Sākšu ar to saņemu darbā šo auto 2007. gada pavasarī, pirmā reģistrācija 12. 2002., 1,6 i 100 zs duratec, 5 pak. mehāniskā kārba, nobraukums pie saņemšanas 49 000 km. Pašlaik 70 000 km nobraukums. Mašīna nākusi no mātes uzņēmuma Igaunijā, kur tā pirkta jauna, tā ka nobraukums reāls. Patēriņš 8-10l/100km, visas salona elektro ekstras strādā godam, ir kondic. iebuvets maģis ar vadību no stūres : ), elektriskie logi, sēdekļu apsilde, ļoti patīkami ņiprs dzinējs, iet gana dinamiski, arī pāri 100km/h, ērti max. 3 cilvekiem salonā. Bet tas arī viss, nepilna gada laikā auto investeti 700 Ls tikai remontos, bez eļļas un filtriem un svecēm.
+ jau pieminēju augšējā aprakstā
+ izturīga ritošā daļa
- netur tieši dzinēja elektronika, regulāri iedegas check engine lampiņa, nodzēš kļudas un likvidē defektus, pabrauc 2 ned. un lampiņa atkal iedegas un atkal kaut kas iet grīstē
- pēkšņi uz šosejas atsaka indukcijas spole, divas reizes ar 2 mēnešu pauzi
- nesen izbeidzās sajūgs krustojumā
- vasarā ne no šā ne no tā uzvārijās, kaut kāda detaļa izkusa pie radiatora, caur kuru plūst tosols, tā bija jāgaida nedēļu.
- un vēl visādas citas blīvslēgu maiņas un citi sīkumi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav ko piebilst - širpotreba autiņš ar teicamu ritošo - visu jau nevar vēlēties!