Tā ka drīzumā paredzama autiņa nomaiņa, kamēr iespaidi svaigi, vēlos padalīties tajos par par šo japāņu sedanu.
Nu tad tā - darba vāģis, tiesa, Executive izpildījumā, līdz ar to iekšā sabāzts viskautkas, kas rada pieradumu un veicina slinkumu : )
Patīk:
1. Motors 1.8l iVTEC, 140 zirgi, sprigans un žiperīgs, pilsēta ~9l, šoseja ~6l
2. Atraktīvs, bet neapnicīgs salons, laba izpildījuma kvalitāte, visādas nišas un kabatas sīkumiem
5. Ciparu spidometrs, komplektā ar kruīza kontroli, dikti jau nu ērti
3. Patīk eksterjers, gan pašam, gan citiem. 2006. gada sākumā šitāds verķis bija retums Rīgas ielās : )
4. Ietilpīgs bagāžnieks
Nepatīk:
1. 6- pakāpju ātrumkārba, neprecīza, piemēram, laiku pa laikam nevar normāli ielikt 1. vai 3. robā
2. Liels apgrieziena rādiuss, metot riņķī jāparedz vairāk vietas
3. Cieta, nekomfortabla ritošā, burtiski "lasa" ceļu
4. Auto priekša ir par zemu, izteikti uz leju bampera stūri, ar visām no tā izrietošām sekām
5. Bagāžnieka vāks ir bez iekšējā polsterējuma, visas ķeskas redzamas un reizēm traucē (Bensonā tas prieks 140 Ls, laupīšana!)
6. Neapmierinoša ir klimata kontrole, reizēm notiek brīvas improvizācijas
7. Skaņas izolācija pašvaka, bet ko no kompaktnieka var gribēt
8. Braucot 5 ļaužu komplektā ar stabilitāti ir kā ir. Mans 12 gadus vecais B4 ir kā tanks, salīdzinoši
Rezumējums - dāmu auto un asfalta braucamais, cilvēkiem ar aktīviem hobijiem (cope, medības, teiksim, sēņošana) nepiemērots. Kā darba auto - nav ne vainas
Smouks
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pie plusiem vajadzētu minēt 6 disku cd ar mp3 (viu ierakstu kolekciju var vadāt līdzi)
ērti lietojama kruīze un radio vadība
pie mīnusiem maz vietas virs galvas - zemi griesti
ne pārāk ērts sēdeklis.
bet visumā novērtējums atbilstošs
p.s. ir tāds lietošanā kopš 05.2006. 30tkm
Bija tāda iespēja notestēt šos Civic, hečbeku un sedanu. Nobraukāju ar tiem nedaudz un iespaidi ir krietni atšķirīgi no tavējiem!
Nepiekrītu:
1)degvielas patēriņš pilsētā ir 10l! 9l var izspiest sēņojot!
2)Nezinu gan par to salona kvalitāti- plastmasa izskatās lēta ar lētu krāsojumu, kurš šausmīgi viegli skrāpējas, piedevām, tā stublā ātrumkārbas kloķa apakša ir gluda bumba no plastmasas, līdz ar to skrāpējas itin labi!
3)Cik es braucu, tad ceļu nolsa hečbeks, sedans ir pilnīgs prestats hečbekam un ceļa nelīdzenumus absorbē labi.
4)klimata kontrole tā arī strādā, ka reizēm nogļučī un tas ir iespējams gan jaunā mersī, gan arī hondā! ne viss, kas automašīnās ir, strādā perfekti un ar to ir jārēķinās, ka tas termometrs reizēm kaut ko sajauc!
5)Nesaprotu, kas tev ir nestabils? kādā veidā mainās stabilitāte, ja ir 5 cilvēki? automašīna tieši otrādi- paliek smagāka un piespiežas pie zemes! neesi dzirdējis, ka bembisti mēdz likt aizmugurē smilšu maisus, lai spiež klāt vilcējspēku ziemā? gāzelējas hečbeks, kad tukšā mizo uz 200km/h, sedans ir daudz patīkamāks!
6)kārba ir tik precīza, cik tava roka! šajā punktā hondai vispār nav ko piesieties, ja līkas rokas, nevaino mašīnu!
Auto tiešām ir žiperīgs, ar interesantu dizainu utt... tas bagāžnieka apšuvusm tagad ir standartā un vairs nesagādā nepatīkamus brīžus! Apgriešanās pēc mersedes man arī bija neliels pārsteigums, bet tas ir normāli priekšpiedziņai, ja griešanās brīdī brauc lēni, tad var arī tīri okey apgriezties!
Šis vairāk ir jauniešu, sieviešu un nekādā gadījumā dienesta- to benzīnnieku nevar nosaukt par ekonomisku a dīzelis ir tikai 5D izpildījumā un arī- 2.2cdti, kas nozīmē, ka ekonomija arī vairs nav tā trumpis! Mūsu ceļiem piemērotāks ir sedans, jo hečbekiem ir šausmīga piekare, tik tiešām nolasa visas savienojuma vietas un arī krakšķ un brakšķ šis tas! Nav patīkamas izjūtas, sedanā ir krietni patīkamāk. Bet ja jau sedanu, tad varbūt padomāt par Corolla?! tam ir labākas aprīkojuma iespējas, labāk nostrādāts salons un krietni vien izskatīgāka, šis civic sedans tāds ne cepts, ne vārīts izskatās, ar apaļu priekšu un kantainu pēcpusi :D
P.S.
Audi B4 tik tiešām ir tanks! :)))))
P.S.S.
Drīzumā iemetīšu kompaktnieku salīdzinājumu, pagaidām ir tapšanas stadijā, bet būs interesants un arī nekāda AutoBild vai Auto nospiestais!
Biju izbraucis ar hetchu....iespaidi - kartejais japanu brinums, ko es nekad sev nepirktu. Sez ta ka tada zemudene.....stoikas prieksa nosedz visu celu kad jadod kadam cels. nu tads....bet dizains gan ka Star wars...del ta dizaina isteniba jau cilveki vinu ari perk.
Autoexpertam. Es jau nepretendēju uz absolūto taisnību un nemaldīgumu, dalos ar saviem iespaidiem un pieredzi, līdz ar to tāds kategoriskums un kritika, manuprāt, nav īsti korekts. Katram savs, tā teikt :) Es tomēr nobraukāju nevis "nedaudz" bet savus 60 tk.
10l un vairāk ir sēžot korķos, man tā gadās salīdzinoši reti, līdz ar to pilsētā braucot sanāk 9l. Par ātrumkārbas kloķi - plastmasas mēsls, kam viegli skrāpējas krāsa, tas gan. Pati kārba gan ir sūds, un pie tā arī paliksim. Un pilns vāģis ir nestabils, man dziļi pie kājas teorija un kā tam vajadzētu būt. Šitais ir mans kāds septītais vai astotais autiņš, ir ar ko salīdzināt.
Un es domāju,ka man vienīgajam tā kārba dazreiz liekas h*&%%a!? Jā,pie mīnusiem pieskaitu arī lielo apgriešanās diametru un priekšā lielās stoikas... Klimats negļuko un apdare apmierina. Vel kas nepatīk,ka solija 5. riteni,bet ielika putas.
Salīdzinoši tie ir sīkumi un tā ir piesiešanās piesiešanās pēc! Mašīna patīk un esmu Ļoti apmierināts...
Pārsēžoties no 10gadus vecas mašīnas nullītē ir pavisam citas sajūtas...