Tātad, Mazda 626 universālis, 1999. gads 2.0 dzinējs ar 116zs. nobraukums ~260'000 - 270'000 km (tas ir reālais, jo uz spido ir 140'000 - pārdevējs lohs, jo nebij ielicis viltoto grāmatiņu auto un atstājis īsto, es lohs, ka pie pirkšanas nepapētīju to grāmateli (jo principā tā pat tai neticu un vēl pie tam neprotu vācu valodu). patreiz esmu nobraucis pa Latviju ap 8'000 km
šo auto izvēlējos sava lētuma dēļ un cerībā, ka remonti nebūs pārāk dārgi un sarežģīti (pirms tam pieredze ar 406to pežo 2.2 hdi)
Nopirkts par 4300 eiro naudām, atvesta no Vācijas! Aprīkojumā klimats, miglinieki un lietie diski un CD changer... hmm laikam vairs nav nekā īpaša..
Motors - dzīvot var. Kā saka, satiksmi jau nekavē. Uz šosejas protams nav tā pat kā ar 2.2hdi, bet apdzīt var, tik bik vairāk jāpiedomā pie tā.. Eļļu need. Bendzīna patēriņš - neesmu ļooti mērījis, bet kkādi 7-8 pa šoseju, pa pilsētu, nemaz nezinu, bet savi 12 jau būs.
Piekare - paskaļa - pakaļa grab pie lielākām bedrēm vai teiksim dzelzceļa sliedēm. Mainījis neko vēl neesmu, jo nekas nav tā ļoti uzprasījies vēl.
Braukšanas komforts - Mazda, kā jau mazda - skaļa. Bet tur ir savs pluss, ātruma izjūta ir precīzāka, 406tais bija daudz klusāks un līdz ar to, pietika kādu brīdi neskatīties uz spido un 130 jau bija sasniegts - -> ar mazdu sodus neesmu maksājis : ) Bet pie tā skaļuma pierod patiesībā.. runāties ar blakussēdētāju jau var mierīgi, bļaut nevajag un pārējais jau ir sīkums.. Vēl tāda maza īpatnība - vadītāja sēdekļa atzveltne mēdz izregulēties.. bet toties, pakaļējos sēdekļus var bīdīt kādu 10cm diapazonā, tādējādi iegūstot ļoti daudz vietas aizmugurē sēdošo kājām, ja vien nav jāved kkas ļoti liels bagāžniekā (arī pie tālākās atzīmes, bagāžnieks ir gana liels)
Ah jā, pakaļējās arkas ir pa ziemu sākušas rūsēt : ( bet tas arī iespējams tādēļ, ka auto esot iedupsēts savā iepriekšējā vācijas dzīvē.
Plusi:
Lēts
Ietilpīgs
Pietiekami ņiprs priekš 116zs
Mīnusi:
Skaļš
Rūsa
Kopumā, nav nekas extra labs, bet nav arī slikts. Domāju, ka labs performance/price savienojums, ja nav augstu prasību pret komfortu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis auto pilnībā atbilst savai cenai, ne lēts un arī ne dārgs. Komforts tiešām nav tas augstākais, bet varbūt to atsvērs izturīgāka piekare, kura, it kā, frančiem nav tā izturīgākā. es gan neesmu saskāries ar super neizturīgiem frančiem, bet nu cik cilvēku, tik viedokļu :)
un vēl- cik atceros, šitai mazdai priekšējo blakussēdētāja krēslu varēja uztaisīt kā galdiņu, tavai arī ir tāda iespēja? tas reizēm var noderēt vadājot garāku kravu vai vēl kaut ko :)
Vislielākais šī auto pluss ir dzinējs.
Ja vien auto nav bijis slīcināts, nav bijis sists ar sekojošu dzinēja telpas mezglu un detaļu pārlasīšanu un pārjaukšanu, tad par remontiem dzinēja telpā nevajadzēs uztraukties- vienīgais kas būs jādara -jāveic apkopes.
Vismaz nebūs tādu bēdu kā līdzīga ražojuma gada daudziem vācu auto- ka sākas elektronikas problēmas, apgriezieni staigā, slāpst, nevar pielaist, zūd jauda, kompis rāda visādus dzinēja defektu paziņojumus,visādi releji un datčiki izbeiodzas,u.t.t
Par piekari -kalpo labi un reti kad kas jāmaina, bet tiesa grūti spriest vai tā ir principiāli izturīga-vienk. tā ir cieta un skaļa- un šī iemesla 8/10 šīs mazdas vadītājiem bedres un nelīdzenumus izbrauks akurāti pirms tam samazinot ātrumu.
Nez cik ilgi turētu šī auto piekare ja ar to brauktu kā piem.kādu Volvo 740/940 (resp. braukšana no sērijas kad bedrēm uzmanība nav jāpievērš vispār)
runājot par tām bedrēm- es nesaprotu, kāpēc vairums tā priecājas par tām japāņu cietajām un sportiskajām piekarēm? pabraucot, nekāda kaifa, izbrauc pilnīgi visas bedres ar pēcpusi, ir taču daudz patīkamāk, ja tās bedres tiek apsorbētas un nav tā jāstreso par katru 3cm aku uz ceļa! :) par speciāli sēdinātajiem variantiem nemaz nerunājot! R-Eiropā ir cita situācija, bet Latvijā tas ir totāls neprāts- nosēdināt auto :))
jā, priekšējo labo sēdekli var par galdiņu pataisīt!! un piekari par baigi cieto negribētos saukt..lai gan, tas ir subjektīvi!!
Jā, tā piekare liekas cieta vairāk jau skaņas izolācijas vājuma dēļ-līdz ar to katrs nelīdzenums un kanalizācijas aka ir varbūt ne tik jūtams ar dibenu, bet ir daudz vairāk dzirdams ar ausi.
Ja auto labi nopakotu, piekare liktos daudz komfortablāka.
Priekš manis tas ir jaunums, ka mazdas ir cietaam piekarēm. Vismaz no92-97g mazda man bija pašam un varu teikt kā bija pārāk mīksta piekare, 4 Cilvēki iesēžas un pakaļa jau kā Citroenā ar nolaistu spiedienu. Audi un VW var ielādēt daudz reiz vairāk.