Kā pirmo savu personīgo! mašīnīti vēlējos iegādāties Folksīti, tiešāk, Golf III GTi ar 2 L (150 ZS) dzinēju, jo iepriekš bija braukts ar Audi 200 turbo quattro, ļoti labs vāģis, uzticams, dinamisks (185 ZS), ar klimatkontroli, el., logiem utt, bet tas ir pavisam cits stāsts. Pienāca pirkšanas diena un devos uz Lietuvu - Utenu. Tika pārķemmēts =) viss tirgus un , jā, tur vinjš stāv melns gti, labā vizuālā, un no skata arī tehniskā stāvoklī, bet diemžēl cena bija baigi liela. Iznāca tā ka augustā vinji sacēla cenas, jo kaut kādi kaukāzieši vai tml., atbrauc. Nu tā ar "neko" atgriezos atpakaļ. Drīz pazīstamie piedāvāja 88. gada "otro" golfinju diezgan labā stāvoklī. Apskatījos un nopirku pa 450 Ls tā kā padārgi, bet tajā mirklī bija ļoti, ļoti vajadzīgs auto. Un tomēr nopirkts pie pazinjām radīja drošības sajūtu.
(Par tā saucamo "tabureti" es vinju gan nenodēvētu) Diezgan laba piekare- mīksta un tajā pašā laikā cieta. Kaut arī motorinjš diezgan mazinjs 1,3L tomēr diezgan dinamisks. Praktiska mašīnīte braukšanai uz darbu. Ērta "planēšanai" pa pagalmiem un šauriem celinjiem. Kā arī viegli remontējama.
Reiz kādā karstā vasaras vakarā vēlējos aizbraukt līdz tuvākajam ezeram, paķēru draugus, nu mašīna pilna visas piecas vietas aiznjemtas. Uzsākām braukt, sāku just lielu jaudas zudumu, tālāk uz nelielām bedrītēm (ātrums nebija lielāks par 80 km/h) sāk klabēt aizmugurējā piekare. Domās uzreiz "izlīda" - āmīši ir kaputt =), jāmaina.
Nopirku jaunus aizmugurējos amartizatorus, katrs maksāja gandrīz 30Ls un piedevām jaunas vācu ražotās atsperes (28 Ls gab). Mainīju pats! Njā, mašīna kļuva augstāka labi ka par 2 cm, tātad atsperes vēl bija ok. Labais āmītis bija pagalam, bet nomainīju abus, jo saka (arī pats tā domāju) ka tā ir labāk. Dublis Nr.2 atkal tas pats ceļš, un atkal tie pašī klaudzieni. Izrādās ka mazinjām mašīnām tas ir raxturīgi, ja salonā ir vairāk par 3 vai 4 norm. miesas būves cilvēkiem. Paīss piekares gājiens.
Kopumā:
Esmu apmierināts ar šo auto , bet ne līdz galam. Pārsēžoties no lielas mašīnas uz mazu ir grūti pierast, un vienalga velk uz lielākām. Motors tomēr ir mazjaudīgs(it īpaši kad ir vairāk par 2 cilv) un mīl lielus apgriezienus. Bet neskatoties uz to salonā ir klusi. Mans ieteikums - zvērinju ar šādu sirsninju pirkt cilvēkiem, kuriem patīk nesteidzīgs dzīves veids vai ir rezervē daudz laika tad ir O. K. Ēd arī nedaudz 6-8 L/100km. Un vēl, 1,3 motoriem ir neērti tikt pie svecēm , jo motora galva ir pagriezta uz salonu un sveces atrodas zem gaisa filtra korpusa. Vēlētos pajautāt jums vai tiešām motora siksna jāmaina pēc 120 000 Km ?
Paldies par uzmanību, iespējams kaut ko neesmu pieminējis.
Lūgums cilvēkiem ar pieredzi, ko jūs man ieteiktu, domāju vasarā pirkt ceturto golfinju, bet palasot atsauksmes nezinu kāds tad dzinējs ir labāks dīzelis vai benzīns (domājams remonta izdevumus) Vai Audi A6 kaut kur +; - ap 2000. g. Vai labāk meklēt kādu citu marku, bet tādu kurai nav lielas remonta izmaksas vai ir uzticama braucot pa Latvijas ceļiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne 4 golps, un vēljovairāk - A6 nav ar zemām remontizmaksām. Ņem Subaru - remontēsi dārgāk, bet daudz retāk :)