Tātad Nissan Patrol 2000. gada 3.0D tika iegādāts septembrī, lai brauktu ar to uz laukiem (~50km pa draņķīgu balto ceļu). Mašīna ir iegādāta kā trešā mašīna, kas paredzēta tikai šāda veida izbraucieniem. Braukšana ar šādu izstrādājumu ir samērā interesanta, jo nav pierasts pie tik lielas un augstas mašīnas. Nevar pierast pie zvārošanās līkumos, dažreiz, nenovērtējot ātrumu līkumos, nedaudz izslīd priekšējie rati. Manuālī minēts, ka virs 130km/h nedrīkst braukt. Patiesībā jau pie 120 sajūta ir dīvaina. Turbīna ierubās tikai pie 2800 rpm, kas arī ir aptuveni 120 km/h.
Plusi:
* biezi bleķi, samērā kvalitatīvs krāsojums
* gara riteņu bāze nodrošina stabilu braukšanu pa zemes ceļiem pat bez 4x4
* visi dod ceļu : )
* izcili labi sānu skata spoguļi
* labas gaismas, diemžēl gan nav miglinieki
Mīnusi:
* dīzelis ir tikai ar 4 cilindriem, samērā traktorīgs
* salons prasts kā zirga deķis, pat stūre no plastmasas
* aizmugurējās durvis, uz kurā stāv rezerves ritenis ir drusku nosēdušās (dēļ riteņa svara) un būs jāpiergulē
* ziemā pārsvarā jābrauc ar RWD, jo 4x4 drīkst slēgt tikai uz zemes ceļa vai sniegā/dubļos
Kas izdarīts pēc iegādes:
* pārkrāsots kapots, jo bija iesists ar akmentiņiem
* ielikta papildus signalizācija
* jaunas m+s riepas
* gumijas tepiķīši oriģinālie
* par iepriekšējā saimnieka kasko uzlikts jauns priekšējais stikls
Ko vēl gribās izdarīt:
* uzčipot uz 180+ hp
* ielikt migliniekus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, Cayanne točna nav bezceļnieks - riskanti no asfalta nobraukt! BMW vēl - kaut cik.