1.6 motors, kondiška un dažas citas fīčas, bet nekas daudz. Norullēts ir 1 gads nedaudz virs 40000km, izieta skate ar dažiem vieniniekiem. Kopumā pozitīva mašīna.
Kas patīk:
tīri patīkama piekare - vidēji cieta, labi turas uz ceļa,
motora jauda atbilstoša tilpumam, vienīgais virs 100km/h diezgan augsti apgriezieni - liekas, ka motoram nedaudz grūti
Panelis stilīgs neona zils ar sarkanu, priecē acis tumsā katrā ziņā nestāv blakus zaļai klasikai.
Ādas stūre ir laba lieta.
Dizains gaumes lieta, bet man tīri labi patīk.
Kas nepatīk:
Sēdvieta, garos braucienos jūtas mugura un nevar īsti atrast savu pozīciju (ir bijusi ērtāka mašīna).
Tas ka špricējot logu šķidrumu vienmēr tiek arī mazgāti priekšējie lukturi - logu šķidrums beidzas viens divi un šito fīču vai nu jāatslēdz pavisam vai jāsamierinās. Focusiem tikai nakts režīmā lukturu mazgātājs sāk darboties, bet te laikam par to nepadomāja.
Domāju, ka savā klasē kā tīri neko autiņš, platforma tā pati, kas Focusam, bet tas man liekas krienti bezpersoniskāks it īpaši iekšpusē. Ar Corollu arī ir braukts (ne ar pašu jaunāko) nu arī tā īsti neuzrunāja.
Tas īsumā viss, mašinā ir OK, bet piesieties var.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ja mashina pie 40tkm iet skati ar vieniniekiem tad ar to viss ir pateikts....kartejo reizi var parliecinaties par japanu auto kvalitati
Azatb: eij ****, japaanjiem nav ne vainas.
cik daudz bmw un citu jauno mashinu ir redzets kuram TA ir vesels bars vieninieku. Turklat tie ir autinji kuriem ir zem 100000km
tad jau labāk ņemt 20 gadīgu auto nekā jaunu, jo manam e28 bija tik kādi 4 standarta vieninieki, kas tiek likti veciem auto.. :)
seatbelt!
Kuri tad ir tie standartvieninieki???
Ne manam 6gadīgajam Citroen, ne arī iepriekš 12 gadīgai Toyota nekādi standartvieninieki nebija!
Ja eļļas noplūde un korozija ir, tad ir, Tāpat vien neko neliek.
Kas ir pārējie 3?
Ārprātīgi skaļs auto!
Nekādu sajūsmu neizraisīja.
Labi viens vieninieks bija par hadeni pārējie nebija mašīnas vainas dēļ. Par to, ka paskaļa piekrītu it īpaši uz lauku ceļiem. Vēl viena lieta uz logu slotiņas neliels rūsas pleķis parādījies tas man liekas nav gluži normāli. Anyway domāju, ka tādas izteikti labākas alternatīvas šajā klasē un cenu kategorijā nav. Pabrīnījos par ilgu apkopes km apjomu - ik pa 20000, bet tas jau laikam jaunajiem vāģiem normāli.
protams, rūsa, ar aci to ir grūti pamanīt, bet, ja vāģim ir 20 gadi, raksta var vai nevar redzēt, eļļas noplūde arī, parādiet man kaut vienu autiņu, kam tā nesulo, nav pat jāpil uz zemes, jaunākiem auto to neredz, jo ir plastmasa pāri, kas vecajiem nav, tapec viss endžins kā uz delnas, tad divi štociņi bija par ieplīsušu un nenoreguletu miglinieku, vēl viens neatceros, laikam amītis viņam nepatika un tas arī viss, BēMWē rulzē :)
autoram> citroenam ir 30 000 intervāls starp apkopēm :) sarūsējusī slotiņa ir Mazda 3 problēma, rūsa vispār ir japāņu sabiedrotais :( par hadeni gan dīvaini, ka pēc 40k jau psc, bet nu... kā brauksi, tā kalpos ;)
Būtu labāk pircis CHEVROLET - pirmajā apskatē ne vieninieku, ne rūsas un arī iespējama ādas stūre, par stipri zemāku cenu!
Gadu esmu braucis ar tieši tādas komplektācijas M3. Tagad jau apmainīju to uz Octavia2 1,9TDI un esmu apmierinātāks.
Kas M3 patika: dizains(gan ārējais gan iekšējais +vēl bij sarkana permalutra krāsa kas kad nomazgā- izskatās super), ļoti labi turās uz ceļa pagriezienos un vadās, super ērta stūre, laba salikšanas kvalitāte, salona plastmas kaut arī cietas, bet kvalitatīvas. Bet mīnusi: nevis vidēji cieta viņa ir bet ļoti cieta, pie tam ar nenormāli skaļu hadeni, zema, bleķi plāni kā papīrs, sajūta ka brauc ar rotaļu mašīnu, ļoti ēdelīga priekš modernas mašīnas ar 1.6l dzinēju, krāsojums ļoti viegli skrāpējas(un perlamutra krāsa ir nenormaļi dārga), mazs salons(maz vietas aizmugurē), sēdekļi kaut arī ir ļoti ergonomiski, bet pašauri- man arī sāpēja mugura, taču sievai tie bija ideāli. Sarkanais paneļa apgaismojums it kā izskatās ok, bet grūti lasās jo bulta ir sarkana, cipari sarkani..
Rezumē- auto ir sportiska daba, visa vinja būtība vēlās braukt ātri, bet tam traucē mazais motors. Tāpēc ja būtu vinjam teixim 2.0l- nebūtu pārdevis, bet M3 ap 1,6l motoru- ideāla sieviešu mašīna
Būtu vieglāka dzīvošana, ja mums nebūtu ar ko salīdzināt. Tie, kuri brēkā par cietumu un skaļumu, nav braukuši ar Hondu Civic, kas gan ar 1.8 motoru ir žiperīgāks, bet nu sēdētājs ir kā zirnis pākstī. Turklāt pilnīgi noteikti Honda ir arī skaļāka. Ar vienu izņēmumu - arkas, ja pa lietu, pa peļķēm, tad gan Mazda paliek netīkami skaļa. Pirms ņemt nullīti Mazdu 3, man jau arī acs likās uz alternatīvām, par provi, C4 vai Note. Bet - paskatamies reklāmā - knapi brauktus citronus tirgo steriem, savukārt Mazdas atradu tikai trīs... jauns autiņš, tas, protams, ir feini, bet kā lai notirgo brauktu citronu?... Notei, savukārt, aizmugurē vietas ka vai nu, abet uz bāgāžnieka rēķina. Tāpēc izvēle palika par labu Mazdai. Vai tas būs labs lēmums - rādīs laiks.
Par patēriņu 1.6 netrakojot, bet arī nesēņojot režīmā pilsēta/lielceļš sanāk vidēji no 7 līdz 8 litri. Ziemā lielākais ir bijis 8.7. Bet caurmērā ap 7.5. Biju domājis, ka būs nedaudz mazāk, moš kāja par smagu.