Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra B 1996 Novērtējums: 7
Sveiki, savu pirmo opeli nopirku apmeram pirms trim mēnešiem, no radiem pa 1800 eiro + atdzīšanas izdevumi no Īrijas (ar auto no Latvijas bija aizbraukts uz Īriju). Opeli pats atdzinu, tapēc varu spriest par tā ērtumu un braukšanas kvalitāti. Tagad sīkāk par pašu opeli: Izlaiduma gads 1996, hečbeks, 2.0 16v turbo dīzelis (esotec) 82 Zs, nobraukums 230 tūkst. Auto tika atdzīts no vācijas, radi ar to bija nobraukuši 2 gadus - 1 Latvijā, vienu Īrijā. Atdzinu auto bez nekādām problēmām, braukt bija ērti, nenogura ne mugura, ne kājas, ērts vadības rīku izkārtojums. Vidējais degvielas patēriņš braucot pa Vācijas labajiem ceļiem un lielajiem korķiem: )), 5,2l, bet pa Poliju un Lietuvu, braucot uz 90-100km/h zem 5l uz 100km. Protams uz musu celiem, kuru stāvokli paši labi zinām, videjais degvielas patērīņš ir nedaudz virs 6l uz 100km
Latvijā BRC auto novērtēja uz 3000 eiro. Zināju, ka naksies auto paremontēt, jo bija zināmi vairāki sīki defekti un radinieki neko nebija darījuši. Taču remonta izmaksas pieckārt pārsniedza tās ar kurām biju rēķinājies, nemaz nav tik lētas detaļas šim opelim. Nomainīja izpūtēju, visas aizmugurējās bukses un vēl dažādus sīkumus, kurus vairs neatceros un protams eļļu. Iepriecināja fakts, ka šis motors ir ar ķēdi, atkrīt siksnas maiņa: )) Kopējās remonta izmaksas bija ap 500Ls, izpūtejs vien maksāja vairāk kā 100Ls. Pats nomainīju Pečkas motoru - šrotā 45Ls - jauns pāri 100Ls, Info displeju - 25Ls šrotā, šofera un aizmūgurējo slēdzeni, nestrādāja motors - kopā 45Ls. Tad pāris mēnešus nobraucu bez nekādām problēmām, līdz atteica sajūga cilindrs pie kārbas, remonta izmaksas 210Ls, pats cilindrs vien maksāja 130Ls. Vēl pēc mēneša salūza aizmugurējā amortizātora atspere. Nomainīju abas atsperes un amortizātorus, jo tie jau arī savu bija nokalpojuši, pie reizes nomainīju arī eļļu, jo pa 3 mēnešiem biju nobraucis jau 10 tukst. km. un atkal remonts pa 200Ls (viena atspere 30Ls, amortizators 31Ls).
Par auto dinamiku, nav jau nekāds šerpais, kā nekā 10 gadus vecs dīzelis, un 82 Zs nav nekas daudz priekš pusotras tonnas, taču man dinamika pilnīgi pietiekoša, apdzīt nav nekādas problēmas. Stabila braukšana pie 120-140km/h, stabils līkumos. Auto aprīkojums: priekšējie elektriskie logi, elektriski regulējamie spoguļi, multifunkcionālā stūre, kondicionieris, ABS utt.
Neskatoties uz lielajām remonta izmaksām jau pirmajos trīs mēnešos (ceru, ka tādas tās turpmāk nebūs: )) ), ar auto esmu apmierināts. Vismaz motors laba stāvoklī, lec kā pulstenis, protams ziemā motoram būs īstais tests, eļļas patēriņš nekāds: )) Arī tehnikso apskati izgāju bez problēmām. Pēc ziemas varēšu savu rakstu papildināt. Zēl, ka te neviens nav uzrakstījas par savu pieredzi ar līdzīgu vectras b dīzeli, vai tiešām to tik maz Latvijā?
 
uldis @ 10.septembris 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 10.septembris 2007 21:43
0 0 Atbildēt

ir ok, tā pat nekas nav zaudēts, jo nopirki jau pa lēto..

Bolzens 13.septembris 2007 7:24
0 0 Atbildēt

Neesmu baigais specs, bet man liekas ka šim motoram tomēr ir zobsiksna. 2,2 DTI Opel dzinējam ir ķēde, tas gan, jo pašam tāds ir, bet 2,0 DTI man liekas ka ne.

Kasinsh 13.septembris 2007 10:44
0 0 Atbildēt

2.0DTi ir ķēde.
Savulaik ekspluatēju šādu, tikai 100zs - patika gan jauda, gan ekonomija.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti