Pēc ilgām un garām pārdomām, pēc ilgas un skurpulozas mobile. de brauzēšanas rezultātā nonācu pie 2004 C5 2.0HDI Caravan, mehāniskā kārba
Pēc mašīnītes aizbraucu uz Germany, mašīnīte ir braukta Minhenē, kas nozīme - MAX ekstras un skurpuloza apkopšana + vācu apskate (uz borta ir dators, navigācija, dalīta klima, jumta lūka utt) nobraukums 200000 km vācijā autiņš izmaxāja 6900EUR + ceļš un reģistrācija iekš LV vēl 700 EUR (tie ir daži no argumentiem, lai pakustinātu kājas dodoties uz eiropu)
Braukšana protams ir KAIFS, autobānī 160 - 170km tur komfortabli, ko nevar teikt par polijas un LV ceļiem, pneimatiskā piekare ir vienkārši SUPER!!!! Dinamika (sākot no 1500apgr), stabilitāte + komforts, kā jau daži iepriekšējie C5 īpašnieki ir minējuši
Par patēriņu - braucot ar Vācu diesel (shell super diesel) patēriņš vidēji bija 5.5- 6ltr uz 100km, lietojot LV populārāko tanku suslu - patēriņš ir vidēji 7ltr Var jau būt tas ir uz nervu pamata: ))))
Vienīgi LV mani paziņas sabiedēja ar citrona hidrauliskās piekares apkopēm, un iespējamām problēmām utt, resp ja tur kas noklapē, mašīnu var dot šrotā utt
varbūt kāds var padalīties kā to piekari jākopj? jāmaina eļļa, spilveni utt? varbūt var atsūtīt kādu linku, kurā ir infa par C5 apkopēm, jo diemžēl rokasgrāmatas mašīnā nebija
un tātad : īss rezumē
+ mazs patrēiņš (vislabākie rezultāti, ja diesel lejam polijā vai Germany)
+ ļoti komfortabli turas uz ceļa
+ laba vadāmība uz grants ceļa
+ daudz komforta ekstru
- jāpiešaujas pie gabarītiem
- nav parkinga sensors
- nav uzrāviena, ja apgriezieni ir zem 1500 apgr, līdz ar to, lai fiksi uzsāktu kustību ir jāmin kārtīgi grīdā
Varbūt kādam ir pieredze, kur labāk citramonu remontēt, protams izņemot ofic dealer
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pa bani jau bija jateste cik iet ! nevis braukt ka pensionaram. Pa LV jau noteikti parsvara brauc pa pilsetu un nav jau pat pa soseju ta brauksana diez ko vienmeriga.
Azatb: var jau būt, ka vajadzēja atvilkt, bet man pietika jau ar 170km, sajūta bija laba, vairāk neprasījās
nu nevaru apsveikt ar pareizo pirkumu (((. Citrons 5 vaacu TUV apskatos ir pedejas vietaas pec tehnisko atteikumu skaita.
sos tu neko nejedz no mashinam! Vacu tuv vins skatas! Tur kur suda toyota kura pec 200tkm jau izjuk ienem pirmo vietu.
Bet es te izbraucu vienu dienu pec materialiem dzivokla remontam ar veco meslaino CITROEN XANTIA. un ka tu doma kas notika pec tam kad tur tika iekrameti 20 maisi cementa un vel flizes????
Vinas pneimopiekare mierigi pacelas, masina nostajas taisni un brauca ap 200km garo posmu ar komfortu kuru es sen nebiju izjutis....kaut ari ikdiena nebraukaju ar mashinam kuras raksturojas ka shroti.
Bet kad es iekapu kaut kada toyota corolla vai mazda 6 ko vacu tuv atzist par superlabam,tad vemt gribas kadi tie ir mesli. ne braukshanas komforta ne drosibas sajutas!
C5 nepaklaujas garazjas remontam taa kaa XM vai Xantia tiem bija metala hidro trubinjas un pricendalji C5 tas viss hidro veidojums ir plastmasiigs ja kas saviebjaas tad jamaina veseliem mezgliem.Bij man zinams labs meistars Uldis vardaa laboja manu XM veel diskutejam ka C5 pneimopiekari shitaa nevaretu saremonteet un diez vai tik ilgi kalpos.
Nu es ar taadu nobraukumu toch nepirktu
Nu nav jau tā, ka tie PSA būtu baigie mēsli! PSA automašīnas lielākoties pērk iesācēji, kas arī izskaidro to paātrināto nokalpošanu, ja brauc normāli, tad mašīnas ir pat ļoti OK! C4 gan nav pneimopiekares, bet vienalga ir daudz komfortablāks kā lielākā daļa kompaktklases piedāvājumu, ir šādi tādi mīnusiņi, bet visām automašīnām tādi ir un tagad apgalvot, ka Toyota, vai Mazda ir kvalitātes etalons, nebūtu īsti pareizi. Un, ja jau Citroen ir tāds mēsls, tad aplūkojot to TUV, sanāk, ka praktiski visi eiropieši ir dirs... :)))
Nu jā, ja vēl Citroen pircēju varētu pārliecināt par kvalitāti utt, tad pārliecini nu tagad BMW pircēju, ka Toyota būs labāka izvēle :))))
AZAbat - še 5 !!!
Nu te vismas noskrējiens reālais :)
Kādam tas liekas daudz? Atļausiet pasmaidīt :)))
29263126 Uldis Citroenu specialists par hidroaktivajam piekareem.
to kashins - nu precīzi Tu par to noskrējienu pateici, a to liekas ka 99% Latvijas lietotās mašīnas ir lietotas atbilstoši lohu ķeršanas pasaciņai - viens saimnieks, vecs:))))) brauc pārsvarā 1 reiz nedēļā uz baznīcu - nu esot germ , tā GALĪGI nelielas, nu brauc friči kā traki pa visu eiropu utt, tā ka man personīgi baigi nāk smiekli, ka 1997 gada auto no vācijas latvijā tiek tirgots ar 150 tk noskējienu
to krokuss23 - paldies Tev par infu, katrā ziņā šitas kontakts ir ekskluzīvs, jo cik apjautājos, neviens nezina un negrib ķerties klāt pie hidroaktīvajām piekarēm
esi palaidis garām vienu lietu kas ir visos cēpiecīšos.
braucot pa sīkiem nelīdzenumiem ir pakaļējās iekares klaboņa. Līdzīgi kā vedot dēļus, dēļu gali sitas kopā.
vēl viena dīvainība ir ka ja uzmauc uz asākas bedres malas vai tramvaja sliedes var dabūt baigo sitienu pa piekari.
tā kā tā iekare nebūt nav nekāds ideālais variants, bet katrā ziņā savdabīga- no mīksta dīvāna līdz pēkšņam negaidītam sitienam pa pakaļu. Sport cietības režīms tavam cēpiecītim ir ?
un pacelšana uz augšu ir ?
To Mashiic: ha ha nu Tu man iedevi labu norādi, šodien braucot sāku klausīties par to tiem trokšņiem aizmugurē, a to visu laiku gāzēju un nepievērsu uzmanību, laikam netrāpījās pasūdīgs ceļš, īsti nemanīju, bet rītā točna jābrauc pa zemes ceļu būs, tad pievērsīšu uzmanību
Attiecībā uz sporta piekari - diemžēl mans cēpiecītis ir 2004 pārejas modelis uz 2005, bet vēl ar vecajām fārēm utt, tādēļ uz augšu es autiņu varu pacelt divos režīmos, visaugstākajā režīmā nevar braukt ātrāk par 10km/h kompis bloķē ātrumu, pie ātrumkloķa ir divas pogas, kā jau minēju, var pacelt uz augšu 2 līmeņos un dabūt lejā, bet sporta režīms nav, cik ievēroju 2005 C5 ir vēl trešā poga, kas ir Tevis pieminētasi sporta režīms, man tāds nav.
Nu būs stimuls vēl tiekties pēc jaunāka modeļa..
Par to aizmugures klaboņu - man darbā ir vesela kaudze ar C4 X mašīnām, un ja iesit tādā asākā bedrē tad ir tāds pats ass sitiens pa piekari, it sevišķi viegli uzķert, kad aizmugurē 3 cilvēki, bet pilnu mašīnu jau reti sanāk braukt.
I kā iet tas c5? jebšu jau dead moroz? Vnk nāk ārā jaunais c5, un siekal jau tek...
http://www.c5.citroen.com/en/