Pavizinājos, tiesa tikai vienu dienu. 2.0 motors 16V DOHC. par motoru iebildumu nekādu. Dinamisks un ekonomisks, viegli vadāms, informatīva stūre un bremzes. Zem jebkuras kritikas ātrumkāŗbas(mehānika) pārslēgšanas mehānisms, tā it kā pārslēgšanas mehānismā būtu kāds sabēris smiltis- smagi bet precīzi slēdzas.
Vadītāj vieta apsolūti neergonomiska un neciešama, tiesa esmu gara auguma.
Visu laiku lasīti komentāri kas šo auto salīdzina ar AUDI - A4, B4(80). Mazda zaudē visās pozīcijās. Te pat nepieminu skaņas izolāciju, kas MAZDAI manā uztverē ir pietiekoša.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja nav ko teikt, tad nesaki. :)
Tā nav pieredze, bet gan iespaids par auto
Ja sim nesledzaas atrumi, tas nebut nenozimee ka visiem auto taa ir. Vietas tapat daudz vairak nekaa B4 un A4, protams, Mazda zaudee uz apdari un izolaciju, bet tikai nevajag teikt ka nav eerta!
Škodām naf ne vainas, pats jau četrus mēnešus braucu ar 2,0 TFSI , ir noripināti pirmie 15 tkm , bet tas 1,6 motorītis man gan būtu pa švaku.......... ak jā , es savējai tiko karlo motorā pārprogrammēju vadības bloku , tagad man ir 245 ZS , kad riktīgi iemin tad arī tagad riktīgi ēd bendžu, bet ja brauc tā ap 100 tad pat ir ekonomiskāks ......
Man škoda patīk .....
janis ^^^^^ a nafiga vajadzeja parprogramet RS bloku lai brauktu ta ap 100 ????? tipa ar 200ZS 100 nevar sasniegt??? Neesi meginajis cementu maisus no bagaznieka iznemt? tad iet tiri ok.