Nu jau mans otrais volvo pēc kārtas. 940. sērijas volvo, arī balts, arī sedans. Turbodīzelis ar interkūleri. Neesmu dīzeļu fans nu nemaz, bet mani uzpirka ar to, ka sūknis un turbīna ruupnieciski atjaunotie, tika uzlikti pagājušogad, siksnas un ūdenssūkni nomainīja "manā acu priekšā". Cena ja kādu interesē-1000 ls. Dzinējs vecais vw LT busa 6cilindrinieks, ar nelielām izmaiņām. Sūknis un sprauslas pilnībā mehāniskās un bez jebkādas elektronikas. Bloks tas pats, kartera vāks cits, un galva arī nedaudz savādāka. Sūknis pavisam cits, no LT busa neuzliksi, vismaz TDIC versijai ne. Grāmatā rakstīts, ka jābūt 124 zs jaunam. Cik ir tagad- nezinu. Uzrāviens no zemiem apgriezieniem atkrīt kā tāds, turbīnu sāk just ap 2500 rpm. Principā varētu teikt, ka uz šosejas apdzīt nav problēmu, bet braucot nelielā ātrumā ir jāpiešaujas. Un nav jau arī nekāda raķete, bet komfortabls pakaļas pārvietotājs. Komfortabls arī tiem, kas sēž aizmugurē. Patēriņš mīcoties pa pilsētu un ap to- vasarā 8 , saakoties vēsakam laikam un sildīšanām būs visi 9 litri.
Ātrumkārba- mehāniskā 4 robu M46 ar piekto ātrumu jeb overdrive, kas ir hidropievads. Laikam tāpēc, lai klusāks.
Virsbūve cinkota, izgatavots Gēteborgā, nevis DAF rūpnīcā Holandē. Gēteborgas izstrādājumi esot kvalitatīvāki. No ekstrām- el. antena, el logi un spoguļi, kuri ir arī apsildāmi. Klimata kontrole, divdaļīgā lūka, pakaļstikla apsilde ar iestrāāto sildelementu. Apsildāmie sēdekļi. Nav ne jausmas, kā tas tur ir nokļuvis, bet pakaļtiltam ir pašbloķējošais reduktors. Lukturu slotiņas ar mazgātājiem. ABS
Plusi-
Nav problēmas ar rūsu kaa 200 un 700 modeļiem līdz 88. gadam.
900 volvo būtībā ir feisliftēts 700, tā ka ļoti daudz kas ir atrodams šrotos, ja vajag, bet dārgās lietas (optika, virsbūves detaļas) tomēr ir savādākas.
Respekts no apkārtējiem uz ceļa, vismaz neviens nav riskējis iespiest apmalē, arī tad, ja pie stūres sēž sieviete: D
Bamperis vēl jo projām tur līdz 30 km/h frontālu triecienu, un pateicoties amortizatoriem nenodod sitienu uz virsbūvi.
Pagrieziena rādiuss kā jau pakaļpiedziņai- apm. 6 metri. Var apgriezties 4 joslās bez mīcīšanās.
komfortabls un kluss.900tajam jau arii vairs netraucē aerodinamiskie trokšņi virs 100 km/h.
Stabils jebkuros ātrumos un uz jebkura seguma.
Detaļu cenas nav dārgas, un to detaļu nav nemaz tik daudz.
Mīnusi-
tas arhaiskais dīzelis : ( skaļš un grabošs, un kā izrādās, grab ne tik daudz pats dzinējs, kā mehāniskās sprauslas, bremžu pastiprinātājs u. c. trokšņi.
Kā jau visiem vecajiem volvo vājais punkts ir stūres pastiprinātājs. Tek, un zobstienis arī varēja būt jaunāks. :D
Vismaz konkrēti manējam mazliet streiko tas bremžu pastiprinātājs. Ja daudz un aktīvi tuksgaitā spaidīsi bremžu pedāli- paliks ciets un bremzes neefektīvas.
Kas izdarīts uz 5000 km
nomainītas vārstu gumijas, pie viena noregulēti vārsti ar šeibēm.
Noregulēts sūknim "aizdedzes moments".
Nomainīta eļļa un filtri. vēl jo projām mēģinu izprast, cik tas dzinējs ēd eļļu. :D: D: D Tāpēc arī tās gumijas mainīju. Un kaut kādi sīkumi. Uz bedres ar lomiku testējot izskatījās, ka piekare ok...
tas pamatā arī viss.
Volvo ir volvo... it kā jau ļoti pacietīga mašīna, bet nevajag to pacietību pārbaudīt un jāt santīmu. Finālā ja bruks, tad viss uzreiz. Tāpēc reizi 2 nedēļās atveram motora pārsegu un paskatāmies kas tur notiek, daram kas darāms , un atkal aiztaisam ciet. Un braucam ar vēju matos un smaidu sejā;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tev streiko bremžu pastiprinātājs tāpēc ka uz beigām iet vakuma sūkni, kas nav no lētajiem.
nu nu ar 30 km/h sienā un bez sekām. Volvo garantē 8 km/h bez gaismas ķermeņu un virsbūves deformācijām.
Nesaprotu kaa var buut smaids sejaa , ja Katru 2. nedeelju jaaver valjaa kapots + vel jaadziivojas pa servisiem!?
Pats zem kapota skatijos tikai tad,kad nopirku masiinu un domaajams naakamaas reizes skatiisos tikai tad, kad beigsies logu mazgaajamais skidrums. Vot par to ir smaids sejaa!
Principaa, peec visiem gostiem ir jaapaarbauda dzeses un visi paareejie skjidrumi pie katras uzpildiisanaas...ja kas:D:D:;)
ne pa kaadiem servisiem "neesmu dziivojies"
Domaju ka nomainot tikai varstu gumijas, eljas paterinsh nesamazinasies, jo drosi vien sadilusas ir ari varstu vadiiklas, ja vien taadas vinam ir!:)
riktiigs tanks.. bet man laikam Omegai ar ir tas pats joks ar taam bremzeem, ko man dariit? :D
Ko teņematies, kādi servisi un zem haubes neskatīšanos? 1000Ls mašīna bez nopietna remonta ir ideāls variants. Ja gadu nobrauc, tad atlikušos trīs jau var uzskatīt par necerētu dāvanu.
Nu varbūt ar 30 ielikt sienā bez sekām arī nevar bet ar 20 km/h.(ja vien nav nospiests bremzes pedālis).
Salīdzinājumam- ar 17 gadīgu rūsīgu japāni ieliku priekšā braucošajam ar apmēram 20km'h- rezultāts- bamperis vienkārši iebīdījās 5-7mm dziļāk un viss.