Vārdu sakot, iegādājos šito trīsdurvnieku par izdevīgu naudiņu bez apskates. Priekš 89. gada, es uzskatu, dizaina lidojums. Gan no ārpuses, gan iekšpuses(BG virsbūve, GT spoileri) - kūļ. Galvenais, kāpēc ķēru ciet - motors. Žiperīgs un ekonomisks. Tos 5,5l uz simts(ārpus pilsētas) naftas magnāti, man liekas, ir gatavi tiesā sūdzēt.
Protams šovs sākās, kad sāku apskati iet... sliekšņi un pakaļējie lonžeroni rūsai bija iegaršojušies vislabāk. Citādi neko, bet nu virsbūvītei ir jāseko. Lielākais "ups" ir ar rezerves daļām. Nedēļas divas mani nepameta sajūta, ka esmu iegādājies ferrari... regulārs bija skats, kad rezerves daļu servisos vecim rokās trīs katalogi un kompis ar vispasaules detaļu tīklu... nevarēju tos savus aizmugures lielos bremžu diskus atrast, tāpat ar "ručņika" trosēm, vēl pāris finķikļuškas - nu rets modelītis. Protams vajadzēja tikai rakt, tepat iekš Rīgas atradu.
(+) Ērts, izskatīgs, laba vadāmība, labs aprīkojums, sabalansēta piekare, ekonomisks, var arī iedot "ručkā".
(- ) Sarežģīts, šrotos maz, padārgas šādas tādas detaļas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hm. Vai tad viņiem nebija 1.6? Anyway, 1.6 DOHC varētu būt izcili rets gadījums. Parastajam 1.6 SOHC gan detaļas var dabūt uz sitiena, bez problēmām.