Nu ko pienāca laiks pastāstīt par manējo 200. Auto tika pirkts Rīgā 2000. gadā. Kaut gan ar rietumu mašīnām jau bija braukts neskaitāmas reizes, šī bija pirmā īpašumā. Nomainīja godam kalpojušu Moskwichu 2140, kurš bija lolots un vienīgā, nelielā rūsa bija uz aizmugurējām ritenu arkām. Saprašanas par tādu nebij nekādas. Jā dzinējs 2,2L 5 cilindri jābūt taču jaudīgam, bet gāja kā zābaks. Izrādās piedevām ir quattro, bet vienalga jaudai jābūt pietiekamai. Motora temperatūra sasniedza kaut kur 110 C . Likās motors ir nokauts. Aizbraucām uz diagnostiku un pārbaudījām kompresi, nē viss O. K. Tā kā nokulējamies uz 400 Ls bija jānem.
Sākās defektu "tīrīšana" neskaitot eļļas un siksnas mainu, tika pārbaudīts un nomainīts radiators. Uzreiz sāka temperatūra turēties ap 90 C. O. K. Nomainītas tika sveces, uzlabojās motora darbība un jauda. Hmm, vilkme kļuva pavisam citāda. Ielējām 98 oct benzīnu - gatavs nezvērs. Pat neskatoties ka nav visjaudīgākā motora sērija KG (185 ZS). 200- nieka atšķirība no 100- nieka bija jūtama. Borta kompis, elektriskie logi, klimats utt. radīja īstu dārga auto priekšstatu. Runājot par degvielas patērinju neskatoties pat uz quattro pa trasi varēja dabūt 8 L/ uz 100km, braucot asāk līdz 12L (nu ja grib protams var vairāk bet tas ir standarts). Pilsētas režīms uzsākas no 12L.
Kopumā mašīna man ļoti patīk, un kā tika izmēģinātas quattro priekšrocības vairāk negribas nekādu "klasiskās" piedzinjas veidus. Runājot par remonta izmaksām, neskatoties uz piedienīgo vecumu Audi nekad nav prasījis lielus ieguldījumus (nēesmu nekāds virsbraucējs, vienmēr rūpējos un cenšos , lai auto būtu maximāli labā kondīcijā). Braucot uz ceļa sajūta ir stabila un komfortabla, cīnīties pat var ar 80- jām Volvām un BMW, braukšana ar šādu vāģi īpaši nenogurdina. Un turbīnas svilpieni vienmēr uzmundrina. Ir jau arī savi mīnusi, bet nav tik traki, lai par item sūdzētos, galvenais ka pašam auto patīk. Ļoti labs auto, esmu apmierināts, kā nekā tas ir tā laika premium, vinja pēctecis V8 => A8.
Plānoju pirkt tādu pašu bet 1991. gada ražojumu (pēdejais gads , jubilejas versijas) ar v20 motoru 220ZS. Arī doma ir A6 iegāde, bet kopumā esmu meklējumos. Vienkārši vēlos tikpat uzticamu auto, kas manī radīja pārliecību par kvalitāti. Varbūt arī kāds tā nedomā un man ir vnk paveicies ar šo 200.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
8 litri? Ko tu gribi piemānīt?
Pēc idejas pēdējais cigāra gads bija 1990. Bet nu 1991. modeļa gads sākās 1990. gada septembrī... Interesanti, kas tur tajos 8 litros neticams? Pirms vairākiem gadiem viens bija ielicis aprakstu par 2.2 20v tq A200 avantu čiptjūnētu, uz šosejas ar kruīzu 7l :) Kad būšu ticis galā ar savu mucu, varbūt tālākā nākotnē būs jāiepērk kāds A200 quattro avants, bet tas tā, nākotnes sapņi...
msh... Ja tava jaunā (vecā jaunā) Kvatra ēdīs mazāk par 12L ... es tev pērku Henessy. Bet sapņot es neaizliedzu!:)
Neaizmirsti, ka tas nav vecs legasis, bet vecs audis ar normālu motoru :) Pieņemu, ka šitam pie tiem 90 kmph turbīna neko īpaši nepūš. Ja viens kaut ko teiktu par šitādu patēriņu, vēl ticētu, ka melo, bet ja ne viens vien... :D Paņem te lasītāju pieredzē Audi, pats pirmais raksts ;)
(Ar lielu nokavēšanos bet tomēr nolēmu pāršķirstīt vecos raxtus). Tātad par tiem 8l, tā tiešām ir patiesība, kā nekā mašīnai (neskatoties uz gadiem) patiešām ir laba airodinamika. Vispār tie vecie 5-cilindru motori ar turbīnu joprojam ir cieņā, netā var atrast un pašķirstīt lapas par to!
Šobrīd es braucu ar diviem autiņiem Audi A6 un Toyota Avensis, joprojām mani vada šī nostalģija pēc 200-nieka, nē, nesaku ka šīs jaunās mašinas ir sliktas, nu tomēr nav tās jaudas. Njā par tiem gadiem nestrīdēšos, iespējams ka pēdējais ražošanas gads bij 90's. Bet princips paliek tas pats, jekurā gadījumā es joprojām lūkojos pēc Audi 200 20V Turbo Quattro. Bet šobrīd ne jau financiālais stāvoklis to liedz iegādāties, bet gan automašīnas izmitināšanas jautājums, jo vajadzīgs labs garāžš. Kāpēc? Ir aptuveni gatavs projekts par auto pārbūvēšanu. Vismaz lielāka daļa ideju.