Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 6 2006 Novērtējums: 9
Auto ir 2005. gada 23. decembra : ) - praktiski 2006. gada.
Pirms iegādāties protams iesaku painteresēties pie zinošiem cilvēkiem un vēlams kas strādā dīlera servisā (jebkura auto meklējumos, jo katram ir + un - )
Pret mazdām visu laiku esu bijis ļoti skeptisks. Likās pārāk jau tāds sievišķīgs dizains, pat tehniskām īpašībām diez ko arī nebiju pārliecināts, bet tā kā sievukam tika meklēts jauns auto nejauši uzgāju šo Mazdu. Painteresējos pie paziņām un izrādās viens labi pazīstams cilvēks strādā Aura auto, pakonsultējos - secinājums:
- vēlams pēc facelifta (uzlabota skaņas izolācija), vēlams ar 2,0 motoru (1,8 pa īsu bet 2,3 pārāk smaģnējs, rijīgs un tieksme uz eļlas ēšanu), vēlams arī bez xenona (mēdzot bieži plīst) a pārējais - it kā labi auto.

Tā nu sanāca, ka noskatītais auto iepriekšminētam atbilda:
- 2005. gada beigas (23. decembris) - jau pēc facelifta
- 2,0 litru dzinējs
- 6. ātrumu manuālā kārba
- bez xenona
- vidējā komplektācija (ādas apdare šur tur : ), klima ... ).
Apkopes ik pa 20tkm, 100tkm garantija (jau noripojis 40tkm, vēl nekādu sūdzību).
Salons smuks (smukāks kā pirmajiem modeļiem) ādas apdare stūrei, ātrumkloķim un visādiem štruntiem, 6. ātrumi dod savu, ekonomisks (vidēji jauktā režīmā ~ 8l/100km)
Visa vadība uz stūres, klima uttt.. kas jau japānim ir samērā pierasta lieta (standarts)
Biju patīkami pārsteigts gan par degvielas patēŗīņu gan par auto ietilpību - bagāžnieks zvērā liels un kas interesantākais - atmetās aizmugurējie sēdēkļi un veidojās milzīgs plašums (gandrīz gluda grīda) vienā nelielā ceļojumā pat nolēmām necelt telti un ar sievuku un sīci pārgulējām salonā (atmetām beņķi, saklājām segas un uz priekšu) - Auto ir SEDANS un es vidēja auguma - 182cm - visiem vietas pietikās.
Vēl vajadzētu uzlikt jumta bagāžnieku - tad gan jādodas tālākos braucienos! : )
Katrā ziņā neko sliktu nevaru teikt = labs, komfortabls un pat smuks auto, par ļoti pieņemamu cenu. (pat man kā Mazdas skeptiķim šis auto ir pieņemams)
Uz doto mirkli pat īsti nav nekas kas nepatīk vai neapmierinātu.
Ne pa velti pēdējos AutoBild testos Mazda kāpj uz augšu : ) par to prieks : )
Esu braucis ar daudziem auto (Audi, BMW, Opel, Ford, WV, Toyota, Mercedes un tagad Mazda) - ja runa ir par cenas/kvalitātes/apmierinātības/ieguvumu salīdzināšanu - pašubrīd priekšroka ir minētajai Mazdai.
Lai arī citi japāņi varbūt ir it kā nedaudz 'teorētiski' labāki (Teorētiski Toyota kotējās, bet faktiski neko īpašu neesu izjutis ar to braucot, tikai to, ka tā ir dārgāka) Bet vācu auto ir komfortabli (braukt bauda ar Mercede vai BMW, bet standartā tas ir pliks kā žurka un ja to apkarina ar normālām šī laikmeta lietiņām - zvērīgi dārgs)
Tas nu ir aptuveni mans sakāmais : )
Ideāla nekā nav - tādēļ 9 : )

Cerams manas domas ir kaut cik izprotamas, ņemiet par labu!

Sory, foto nav diez ko smuks (auto netīrs : ) ) bet priekštatam būs ok
 
Cunca @ 8.augusts 2007 0:00
Visi komentāri
 
Gasjs 8.augusts 2007 10:54
0 0 Atbildēt

1. 2.3 nav ne smagnējs, ne rijīgs. Līdz 120'000km (no 0)
ne reizi starp apkopēm nečekoju un nepapildināju līmeni -
bez problēmām (tas gan laikam neliecina, ka nerij eļļu ;)
2. Par facelift izmaiņām piekrītu. Man bija pirms facelifta Mazda.
3. Xenon vispār palasījos, ka mūžš spuldzītēm un tam trafam (mazdai ir katram lukturim savs) ir ap 2000h. Tā ka pēc 100'000km var iznākt mainīt. Pie Inchape bija bezgala dārgi, pirms pārdošanas saliku kaukādu lēto variantu.
4. Līdz 100'000 - 120'000km Tev tai Mazdai vajadzētu ripot bez bēdu. Pēc tam man sāka beigties nost kaukādas piekares detaļas, kuras nāk tikai veselos, lielos, dārgos (>500Ls) mezglos. Tā ka ieteiktu tikt vaļā no Mazdas līdz 120'000km sasniegšanas. Vai arī labi sainvestēt (atrodot lētākas detaļas nekā pie Inchape) un braukt līdz >200'000km.

cunca 8.augusts 2007 11:03
0 0 Atbildēt

Par 2.3 motoru man komentēja no Aura auto (ne jau katram tā ir, bet lielāka iespējamība)

Par Xenonu arī tas pats - je jau visiem plīst utt, bet ir tieksme izdegt, un izmaksas kā minēji ir ne mazās (man pietiek ar parastām :) )

Par hadeni - nu redzēs, varbūt būs jāseko tavam ieteikumam :) Sievuks īpaši daudz nenobrauc ~ 20tkm gadā , tad respektīvi 100tkm būs pēc vēl trīs gadiem - a tad jau toč gribēsies ko citu :)
Personīgi uzskatu ka 100 - 120 un ja 150tkm ir bez problēmām - tas ir ok, jo tā tām detaļām būtu jātur.
Vienīgu uztrauc tas ko minēji par veseliem blokiem - tas ir bēdīgi. No pieredzes ir bijis ka amerikāņiem bij konstruēts tā, ka mainās veseli mezgli un Peugeotam - izmaksas protams ir uzreiz fantastiskas !

es 8.augusts 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Labs auto. Bet nepatiik ljoti slikta skanjas izolaacija... Ja tagad taa ir uzlabota, tad gribas zinaat kaada taa bija pirms facelifta!?

Cunca 8.augusts 2007 11:25
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, es it kā īpaši nesūdzos.
Biju braucis ar Mazda 3 - nu tai gan ir stipri jāpiestrādā pie skaņas izolācijas

wazzzap 23.janvāris 2009 14:17
0 0 Atbildēt

pats braucu ar tādu pašu aparātu un varu tiešām teikt, ka tas auto ir tā vērts. nespēju saskatīt nevienu citu alternatīvu par saprātīgu cenu. Prieks par būtiskajām izmaiņām, ko izdarīja facelifts, proti - būtiski uzlabota skaņas izolācija, 6-pakāpju kārba ūn daudz patīkamāks panelis un sēdekļu apšuvums. Ir sanācis izbraukāt ar visādām mazdām un varu teikt, ka pirms facelifta ir garām - uz sotaka rūc tā, ka mūzika jāslēdz skaļāk un visu laiku liekas, ka ir ielikts 4 robā. 2 litru motors - vnk ideāls - ir paskriet var, i pietiekoši ekonomisks. 1.8 garām, savukārt 2.3 - priekš vipendrosiem :)
forši ir braukt ar auto, kad ir patīkami par braukšanu un par izvēli, ka nav jānožēlo absolūti nekas un iekāpjot kādā citā, uzreiz saproti atšķirības. It sevišķi gara auguma cilvēki novērtēs :) arī sievai auto ļoti patīk un kad apspriedām autoparka apdeitu - teica, ka vēl var droši gaidīt. Katrā gadījumā toyota paliek malā mazāk braukta :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti