sveiki!2005. gada ziemā iepirku sev šādu interesantu auto, cena 1100eur, likās, nu tik varēs baudīt vasaras priekus, nostāvēja ziemu garāžā, pavasarī piestartēju, itkā viss o. k., ģenerators atteica, izrādās šīem auto tā esot, kondensāts uzkrājoties un spoles sadeg. šrotā cenas no 30 līdz 50 ls. uzliku, braucu tālāk, kādu lietainu rītu iesēžoties auto jutu, ka zem manis krēsls slapjš... katru reizi attaisot un aiztaisot abas durvis ūdens sūcas cituviet(logi bez ailēm)... par detaļu cenām- ļoti dažādi, bet piem. radiators manam derēja no primeras. priekšas lukturis šrotā no 40 -65ls, priekšas bamperis no 60 - 110ls.
no stūrēšanas viedokļa ļoti patīkami un viegli vadāms, viss slēdzas un regulējas ideāli, sajūtas ar noņemtu jumtu vienkārši vajag reiz izmēģināt... bet par sevi neļauj aizmirst dažādu mezglu atteikumi, piem, apsildes krāsniņas regulatori, durvju logs pasažiera pusē pusatvērtā veidā grab, pusass miroņgalva(25ls), priekšas amortizatori, punktu visam manā gadījumā pielika grīdas rūsēšana, kura pirmajā skatē bija labā stāvoklī, bet nākamo neizgāju, jo visā garumā bija pavērusies... rezultātā atdevu par 250 ls .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kas tās par spolēm ģeneratorā?
karoč mēsls :)