Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Pajero 2006 Novērtējums: 8
Mitsubishi Pajero 3,2 did ir labs auto. Apkopes saprāta robežās - līdz 90 tkm summa ir 1290 Ls; nu ko, tas ir būtiski mazāk nekā, piemēram Grand Cherokee un nav tālu no normāla Eiropas ražojuma vidējās klases dīzeļsedana. Ja ņem labu komplektāciju, tad trokšņi salonā nav nomācoši. Jēdzīga audiosistēma, īpaši, ja to saprātīgi saregulē. Protams, gaitas īpašības uz gluda asfalta nav BMW 645 līmenī un augstā smaguma centra dēļ pirms asākiem līkumiem ir jādomā ar galvu. Taču 110-140 kmh ir pietiekami komfortabls kreisēšanas ātrums pat par spīti kurpjukastes tipa aerodinamikai, lieki trokšņi salonā neparādās. Kā kompensācija nedaudz piemītošajai "nīlzirga grācijai" būtu jāmin lieliskā pārredzamība pilsētā - tu redzi pāri vieglo auto jumtiem, kas notiek krustojumos. Atbilstoši pielietoti pazeminošie pārnesumi ļauj šķērsot jau nopietnus bezceļus - tas jau ir izmēģināts.

Sanāca tā pavairāk pabraukāties pa grants ceļiem. Ja parādās t. s. "trepe", Pajero piekare nu galīgi nav gatava absorbēt sīkus bet regulārus negludumus. Relatīvi lielās masas dēļ auto kratās laukā no trajektorijas katrā līkumā. Bet tas laikam vienkārši jāņem vērā.

Patēriņš: ja uzliek cruise control un brauc neraustoties uz 100, var dabūt pat 8,5. Sastrēgumi pilsētās, protams, dara savu ļauno darbu. 30% pilsēta un 70% šoseja ļauj iebraukt apm 10 litros; taču, ja pabrauc pa šoseju uz 120-140kmh, būs 11-12 litri ātri vien.

Pēdējā vīkendā sanāca pabraukt garākus gabalus ārpus Latvijas. Pret ergonomiku un salona ērtībām lielu pretenziju nav t. i. arī pēc 6-7 stundām, kas pavadītas auto salonā bez izkāpšanas, nekādi inženieriski idotismi nav atklājušies un nav radusies vēlme brutāli noslepkavot visus Mitsu inženierus, kas atbild par ergonomiku (ir bijuši auto, kas rada izteiktu šādu vēlmi... ) . Krēsli varēja būt nedaudz komfortablāki, bet nav traģiski. Dīzeļa troksnis gan nedaudz piegriezās, bet arī ar to pie auto izvēles ir jārēķinās.

Detaļu pieejamība - nu nav tas Tucson, kurus Skandi tur noliktavā laikam 15 gab vienlaicīgi. Ja sanāk sabliezt, locītas detaļas, protams, ir jāpasūta, un tās nāk kādu laiku. Tomēr Skandi attieksme pret Pajero saimniekiem ir pilnīgi OK; viņi ir patiešām gatavi risināt klientu problēmas, ja tādas rodas. Piemēram, tur var diezgan viegli izspiest maiņas auto. Tas patīkami pārsteidz, jāteic, atšķirībā no lielumlielā vairuma dīleru servisu.

Jāpiebilst, ka pēdējais arguments Pajero izvēlē bija 100 t km garantija ritošajai daļai. Nevis kaut kādi iebildumi un atrunas, bet bezierunu garantija. Viņi mainīs jebkuru izsistu buksi un amortizatoru, un, ņemot vērā Latvijas ceļu kvalitāti, tas ir nopietni.

Respektīvi, ja cilvēks ir daudzmaz nobriedis un jau izslimojis slimības no sērijas "Rīga - Liepāja stundas laikā" un "krustojumā būšu pīīīīrmais", Pajero ir ļoti apsverama izvēle. Gan Patrol & Pathfinder gan arī LandCruiser un visi līdzīgi nokomplektēti attiecīgās klases eiropieši maksās vairāk, turklāt aplūkojot Eiropas izstrādājumus vispār ir problēmas ar izvēli, jo te kaut kā visi saspringuši ar parketniekiem. Kā jocīga alternatīva vienubrīd tika apsvērts īsais Multivan ar 4*4, bet piekomplektējot to pilnu, cena sanāca reāli kosmiska. Yeah, arī ar to Mitsu ir OK - 3-4 komplektācijas līmeņi un nekādas tautas čakarēšanas ar papildaprīkojuma izmaksām.
wet @ 11.oktobris 2007 0:00
Visi komentāri
 
JR 11.oktobris 2007 12:10
0 1 Atbildēt

..saprotu, ka dzīvē esi kko sasniedzis, ka vari ar tādu auto ripināt, man tas neskauž, gan jau man ar būs ok viss dzīvē, ja par to iespringšu, bet augstprātība, kas nāk līdzi Taviem sasniegumiem, lūk tā gan bik kaitina..

smaidiigais 11.oktobris 2007 14:09
0 2 Atbildēt

tipa jau sasniedzis gan, bet atkal jau kārtējais, kas atzīstas, ka nopircis lētāko savā klasē. Kauns nav no reindžroveriem:D

Eksperts 11.oktobris 2007 14:40
0 0 Atbildēt

"...tipa jau sasniedzis gan, bet atkal jau kārtējais, kas atzīstas, ka nopircis lētāko savā klasē. Kauns nav no reindžroveriem:D"...
Lētākais nebūt nenozīmē sliktākais...
Tu laikam par vīna kvalitāti arī spried tikai pēc cenas. :)

Ksneps 11.oktobris 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Vai kā sakāpis galvā...

Vai ta līzingā ņēmi ar 0% pirmo iemaksu un uz 8 gadiem?! :D

RHINO 11.oktobris 2007 15:22
0 0 Atbildēt

pirmais teikums jau norāda uz to ka cilvecinjsh ar zobu sāpēm un lizinga palidzibu ir iegadajis shi gada auto un tapēc viss un visi ir jaap...sh:) - parlasiju vairākkartīgi gribot izlasīt kautko par auto :( bet dabuju sausu reklamas bukletu :( - nevienas emocijas, tikai plikas uzslavas :D

janka 11.oktobris 2007 17:39
0 0 Atbildēt

:)) labi pateici , ka par neceļiem arī ir iznēģināts , tātad šitas džips ir domāts braukt tikai par pilsētu , bet kāpēc pilsētas un starpilsētas pārbraucienienos vajag šito gliemezi nesaprotu , ar to tikai tankus vilkt , kā ar tādu vispār var pabraukt par pilsētu nesaprotu ......... ar tādu tikai par rančo braukt , bet mums Latvijā par džipiem ir pavisam cits priekštats, pavisam samaitāts ........

jaspers 11.oktobris 2007 19:42
0 0 Atbildēt

Man jau liekas,ka tie 1290Ls apkopēs uz 90tk km ir daudz! Te bija cilvēki priecīgi,ka pie dīlera savu Merivu laikam pa 30Ls gadā apkopj!

seatbelt 11.oktobris 2007 20:19
0 0 Atbildēt

labi, ka tev ir pajero.. :p

janka 11.oktobris 2007 22:34
0 0 Atbildēt

>>>>> ir labi ka tu kā gliemezis visus vēro no augšas, un aproti ka tu esi stiprs .... ha ha ha

marko 16.oktobris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

vecais pajero pa mezju bija ok.par jauni gan nezinu,vini ir pamaz veel.bet tas vismaz ir dzips,nevis kkaads shtrunta parketnieks,ar kuru pa pilseetu var tikai kratiit

Perkons 16.novembris 2007 0:55
0 0 Atbildēt

Šobrīd manā rīcībā ir Pajero 2003 .g. garā versija ar 3,2 DID dz. un automātisko ātrumkārbu, kādi man iespaidi ir radušies par doto auto, sākšu kas patīk:
- tātad, patīk augstā sēdpozīcija +/- erganomiskie krēsli, kas gan nav ideāli cilvēkiem virs 1,95 m , bet griestu augstums rada plašuma sajūtu;
-patēriņš ne visai aerodinamiskai mašīnai ar palielu masu jauktā ciklā man sanāk vidēji 11 l/100km, braucot ārpus pilsētas balansēju uz + 20 km robežas virs atļautā, bet tas ir ar klasisko piedziņu, ja pieslēdz priekšau patēriņš 2-4l ;
- dotam modelim ir ērti iegremdējami grīdā 3.rindas krēsli;
- automāts strādā labi;
-starmeši + oriģinālie miglinieki pilnībā apmierinā manas vēlmes un nemaz neprasās uzstādīt papildlukturus;
-šobrīd auto noskrējis 120 t. km un nekas nopietns nav darīts, tādā ziņā uzticams neskatoties uz gana lielu daudzumu elektronikas kas arī nepievīla bezceļu testēšanā.

Kas neapmierina:
-pie paātrinājumiem motora skaņa salonā ir gana skaļa;
-skaņas izolācija riteņu arkās un bagāžas nodalījumā ir zem kritikas;
-auto nav braukts visu laiku pa lauku ceļiem, bet griestos ir kaut kur atlejusi stiprinājuma riba un dod pie noteiiktas frekvences riebīgu rezonansi, kad nokaitinās ārdīšu vaļā,
-braucot pa zemes ceļiem aizmugurējām durvīm starp durvju blīvi un ārējo durvu plastmasas uzliku krājās viss ko riepas paceļ augšā no ceļa;
-stadarta dzinēja aizsardzības panna no plastmasas, kas vairāk pilda dekoratīvo un dubļu aizsardzības funkciju.

Tā ka katram auto ir savi plusi un mīnusi, izvēle ir un paliek katra pārziņā.

Barss 11.maijs 2008 12:05
0 0 Atbildēt

Mitsubishi Pajero 3,2 did 2002 gads, vai kāds varētu ieteikt sakarīgu servisu ar normāliem speciālistiem , kur autiņam uztaisīt diagnostiku un veikt apkopi (pārbaudīt tiltus, kārbas, ritošo, dzinēju utt.)

Angus81 14.februāris 2011 16:41
0 0 Atbildēt

Kā ir ar augstspiediena sūkņiem 2000-2005g. Manam 2002g esot sūknis čupā, biku jāpastarte kad silts motors. Bija arī tā, kaslāpa nost turot uz bremzēm ja ir ātrumā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti