Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault Master 1999 Novērtējums: 6
Braucu praktiski no nullītes. Motors 2,8 turbodīzelis. Pirmos 10000 km vidējais pa pilsētu 12l/100km, pēc tam 10l/100km. Brauksana sanāk tikai pa Rīgu. Pie 60000km nobruka ātrumpārslēdzēja trose, kas izrādījās brāķis, nomainija uz jauno uzlaboto, tagad pie 140000km nobraukuma viss ir ok. Ātrumkārba nobruka pie 100 000 km. Parasti nobrūkot pie 140 000km, bet tā kā braukts pa pilsētu, tad nobruka ātrāk. Lietota kārba 500 Ls. Vecās kārbas remonts - 300Ls. Regulāri jamaina ik pēc 25 000 km priekšējie lodbalsti. Ļoti slikta aizmugurējo durvju eņģu konstrukcija, arī sānu durvīm ap 100 000 km nodila mehānisms. Mašīna ļoti kustīga, iet kā vieglā mašīna, labs uzrāviens ko nodrošina turbīna. Pie 120 000 km nojuka abi priekšējie gultņi. Arī pusass, bet tā bija gumijas vaina bija pušu un sagāja netīrumi. Pie 110 000 km arī atlūza ventilatora oglītes, nomaiņa - 20Ls. Busa gumijas visas ap durvīm utt. ir jau nodilušas pie 140 000 km un negrib turēties kā rezultāta ir parādījušās gaisa spraugas. Eļļu neēd. Silto gaisu uzgriezt vajag lēnām, savādāk kloķis notrūks, ko protams var uzlikt atpakaļ. Tā visumā citu vainu nav, tiek mocīts katru darba dienu. Vadītājam erts sēdeklis augstu virs citām mašīnām, laba parredzamība, viegli vadāms. Arī mašīnas dizains ir ok. Tos remontus jau nejūt, tik iebrauc 1 x gadā servisā un brauc tālāk.

P. S. Nobraukts 2009. gadā ir tikai 160000 km un rezumē, ka pēc 100000 km uz 10 tūkstošiem km aiziet kaut kur 500 - 600 Ls remontos, bet līdz 100000 km uz 10 tūkstošiem km aiziet 200 - 300 Ls.
Rons @ 27.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
kindzulis 27.janvāris 2008 21:21
0 0 Atbildēt

nez...4us gadus nobraucu ar L3H3 OpelMovano (analogs masteram) ar to pashu 2.8

pateerinjsh-pilseeta ~ 10 aarpusee- kaa pucee- no 8-14

kaarba nobeidzaas pie 260 tuukstoshiem...

aizmugureejaas un saanu durvis tureejaas liidz peedeejam... vieniigais aizmugureejaam durviim apakshaa cilpas izjuka
tas ka enjgjes juuk-pasha vaina- taas ir regulaari jaasmeeree-taapat kaa saandurviim rulliishi

lodbalsti- ir jaamedii rokaa Raudas ielaa ...kaukaadi tepat taisiitie- gaaja ap 60K vai arii jaadushii eiroauto lai dod"orgjinaalos" tie ar aptuveni tikpat iet...

regulaars remonts- rocenes trose... reizi gadaa-lupataas

par paarredzamiibu- atliek tikai piekrist...bet ergonomika-murgs :( taalaakaa gabalaa colas 2L pudeli jaaliek starp muguru un seedekli... + kameer nav nonjemta starpsiena-benjkjis nav atbiidaams pietiekami taalu...

raionds 28.janvāris 2008 11:01
0 0 Atbildēt

Lodbalsti tiek likti oriģinālie, tomēr ilgāk netur, tehniskajā apskatē pirmā lieta renault, ko skatas ir šitā lieta. Bet bumbiņas aizmugurējo durvju eņģēm iekšpusē nu nekādi nevar no ārpuses ieeļļot, tās atrodas iekšpusē un pietiek ar pusmilimetru nodiluma kā jau durvis atverot nosēžās. Ļoti nepārdomāta konstrukcija. Es eņģes neesmu mainījis tik braucu ar tam pašām pie pusatvēruma durvis nenosēžās, bet pie pilna atvēruma durvis aizverot nedaudz ar roku ir jaatspiež savadāk saspiedīs aizmugurējās lampas. Kuzava tips arī L3H3. Izskatās, ka opelīts ir pat nedaudz izturīgāks par renault, spriežot pēc tava komentāra. Bet man par detaļām galva nesāp, jo firma apmaksā, lai tik viss ir ok. Un tomēr franču dizainam arī ir liels pluss, piemēram salīdzinot nedaudz ar mercedess, kur iekšā jutos vienkārši kā kastē.

kindzulis 3.februāris 2008 21:57
0 0 Atbildēt

paprovee pabrauc ar jaunajiem citroen/peugeot/fiat briinumiem ;) krietni eertaaki... un ja ir ar 3.0HDI tad vnk nesaliidzinaami auto...

shobriid kantorii ir gan renis gan pezjots- 1:0 un renis zaudee... kaut deelj vietas kabiinee... un seedeklja :)

ir arii jaunais MB Sprinteris- nerullee...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti