Visiem protams ir stereotipi par Golfu/Vento. Principā jau tā arī ir taisnība - taburete riktīga, bet ir arī dažas labas lietas, kas mani pārsteidza: )
1. ) drošības jostām ir augstuma regulēšana (visām)
2. ) ručkas (Tās pie griestiem) ir ar atsperītēm un smuki pieguļ pie griestiem - nav kautkādas sranas cilpas, pietam ručka ir arī šoferim.
3. ) šofera sēdeklim ir lifts
4. ) ļoti liels bagāžnieks
5. ) Interesants ir logu tīrītāja darbības princips režīmā ar pārtraukumiem - ja ieslēdz režīmā ar pārtraukumiem un tad izslēdz un pagaida līdz stikls prasās pēc noslaucīšanas, un tad ieslēdz atpakaļ, tad ar tieši tādu intervālu viņš arī strādās - variēt to intervalu var no kādas 1/2 - 15 sekundēm.
6. ) PAr skaņas izolāciju ir domāts - visur pakojums, gan zem salona apšuvuma, morotelpā, uz aizsargpannas arī bagazniekā viss ar mastiku izsmērēts. Motora troksnis ir samērā maz dzirdams - mazliet traucēt sāk tikai pie kādiem 3rpm.
Mīnusi:
* Beņķi neērti, gribas citus.
* Uzrāviens draņķīgs
* Aizmugurē maz vietas - gan platumā gan garumā: )
* Salons mazliet grab - konkrēti grab durvju tapiņas (nu tās kuras iebīdās durvis aizslēdzot) - citam tur grabet nav kam.
* Rūsē - esmu mainījis abus priekšējos spārnus, abus sliekšņus, aizmugurējo arku. metināts caurums grīdā un lonžeronā. - spārns maksā 15Ls, slieksnis laikam bija 12 vai 17Ls (neatceros), arka arī kautkur līdzīgi.
* Niķojas stūres pastiprinātajs - reizem uz vienu pusi nestrādā vispār.
Mīnus un reizē pluss - ārkārtīgi nepamanāma - ir gadījies pat satraukties - "kur ir mans auto!!??" - "āā - rekur ir, uhh".
Motors 1.9TD, vidējais patēriņš man ir 5,5L - 80%/2)% šoseja/pilsēta. Jauda 75Zs. Eļļu leju sintētiku 5w-40 shell helih. mainu ik pēc 8TKm. kādu litru līdz maiņai noēd.
Ritošā elementāra - viss lēts un ir pietiekami izturīga.
Nesen priekšā mainīju visas 4 bukses, šareni, un iekšējos stūres galu. cenas: bukses (visas 4 kopā) - 10Ls, šarene 3,5Ls, stūres gals - 16Ls.
Piedzīvojumi -
* stūres pastiprinātājs noķīļējās un nodega viņa siksna (ar ziliem dūmiem - domāju ka mašīna deg) - tika nomainīts - 40Ls no šrota, bet nu atkal ir problēmas.
* pārplīsa patruboks - izlija tosols - labi kau autiņam ir toslola līmeņa datčiks - jauns patruboks - 12Ls, vecais bija pilnīgi sabirzis - brīnums ka vispār kautko turēja.
Kopumā ar auto esmu apmierināts no punkta A uz B ir pilnīgi ok - tikai tas beņķis nav labs: )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nju man i pasaats, taa pasha gada..., bet lietas buutiibu tas daudz nemaina... VW paliek VW.... arii benjkji mani kretinee..., neerti, vismaz es taa juutos...
kur tik leetas bukses var dabuut?!!! man par vienu to lielaako apaljo buksi, kas priekshaa, prasija vieteejaa bodee 6 Ls un riigaa ar visaam skitkaam pa 4 knapi vareej sarunaat?!!
Mierini sevi ar domu, ka bukse pa 6 ir labāka nekā bukse par 2,50.
Zinu, kur pa 2,50 ķīniešu buskes priekš VW var iepirkt, bet tie ir vairumtirgotāji - bez galiem nopirkt nevar.
stuures pastiprinaataajs daargs mainiiju Audi A6 2000.g pa 40LVL arii no šrota, jauns gan no autorīga 150LVL
Un jaa ko tad tu gribeeji no tratktormotora ja reiz gribi taupiit tad samierinies ka tas nifiga neiet vinreiz braucu ar VW passat 98.g 1.9TD 90ZS nu taa ir katastrofa ne braukšana uz bauskas šosejas gandriiz neiespeejami apdziit liek 3 aatrumaa un tad tik knapi var apdziit. aarpraac, bet taadi iespaidi laikam taapeec ka ikdienaa paarvietojos ar kartiigu V6 benziina turbodzelzi saab 9-5 3.0t
Te dažš demagogs grib pierādīt, ka viņa A6 V6 ir ekspluatācijā lētāks par Vento. Bet mēs esam tikai siļķēdāji, tapēc man tēvs brauc ar 1,9tdi pats vispār braucu uz gāzi. VW1,9tdi bija varens, ir varens un būs varens.Drīz pēc kapremonta braukšu ari ar 1,9tdi Audi B4, jo es uz katriem 100km ietaupu 3,65Ls- tieši laša ikru bundža sanāk:)
.....nu nu lēnāk ar to siļķēdāju tautu , ir arī tādi kas ēd tikai lašus un nekad nebrauks ar tādiem gliemežiem kā 1,9 tdi , un kur nu vispār ar gāzi , tas nu ir par traku un tā trakā santīmu skaitīšama un taupīšana tas vis ir kkāds apmāns ,,,,,,, vot v6 vai 2,0 ar turbīnu vēl tur tak ir bauda braukt un ja vēl kādi 250 Zs zem kapota super .....
Bet tos opīšus ar tiem 1,9 veciem izdilušiem dīzeļiem ir jāstum tikai malā :))))
Tā teikt- kā izbadējies bērns solārija.
taadiem dzekiem,kaa jaanis,vajag braukt saanaa ar kamazu;);)
nu un kur tad visi V6 turbo aizskrējuši? pirmajā kokā palikuši? nav jau starpības, ar ko tu brauc, bet gan kā tu brauc! ;)
Jānim!
Ak šausmas. Ar 98.gada pasātu 1,9 TD nevar apdzīt :) un bez V6 turbo uz ceļa nav ko darit :) :) pašam neiet smiekli par to ko uzrakstīji.
Vaina nav dzinējā bet gan neprasmē pareizi izmantot dzinēja jaudu.
Pazīstu cilvēku kurš ar 85.gada 1,6D passātu (parasto neturbo dīzeli un pat bez ātrumu pārslēgšanas uz 3 robiem ) uz lielajām šosejām iet garām kolonnām kurās sēž visādi tādi turbo saabi, td bmw, amerikāņi u.t.t.
Esi varbūt ievērojis ka pat fūres spēj apdzīt dinamsiki ļoti īsā ceļa posmā. Tām nav nekādu turbīnu, tām ir 30-40t masa un 18 m garums
un jā, kaut kā jocīgi, bet tie turbo biežāk avarē, nekā neturbo un fūres :))
Nu nu,1,9tdi priekš sava tilpuma ir superžigls aparāts,man gan ir 130 zirgu 1,9tdi.Tikai to labāko varu teikt,problēmas ar apdzīšanu rodas nokautiem aparātiem,98gada dīzelim noskrējiens ir cienijams un nav ko te vērtēt pēc viena eksemplāra!Griezes moments ir labs un daudzi benzīnieki paliek astē!
Un piemirsu pateikt,ka tādi saab 3,0 turbo,kam nespēj pieliet degvielu ,vairāk nevienam īpaši neinteresē un lietotajā tirgū nekotējas,tākā jābrauc būs līdz mūža galam un jāķer kaifs apdzenot!
moins...tu laikam tiko no zhigulja rietumnieku mashiinaa paarkapi. Es meginaju atcereeties kuraa automobilii visas tavas iepriekshmineetas extras nav sastopamas, nekas vairaak par zhiku un moskvich praataa nenaaca :)
Kāpēc lamata? Šitiem aizspriedumiem nevaru un netaisos piekrist ;) Pats gribēju 96-97 GTD golfiņu, bet dzīve tā iegrozījās, ka nejauši tiku pie pirmā izlaiduma a80 B3. Par to, ka šofera sēdeklim ir lifts, jāsmejas, neesmu vēl redzējis, ka nav, bet zinu, ka vienam otram var nebūt :D Par to logu tīrītāju režīmu būs uz muteres vw golf 3 jāpārbauda :) Jāprasa, kā var 1.9 TDI būt tikai 75 zirģeļi? 1.9D ir 60, 1.9 TDI ir 90 vai 110. Par dinamiku - reiz gadījās pabraukt ar vw T4, kuram ir 1.9 D. Uzrāviens nekāds, bet kad izdodas ieskrieties, tad ir normāli :D Bet kāds tur brīnums pie 1,7t pašmasas...