Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault master 2001 Novērtējums: 5
Tad nu tā... busiņš manā lietošanā nonāca vasaras laikā ar 400 000tk oriģinālo nobraukumu tikai pa latvijas lielceļiem.
Izvēlējos masteru L2H2 un2.2 DCI tādēļ, ka tajā brīdī nebija citas alternatīvas par to cenu 5000Ls un vasaras laikā reti kurš pārdod refrižorātoru! jo svarīgs priekšnoteikums bija saldētavas (alex original) esamība!
Par saldētavu sūdzību nav- kompresors un agregāts strādā nevainojami, tikai ir plānais stiklšķiedras un kautkādu putu (starp kuzavu un stiklšškiedru) tapsējums, tā ka zem -5 nevar nodzīt!
... uztestēšanas brīdi apsskates vietā viss bija OK, atgāzes 3x mazākas par normu, gandrīz nekādu dūmu, tikai pie sānu atvēršanas vidējā sliede (220 ls euro auto) bija pamatīgi izdilusi un durvis ar spēku jāiestumj atpakaļ vietā!
Vēt tiku brīdināts par aizmugurējo bremžu disfunkciju!
tad nu tā pēc 20 000km sākās joki ar sajūgu- dodot gāzi grīdā izslīd sevišķi 5 robā, tika atklāts ka motoram no abiem gala saļņikiem ir eļlas noplūde un arī dūmu gāzējot bija krietni vairāk!!!
tagad nomainīts no euro auto
sajūga galvenais bremžu cilindrs 95ls
sajūga disks 80Ls
stūres pastiprinātāja kronšteins(bija nolūzušas un šķibi piemetinātas ausi, kas bija par iemeslu agregātu siksnas patvaļīgai nokrišanai) 55LS
Zobsiksna 25LS
spriegotājrullis parazītrullis 25+20ls
agregātu siksna 17Ls
priekšējais, aizmugurējais motora blīvslēgs 40ls
ātrumkārbas blīvslēgs 15 Ls
rokasbremzes troses 90Ls
aizmugurējie bremžu suporti abas puses (atjaunoti bosch, kā arī oriģinālie bija bosch izstrādājums) 240ls
sajūga slidēšanas iemesls bija eļlas noplūde no kārbas uz disku, servisnieks teica, ka 1.5l dabūjis pieliet, toties tagad kārba darbojas jūtami vieglāk!!!
Visi filtri un eļla 55ls
parēķiniet paši hmm...760Ls rez daļās
Darbs servisā 330Ls
Bet tomēr man viņā patīk ka;
+nerūsē kā sprinteri
+neļodzas virsbūve pie lielām kravām
+izcila karozijnoturība, ja kur krāsa apakšā noskrāpējusies- nav rūsas
+klusāks un ņiprāks nekā transit
+salona interjers un montāžas kvalitāte, nekas negrab un nav arī īpaša skaņa no motora
+motors 2.2dci 90zs 260nm pietiekami žiperīgas priekš kravām līdz 500kg daudz ņiprāks par 1.9td transportieri
+labās franču bremzes: ))

- apetīte 100km/h patērē 10l/10km iepriekšējā darbā 2.9 sprinteris ēda gan drīz tikpat!
- Rezerves daļu cenas pie dīleriem!
- sēdekļa regulēšanas iespējas
- nav tādas stabilitātes, kā sprinterim
- nosēdušies un izļodzījušies aizmugures durvjueņģu āboli... vienīgais metīnāt jeb 150 ls euro auto... izcili stulba konstrukcija!
Vienalga esmu ieekonomējis uz auto rēķina ņemtu sprinteri 2000g 10k Ls ar refrižeratoru, lai arī daļas ir lētākas (neoriģinālās) bet ar savu 600 000km noskrējienu pa fāterlandes maģistrālēm gandrīz uz pilnu katušku nekas labāks domāju nebūtu!
toties tagad man ir nesarūsējis, nepārkrāsots un sačinīts darba zirgs!

janis_B @ 3.februāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
raionds 5.februāris 2008 23:21
0 0 Atbildēt

Labs apraksts. pieversīšu uzmanību ātrumkārbas blīvslēgam.
Durvju sistēma reņiem ir diezgan pašvaka, bet rūsēt gan nerūsē, manējais 1999. g. arī vispār nav rūsējis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti