa tad veel ceriiba ja 1 KM priekšā nav nevienas mašīnas. Man piemeeram tajaa mašiinaa nesaista nekas piniigi un galiigi ne tur standartaa ir daudz ekstras nekaa prasts darba drapaks un ekspluataacijaa ja pieskaita alumiinja piekares paarlasiišanu paaris reizes gadaa nekas leetaaks nesanaak par citu masiinu ar benziinmotoru.
To visu staastu jo pats esmu braucis ar to vaaģi un koleeģis stastiiija kaa gruuz naudu remontos.