Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 330ci 2004 Novērtējums: 10
Pastāstīšu par savu „bumerīti”. Šis pavisam noteikti būs savādāks stāsts un patiešām ceru, ka Jums patiks!

Šis nav jau gluži tas no filmas, bet BMW zīmīte priekšā un aizmugurē ir gan!
Tātad, stāsts ir par E46to 330ci. Kā jau BMW ierasts, tad ar „i” apzīmē benzīna motorus un, vismaz līdz šitam modelim, ari pēdējie divi cipariņi parādīja to, kāds motors ir automašīnā, jaunajiem tā vairs gluži nav. Šim tātad ir 3.0 benzīna motors, kurš attīsta 231zs un līdz 100km/h ieskrienas vien 6.5sekundēs. Tā kā šis ir 2004. gada, tad jau arī piedzīvojis patīkamu feisliftu un izskatās daudz „maigāks” par sākotnējo E46, tas var patikt un var arī nepatikt. Domāju, ka burtiņš „c” visiem izsaka, ka tā ir kupeja, jeb auto ar divām durvīm un nedaudz savādāku izskatu kā sedanam : ))

Ekstru sarakstā šim konkrētajam eksemplāram laikam nevar ierakstīt vien alkantra ādu, pilno M paku un parkošanās sensorus, jumta lūku un varbūt ir vēl kaut kas, bet tas ātrumā viss ko varēju iedomāties, kas šim nav. Ak, jā, Latvijā nerādīja TV un mīnuss tāds, kad arī sataisīja, tad brauciena laikā arī nerāda, tikai stāvot.
Braukšana- ko tur lieki komentēt: „tas ir jāizbauda!”. Diemžēl mums nav tādu ceļu, bet Lietuvā uz „bāņa” gan var izskrieties pēc sirds patikas, ļoti dinamisks auto jebkurā apgriezienu diapazonā, ja salīdzina ar kādu 2.0, kurš arī tiek līdz tiem 200km/h, tad šim tā tikšana ir baudāma, nav pat īsti manāms mirklis, kad 200 un vairāk jau sasniegts. Bez ātras braukšanas var minēt arī lielisko noturību pie ceļa, auto burtiski ir pielīmēts un nerodas sajūtas, ka brauc ar tiem 200!
Vispār jau bez liela ātruma arī pie atļautā ātruma auto ir baudāms un pa pilsētu ir prieks braukt, stūre ir ļoti patīkama un viegla, ātrumkārba strādā perfekti un pēc steptronika nemaz neprasās, pietiek ar S režīmu.
Sēdēšana priekšā ir ļoti ērta un komentārus neprasa, aizmugurē- labāk nelīst. Man ir turpat 2m augums, aiz manis vienkārši nereāli ielīst! Nu varbūt kāda maza meitenīte ja pie stūres, tad varbūt, bet tā tās vietas tur ir tīri formāli. Tīri braukšanas komforts arī nav tas labākais, 7. ir daudz- daudz komfortablāks, bet 3. nekad nav arī domāts tādam komfortam, tas ir sportisks auto, īpaši jau kupejas izpildījumā.
Nezinu kā citiem, bet man zimā labāk patīk braukt ar RWD, paredzamāka automašīnas uzvedība un kritiskā situācijā tomēr labāk var izmanevrēt, protams, nepārspīlējot un iepriekš patrenējoties kādā slēgtā teritorijā, FWD iet taisni kā tanks, kas arī bija vislielākais arguments Mersdesa vai BMW iegādē, jo iepriekšējā ziemā diezgan stipri sabojāju savu FWD braucamo (es jau nevainoju mašīnu, pats jau sēdēju pie stūres, bet uzskatu, ka ar RWD toreiz viss būtu beidzies pavisam savādāk) : ((

Protams, ir jau arī medaļas otra puse!
Tātad, tehniski šis auto ir „sūdīgs”. Lai arī pēc feislifta, tas diezgan bieži noplīst un remonti šim mobilim nav lēti! Elektronika (drošinātāji nezkāpēc izsitas bieži, vadības bloka kļūdas, akumulators pats izlādējas, mirgo engine u. c. elektro gļuki pastāvīgi mani pavada), amortizatori, aizmugurējās piekares daļas , eļļas (motora un kārbas) un beidzot ar xenon lampām(skopais maksā divreiz, labāk pirkt dārgākos, vismaz kalpo ilgāk), riepām un bremžu klučiem, tas viss ir mainīts un labots šim šķietami jaunajam autiņam. Kā vēl lielu mīnusu var minēt oriģinālo audio sistēmu, lai ari HK, vienalga neskan ausīm baigi patīkami, pagaidām nav bijis laika nomainīt, bet tas noteikti tiks izdarīts!
Kā papildus izdevumus var minēt- CP inspektori vienmēr cer izspiest vairāk nekā no passatņika, automazgātuvēs vienmēr pasaka griestus, apdrošinātāji vispār šos auto ir ielikuši mega- melnajā sarakstā. Tas vēl ir salīdzinoši sīkums- man auto stāv zem loga un mazajiem, nesaprastajiem idiņiem ļoti bieži nav ko darīt- skrāpējumi jau trīs reizes špaktelēti, vienu reizi meklēju spoguļus, arī ļitakus ir mēģinājuši paņemt, bet man ir drošības skrūves, tikai to tie auni bija sapratuši, kad ritenim jau bija atvilktas pirmās 4 skrūves! Ak, jā, priekšējos migleniekus aiznesa un arī priekšējo ksenonu bija mēģinājuši, tikai laikam kaut kas būs iztraucējis, tikai palauzīts atstāts. Godīgi sakot, bez KASKO nebūtu iedomājama dzīve ar šo auto!
Varētu teikt, ka arī stereotips par rijīgajiem BMW arī nebūs īsti vietā, ēd aptuveni 15l uz 100km. Nu tas ir tā normāli braucot, ja kāds domā, ka tagad 20l uz 100, tad viņš dikti maldās! Nebūtu arī pareizi teikt, ka šim 10l aiziet, draugam ir 330d un arī tas pa pilsētu savus 12litrus apēd.
Kā vēl mīnusu var minēt arī attieksmi no pārējiem autovadītājiem- var pat necerēt, ka kāds kaut kur ielaidīs pārkārtoties, izlaidīs no kādas sānielas bez luksafora vai stāvvietā noies garām neuzmetot ļaunu skatienu. Nenoliedzu, ka ir atsevišķi bembisti, kuri tiešām brauc nejēdzīgi stulbi, bet kā pieredze rāda, stulbākie vadītāji Rīgas ielās ir tie PSRS āpši, kuri sēž savos 80to beigās ražotajos ārzemju spēkratos iedomājas no sevis sazin ko un tad zin rādīs priekšzīmi, nelaiž, jo tāds princips, tas nekas, ka kavē satiksmi vairāk, bet nalaidīs, skriesies utt... tieši tas ir pats nepatīkamākais autovadītāju slānis un tas ir lielāks kā bembisti!

Šo auto es nopirku tāpēc, ka man ļoti patīk šīs kupejas eksterjers, šādu Latvijā nav ļoti daudz kā tas ir ar tiem līdz 2002. gadam. Cena- 28000eur +kaudze servisa izdevumu, tas ir daudz, bet tajā pat laikā nav tik ļoti, ja ņem vērā, cik šāds auto maksāja salonā! Var jau diskutēt, ka nedaudz pieliekot sanāktu M3, bet es neticu, ka pa 30000eur var nopirkt labi saglabātu sporta auto, tāds tomēr jāpērk jauns, jo vācijā ar tiem brauc labi un esmu redzējis daudz visādu klipiņu, kur šos dauza, drifto utt, nevajag man tādu! BMW nav lēts braucamais un to diemžēl mūsu ļaudis nesaprot, sapērk un nojāj, šis auto ir jākopj, jo tikai tā tam saglabājas BMW vadāmība, dinamika un automašīnas ilgdzīvotība. Nevar žēlot naudu eļļām, bremzēm un ritošajai daļai, naudas ir lielas, jo detaļas jāpērk jaunas un šoreiz šroti nederēs, kā varbūt tas bija vecajām „žurciņām”! Katrā gadījumā, nopērkot BMW, ir jārēķinās arī ar to, ka tāpēc neesi labāks par citiem satiksmes dalībniekiem, ir jāciena vienam otru un tikai tad cienīs arī Tevi, bet arī to mūsu premium pircēji reti kad saprot, nopērk un sakāpj mākoņos. To bieži var novērot pie lielveikaliem, neregulējamos krustojumos, sastrēgumstundās un arī uz šosejas! Tas pēdējais vispār- kā mani kaitina šitie apdalītie, ierauga 330ci, tā uzreiz jādzenās, jāpierāda, ka viņš arī var ielikt bembim! : ))) īpaši tas ir jūtams no audistiem, sābistiem un volvistiem, varbūt man tā liekas, bet tie aero un t5 bieži cenšas mani pārgalvīgi nodzīt, ar domu, lai iespaidīgāk nozīmētos. Maršruts Jelgava- Rīga, kur arī es ļauju sev vaļu gan visu saliek pa plauktiņiem un šamiem gari deguni paliek, ka tomēr nevar noskriet, bet golperim kā mierinājumu tomēr parāda vidējo pirksteli! : D

Kopsavilkumā
+RWD ir vislielākais šā auto pluss
+skaņas izolācija salonā
+salona komplektējums, nekas neļogās un negrab
+automātiskā ātrumkārba ir vienkārši lieliska, nemaz neprasās „štepselēt”
+3.0l benzīnnieks ir jaudas un ekonomijas kompromiss, domāju, ka ar ECU drīzāk panāktu neekonomisku auto, kā būtu jūtams jaudas palielinājums
+eksterjers- pēdējais „īstais” bembis!
+aizmugurējā LED optika vienkārši SUPER!
+motora skaņa!
+lietotam salīdzinoši maz krīt cena, tik kā salona lielais kritiens

- neizturīgs, riktīgs konstruktors
- runā, ka franču mašīnas ir elektronikas „paraugs”, tie runātāji vnk nav braukuši ar E46 : )))
- dārgs iegādē
- ļoti dārgas apdrošināšanas
- zagļu iecienīts
- huligāniem nagi tā vien niez kaut ko izdarīt
- stereotipi Latvijā pret šo marku un tā sekas
- salīdzinoši ēdelīgs, ar Getz par to pašu naudu var aizbraukt 2x vai pat 3x tālāk : )))
- xenoni, tā zilā gaisma reizēm arī pieriebjas!
- HK mūzika nav savos augstumos un prasās uzlabot
- tomēr nav alcantra ādas, šitas tāds slidens un „auksts”, man labāk patiktu zamšīgais!
- LCD ekrāns saulē grūti pārskatāms
- CP patīk plēst, domā, ka miljonārs pie stūres : (((
- BMW aura, provocē uz agresīvu braukšanu, līdzcilvēku pazemošanu utt. (šeit nav jāsaprot, ka visi BMW vadītāji ir tādi, bet vairums gan)
- ir bezjēdzīgi kādam mirkšķināt, lai bruac- baidās un nekust no vietas!

10 balles, ir mīnusi, gan interjera dizainā, gan tehniskajā izturībā, bet tas tomēr nevar noēnot šā auto lieliskās gaitas īpašības, kvalitatīvo apdari un slavu, kuru tas ir iemantojis! Tikai skauģis var pateikt, ka šis auto ir sūds! Šis nav komforta etalons, bet tas arī nav šī auto mērķis, tāpat arī ietilpība un viss pārējais, katram savs un savā segmentā šim īstu konkurentu nav!

Beigās varu vien pieminēt, ka šis auto saindē ar savu auru, mans nākošais auto noteikti būs kāds no Vācu „sportistiem”, CLK, jaunais 3. sērijas BMM vai varbūt pēc dažiem gadiem arī A5 iepatiksies!

 
aidzītis @ 17.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
AMG 17.janvāris 2008 9:11
0 0 Atbildēt

Novērtējums 10 ?

Zem loga turi? Vismaz Stāvvietas naudiņas nepietiek vai nav tuvumā tādas?

recluse 17.janvāris 2008 10:26
0 0 Atbildēt

Apraksts ir labs, bet nu par to turēšanu zem loga ...

iRAFAR 17.janvāris 2008 10:27
0 0 Atbildēt

Mašīna varbū arī ir uz 10 ballēm, bet tava izvēle vairāk kā uz 4 nevelk...

Yukki 17.janvāris 2008 11:46
0 0 Atbildēt

Visumā diezgan objektīvs apraksts, pasakot, kas patīk, kas nepatīk, nevis kā citi, kas savus pirkumus aizstāv ar putām uz lūpām vai tieši otrādi bezsakarā noniecina! Bija tiešām interesanti izlasīt!

girc44 17.janvāris 2008 11:51
0 0 Atbildēt

231 zs nav tik daudz lai rādītu visiem vidējo pirkstu. tāds puišeļu tips vien tu esi, ja tā dari. Un diez vai 2metrīgam cilvēkam šī mašīna ir pareizā izvēle.
Bet tā vispār mašīnīte galīgi O.K

Agaga 17.janvāris 2008 12:01
0 0 Atbildēt

NU ko, -Zbilasj me4ta idiota:) Smuks auto un smuks apraksts. Nav kur pie..isties, vienigi priekshpiedzinja uz slidenaa labaak vadāas, to apstiprinas katrs rallists.

es 17.janvāris 2008 12:03
0 0 Atbildēt

Interesanti bija lasīt pirmo pusi - pēc tam sākās asaras un stāsts par grūto dzīvi...
Interesanti bija izlasīt tos mīnusus,kurus dažkārt citi neuzskaita - šie arī bija vieni no iemesliem kapēc nenopirku mazlietotu vācu premium,bet gan jaunu no salona

Kasinsh 17.janvāris 2008 12:19
0 0 Atbildēt

Nav slikts aparāts, taču par E46 tā jūsmot? ... :)
Ne velti saka, ka Latbemā agri vai vēlu visi bembisti satiekas.

nazis 17.janvāris 2008 12:32
0 0 Atbildēt

Žēl, ka neuzrakstīji cenas mainītajām detaļām un darbam - droši, ka atkristu 30% pircēju un tavs auto būtu vēl ekskluzīvāks.
Vai tu arī esi "īpašais" LATBEMAS klients, kam šie dod līdz pat 50% atlaidi? Viņiem tā laikam ir tāda politika!

mariZ 17.janvāris 2008 14:56
0 0 Atbildēt

330ci bija viens no maniem aplūkojamajiem, kad taisījos pirkt auto, bet nu beigās paņēmu jaunu no salona. Kaut kā tā garantijas padarīšana jaunam likās nozīmīgāka.

aidzītis 17.janvāris 2008 16:06
0 0 Atbildēt

recluse/AMG- man nav tuvumā nevienas stāvvietas, tā ka zem loga pagaidām ir vienīgā iespēja!

girc44- drusku gan tavu komentāru nesapratu, bet nu labi! kā jau minēju, priekšā auto ir ļoti ērts, par aizmugurējām sēdvietām cits stāsts!

Kasinsh- E46 varbūt sedana izpildījumā nav nekas tāds, bet kupeja ir ļoti patīkama, piedevām, uz to brīdi BMW tā arī bija vienīgā kupeja, 6.to it kā sāka no 2003. ražot, bet nu sorry- tā cena pagaidām nav paņemama! (vismaz man)

nazis- jēga man rakstīt cenas? viss ir atkarīgs no detaļas ražotāja, piegādātāja un visbeidzot no pārdevēja. Ja es te sarakstīšu savas cenas, kāds noteikti sāks aurot, ka tur un tur var dabūt lētāk utt, ,kam tas vajadzīgs?

jaspers 17.janvāris 2008 17:51
0 0 Atbildēt

Man atkal liekas,ka labāk braucu ar premium klases a/m,nevis ar baudāmu Merivu! labs apraksts, savā arī esmu ielicis skaistu ciparu,bet netaisos te pat rakstīt,jo tad būs tiešām tādi,kam liksies,ka naudu esmu izmetis un nopircis šrotu! Lai labi ripo!:)

aidzītis 17.janvāris 2008 18:04
0 0 Atbildēt

Paldies jasper par sapratni! ;)

nazis 18.janvāris 2008 12:03
0 0 Atbildēt

Patiesībā es patiešām neatbalstu tādas naudas (Zinu, par kādām summām iet runa) ieguldīšanu 300 Bembī, bet vēl vairāk, tos, kas 300 BMW, Audi A-4, vai c klases meršus un mazākus par šiem, sauc par "premium" klasi! Manā izpratnē "Premium" sākas ar burtiem IL, S un tamlīdzīgi, un sver ap 2-ām tonnām. Jauns vai vecs braucamrīks, bet te vairs tas vārds nenoveco. Tad arī naudu var ieguldīt!

Agaga 18.janvāris 2008 12:14
0 0 Atbildēt

Kura sporta mašīna tikai sver ap 2 tonnām? Varbūt nazis var nosaukt!

nazis 18.janvāris 2008 14:12
0 0 Atbildēt

Luksus, vai premium nav sporta!

autoexperts 18.janvāris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

nazis-
kas tad ir premium? BMW pati par sevi ir premium marka un 3.sērjias BMW ir vidējās klases premium modelis! Tu gribi nolikt BMW 330ci vienā plauktā ar, piemēram, Peugeot 406coupe? (tas to gadu auto salīdzinājums) 1.sērijas vai 7.sērijas BMW, tas ir un paliks premium markas modelis un nevajag tikai stāstīt, ka 7... S.. un LS ir tie premium, katram tam modelim ir sava mērķauditorija! Vai Tu vari iedomāties jaunu meiteni pie 760Li stūres? Meitenei daudz labāk piestāvēs 335i kupeja/kabriolets, bet tas nenozīmē, ka viņa tagad ir nīkulīte, kura grib būt premium, vienkārši viņai tāds 760Li izskatītos jocīgi un ikdienas lietošanā tāda "govs" nemaz nav parocīga, ja vien nav savs šoferis! Protams, nazis, tu vari dzīvot ar saviem aptumšotajiem uzskatiem, ka PREMIUM ir TIKAI tas limuzīnu segments!

nazis 18.janvāris 2008 16:44
0 0 Atbildēt

No kura laika pie augstākās klases auto pieskaita visas markas segmentu?! Tad jau sanāk, ka tas BMW nabags, kuru ražoja 40-tajos gados ar durvīm priekšā arī ir "premium" klase!

nazis 18.janvāris 2008 16:47
0 0 Atbildēt

Ak, jā aizmirsu, ka vāciešiem visi auto ir LIMUSINE, jo vārds HETSHBEK ir lamuvārds!

autoexperts 18.janvāris 2008 17:31
0 0 Atbildēt

nazis, tu izliecies vai tiešām esi...?! Bet tagad, piemēram, Porche Cayene arī vairs nav premium, jo tas ir lētākais savā saimē? :)) Nu un ja par tēmu, tad pārādi man, lūdzu, vidējās klases kupeju premium ražotāju vidū, kura ir paredzēta ikdienas lietošanai? Te nu Tu arī nosauksi to pašu 3.sērijas kupeju, CLK un A5, kādu izlaidu? BMW pats par sevi ir zīmols un tas BIJA, IR un BŪS premium, augstākās klases vai kā nu tur vēl saukt.

nazis 18.janvāris 2008 18:52
0 0 Atbildēt

Katram savs "premium" - pareizāk sakot - sapņu auto!

autoexperts 18.janvāris 2008 20:15
0 0 Atbildēt

nazis- protams, katram ir savs sapņu auto, bet BMW ir premium marka, lai kā tu to negribētu atzīt :p

Agaga 18.janvāris 2008 20:35
0 0 Atbildēt

No naža sanāk, ka sporta mašīna nevar būt ne luxus, ne premium. Pareizi? neko vairs nesaprotu.

iRAFAR 18.janvāris 2008 22:42
0 0 Atbildēt

Tāda cepšanās ap vārdu "premium"... Nu vai zi... Vairums marku, kuras skaitās premium ir vienkārši dārgs sūc... Kolēģis ar savu E280 2003. gada visu laiku braukā pa servisiem... Izskatās, ka autors ar savā 20 000 + vērtajā BMW ir biežs viesis servisos... Cik lasīts, Audi birst nost kārbas...
Tad nu es izvirzu tēzi... vārdam "premium" saistība ar kvalitāti ir minimāla (loterija tāpat kā pērkot jebkuru citu mašīnu), visu izšķir cilvēku vēlme maksāt par bļembu...

Vēl viena megafīča... Apdrošināšana... Tam pašam maģiskajam E280 uz gadu Octa + Kasko = 2personām slēpošana Alpos... Tāpēc es braukāju ar 8 gadus vecu Saabu, vai ir kaut kas noplīsis gada laikā uzzināšu februāra sākumā, kad iešu tehnisko...

nazis 18.janvāris 2008 22:45
0 0 Atbildēt

Manā izpratnē mazie BMW, OOO un Merši ir dārgi, smuki nopakoti ,bet ne pārāk kvalitatīvi (tehniski) auto, tā ,kā, līdz "premium" vēl tālu, bet, ja kādam gribas sporta auto, pat par lētāku cenu, var iegādāties EVO 6 - 280 Zs ar 1260 kg svaru, vai 280zs 1240 kg smagu Subaru WRX STI Tupe RA - svara un jaudas, arī izturtības attiecības ideālas! BMW - nu SORI...!

autoexperts 18.janvāris 2008 23:18
0 0 Atbildēt

Nu bet pagaid nazi, kurš runā par tehnisko? Tā ir tehnika un lietojot tā pavisam vienkārši nolietojas! Es zinu daudzus piemērus, kuri braukā ar 7.sēriju, S klasi, A8 un citiem limo klases automobiļiem, arī viņi pastāvīgi servisos ierodas dažnedažādo problēmu dēļ. Lieta tāda, ka tās automašīnas ir tik "pārgudras" kā rezultātā ir daudz kam plīst, piedevām kvantitāte stipri ietekmē kvalitāti! Un par tiem ielas sporta auto- nav māksla iemest turbīnu konzervbundžā (nekā personīga pret tām mašīnām, bet vnk viņu vadītāji...), bet ir māksla uztaisīt komfortu 5sekundēs līdz 100km/h! Uz komfortu tie Japānīši gan diez ko nepretendē...

Eksperts 19.janvāris 2008 2:09
0 0 Atbildēt

Nosaukt BMW 3 par premium un salīdzināt ar CLK ,A5 manuprāt gluži saprātīgi nav.
Ja piem. A5 principiāli ir premium kupeja, tad šāds aprakstā ieliktais 330 BNW ir vienkārši 3 sērijas BMW ar papilnu aprīkojumu un lielu dzinēju.
Kur te premium???
Vai tas ka paņemam lētāko un plašākajām tautas masām pieejamākās sērijas BMW un labi to aprīkojam-vai tas to padara par premium. Nē, tas to padara vnk par labi aprīkotu auto ar lielu dzinēju. Arī golfus var labi aprīkot un ielikt lielus dzinējus, vai tādēļ tie kļūs par premium.
BMW ir viena premium klases kupeja- tā ir 6 sērija , un tā tad arī ir jāsalīdzina ar A5.
3 sērija ir ražota tiem kas grib braukt ar premium un bmw bet nevar vai negrib atļauties 5,6, vai 7.
Un galu galā kas tā par premium klasi ja ādas stūre un lietie diski tiek piedāvāts kā papildaprīkojums?????

Agaga 19.janvāris 2008 13:33
0 0 Atbildēt

Nazi! Aizej uz veikalu nopērc Premium alu! Un paprasi pārdevējai ar ko tas ir atšķirīgs. Un atbilde būs- varbūt ar kvalitāti! Tad, manuprāt, BMW no tava pieminētā 40gada ir izpelnijies šo slavu, lai viņu sauktu arī par premium. Nepiekrīti?

arba 19.janvāris 2008 14:45
0 0 Atbildēt

Nedaudz te sviests sarunāts.
tipiska LAtviešu pieeja, BMW 3 sēriju, A4 mazo mersi pērk tie, kas nevar atļauties lielāku auto, bet grib.
Idioti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mazas mašīnas pērk arī citu iemeslu dēļ
Tādāļ, ka brauc viens
Tadēļ , ka viņas braucas bez govīgas sajūtas
Tādēļ, pats maziņš
Nu nah man ar maniem 174 cm, braukājot vienam vajadzīgs A6, E klases mersis vai 5 sērija ?
par taksistu nestrādāju, sievas māti nevadāju

autoexperts 19.janvāris 2008 17:32
0 0 Atbildēt

Ekspert- salīdzināt A5 ar 6.sēriju ir ne tikai neprofesionāli, bet arī stulbi! 6.sērijas BMW ir tipisks CL mersedesa konkurents, kur šajā cenu kategorijā arī ir vienīgi spēlētāji. A5 ir tas pats A4 tikai kupeja, pat dizains ļoti līdzīgs 3.sērijas kupejai. Vai, ja 3xxci būtu nosaukts par 4xxi, tas uzreiz nebūtu 3.sērijas BMW?

"Nosaukt BMW 3 par premium un salīdzināt ar CLK ,A5 manuprāt gluži saprātīgi nav." CLK- C klases mersedess tikai kupeja. A5- Audi A4 tikai kupeja. Nu arī BMW Ci nozīmē kupeja, tātad premium vidējās klases kupeja. Uzsveru -VIDĒJĀS klases kupeja!

"3 sērija ir ražota tiem kas grib braukt ar premium un bmw bet nevar vai negrib atļauties 5,6, vai 7." šis apgalvojums visvairāk rullē! tu zini vispār, kas ir termins "mērķauditorija"?

"BMW ir viena premium klases kupeja- tā ir 6 sērija , un tā tad arī ir jāsalīdzina ar A5." Nu tad varbūt Z4 salīdzināsim ar Porche 911, Ferrari F430 Modena un AstonMartin DBS, jo tie visi ir pozicionēti kā 2vietīgi roudsteri ikdienas lietošanai?

Ekspert, ja nezini, neplāties ar apgalvojumiem un pirms raksti, ieskaties:
par A5
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A5

tas par CLK
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes_CLK

šajos rakstos skaidri un gaiši pateikts, ka A5 un CLK ir mid size coupe, based on A5/C-Class!

Sorry, bet ir jābūt izcili stulbam, lai censtos pierādīt sen visiem zināmas lietas!!! (BMW, Audi, Mercedes ir vācu premium markas, lai kā arī kāds muļķis censtos to apgāzt)

nazis 21.janvāris 2008 9:32
0 0 Atbildēt

Katram ražotājam ir savi "premium", tā pat mā Citroenam, Daewoo un Hyndajam, bet nav ko visu modeļu komplektu izcelt!

Eksperts 21.janvāris 2008 16:52
0 0 Atbildēt

"3 sērija ir ražota tiem kas grib braukt ar premium un bmw bet nevar vai negrib atļauties 5,6, vai 7." šis apgalvojums visvairāk rullē! tu zini vispār, kas ir termins "mērķauditorija"?
Tātad tu gribi teikt ka tie kas brauc ar 3xx kupejām NEGRIBĒTU braukt ar M5 vai 6xx????
GRIBĒTU, tikai diemžēl 95% no viņiem NEVAR to atļauties.

Par premium marku nepadara ražotāja vai tirgotāja reklāma, par premium to padara pircēju atzinība un novērtējums un reputācija.
BMW 3xx nav premium, lai arī ck liels dzinējs un aprīkojums tur būtu ielikts.
Kamēr modelis ir jauns, tas tiek reklamēts, likts iekšā filmās un nēģeru klipos, tādējādi ieborē pamuļķu smadzenēs ka tas ir premium ( tāpat kā citiem ieborē ka vīna, audioaparatūras,drēbju kvalitāte atkarīga no cenas).
Paies pāris gadi , BMW būs jaunā 3xx sērija un ar šādiem 330Ci braukās urlas, "pacani", studenti, vnk. ši auto entuziasti, street raceri,u.t.t
Vai redzot uz ielas divdurvju "huļiganku" un "žurku" tu tās uztver kā premium???

autoexperts 21.janvāris 2008 19:09
0 0 Atbildēt

Ekspert-
"Tātad tu gribi teikt ka tie kas brauc ar 3xx kupejām NEGRIBĒTU braukt ar M5 vai 6xx????
GRIBĒTU, tikai diemžēl 95% no viņiem NEVAR to atļauties."
=ar šo apgalvojumu tu 100% pierādi, ka TEV galīgi nav nojēgas, kas ir mērķauditorija!

"Kamēr modelis ir jauns, tas tiek reklamēts, likts iekšā filmās un nēģeru klipos, tādējādi ieborē pamuļķu smadzenēs ka tas ir premium ( tāpat kā citiem ieborē ka vīna, audioaparatūras,drēbju kvalitāte atkarīga no cenas)."
=Kas tad tavuprāt nosaka kvalitāti? Vai Roudstar maģītis skanēs labāk par B&S? vai uz tirgus(butjikā, cartini utt) pirkti džinsi kalpos ilgāk kā HB? Vai te pat paliekot- vai lētākais H&S mūzikas uzstādījums nebūs premium? tas būs! tāpat kā ar visu, tas vienkārši ir brends un ne jau par veciem hlamiem es runāju, bet tieši par jaunu! un ja jau jauns tas tāds ir, tad arī novecojot tas tāpat paliek... ir tak tā, ja tu esi karaļa dēls, tad nav svarīgi, kas tu būsi, bet kā karaļa dēls visu mūžu nodzīvosi!

un vēl, nedaudz vari palasīt te:
http://bmwlife.lv/?coll=7&obj=130&id=565

Kasinsh 22.janvāris 2008 9:56
0 0 Atbildēt

Ko var cepties - tas, ka PREMIUM ir gan Audi, gan BMW, gan MB, gan LEXUS, nav vispār apspriežams!

Daudz komentāru ne par tēmu :)

nazis 22.janvāris 2008 10:54
0 0 Atbildēt

To Kasinsh
Pilnīgi pareizi. It sevišķi, ka vienīgā vieta, kur ir rakstīts "premium" ir alus pudeles, bet nav redzēta neviena mašīna, tātad ....... ,tādu terminu nevajadzētu lietot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti