Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 2.5TDI 132kw 2002 Novērtējums: 9
Nopirku 2007. gada februārī. Pie temp. -20 izrakām no kupenas auto placī un pēc piepīpēšanas pielaidām momentā, izbraucām, pēc neilga laiciņa salons uzsila, hadene normāla. Salons- gaiša āda, koks, lielā navigācija- super, kārba- automāts, multistūre, arī ātrumus var slēgt uz stūres. Braukšana teicama-132kw kā nekā- uz šosejas apdzīt nekādu problēmu, patēriņs braucot ap 100km/h- apmēram 6 litri, pilsētā enerģiski braucot - ap 12 litri. Nomainīju tikai filtrus un eļļas. Braukšanas ziņā ļoti, ļoti patīkami, nogurums minimāls. Pusgada laikā nobraucu 40 000 pa Latvijas ceļiem, nomainīju aizmugurējos amortizatorus, šo to priekšā hadenei par 150 ls un priekšējos bremžu klučus, kā arī iztīŗiju spraugas starp radiatoriem- bija aizaugušas ar putekļiem, kā razultātā pe gaisa temp. +25 bišku cēlās temp.
Kopsummā biju ļooooooti apmierināts.
Līdz!
Decembra sākumā nobira motors. Lamāju sevi, jo domāju siksna plīsusi. Bet izrādas šiem V6 dzinējiem problēmu ir daudz. Neesmu speciālists neko daudz paskaidrot nevaru (atvainojos par terminiem un detaļu nosaukumiem) - sadalenes(abas) nodilušas konkrēti, kulačoki nodiluši un daži iebiruši dziļāk un ieķērušies zobratos kas arī apstādināja motoru, viens virzulis sakusis, forsunkas beigtas utt., viena bēdu ieleja.
Risinājumi:
1) ielikt lietotu motoru ( kur garantija, ka neatkārtojas );
izmaksas: lietots motors-900-1300 ls
siksnu un rullīšu komplekts-350 ls
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls
2) veikt kapitālo remontu ar jaunām detaļām;
izmaksas: detaļas - ap 1400 ls
siksnu un rullīšu kompl. -350
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls.
Izvēlējos 2. variantu.

Varbūt kāds var ko pakomentēt?
P. S. gribētos vēl braukt ar šo auto, jo ļoti patika.
marchiks @ 2.janvāris 2008 0:00
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
autoexperts 4.janvāris 2008 16:24
1 0 Atbildēt

Nu nav jau tik "ass" tas autiņš, kā tu te raksti! Es pabraukājos ar A6, kuram bija 3.0 dīzelis un Quattro arī dzan, dinamisks, bet ne jau raķete. Piem Focus ST ar T5 motoru ir dinamiskāks, sākot ar papīru, beidzot ar reālo braucienu, mēs pat tos autiņus salikām: Opel Astra OPC, A6 3.0 un BMW 330d... un ziniet, tas Opelītis vinnēja, lai arī motors vismazākais! :))) arī troksnīšu tajā A6 netrūka un dīzelīti arī salonā dzirdēja! Nevienā mašīnā nav kapa klusuma, vismaz es ar tādu vēl neesmu braucis :)) visās kaut kas iekrakšķas un iebrakšķas, bet tas ir mūsu slikto ceļu dēļ. Tas ir, ka šādi autiņi īpašniekiem aizmālē acis, tie stāsta, cik viss ir forši utt, neatzīsies taču, ka viņu lieliskais "vācieties" grab un arī jāremontē vēl ir :)))))))

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti