Tehniskas nianses- 1994. gads, sedans, 2,0 benzinnieks ar automatisko atrumkasti. Braucu jau gandriz divus gadus. Nu bralisi- Mondeo ta ir lieta. Masina pirms tam dzivoja Sveice. Kad nopirku, tad uz spidometra radija nieka 64500 km. Salons plass, daudz vietas aizmugure sedosajiem (si laba tradicija parmantota laikam no Scorpio), elektriski logi un spoguli, kas tomer ir erti, citadak sanaktu iegulties blakussedetajam klepi, lai varetu noregulet arejo labo spoguli. Tiesi ta, jo masina ir plata salidzinot kaut vai ar Audi 80.
Nobraukums bija reals nevis noskruvets, jo par to viss liecinaja- masina bija gandriz ka jauna- gan salons (neoda pec kimiskas tiritavas), gan motors, gan ritosa, utt. Bija viens nenozimigs defekts- salona apgaismojumu nevareja ieslegt tad, kad durvis ir aizvertas. Pec gandriz divu gadu brauksanas pa Latvijas „gludajiem” celiem, nedaudz, bet minimali sakusi grabet plastmasa salonaa.
Zel, ka nav kondicionieris, jo vasara tomer dikti noderetu, jo lukas ari nav. Savukart ziema gribetos labaku apsildi, jo motors ilgi silst un lidz ar to ilgak jagaida siltums salona. Tevam ir 96. gada Mondeo ar 2,5l Duratec motoru un tas sasilst daudz atrak. Varbut tikai manejais saja zina bremze.
Nu bet apetite masinai gan laba- pa soseju ed ap 7-8 l/100 km, bet pilseta gan vairak- tagad ziema parsvara esot korkos Rigas centra sanak briziem visi 15, bet jasaka, ka tas ir briziem, jo nakas atzities- patik jau man ari kartigi „kurinat”.
Pirmas ziemas beigas nacas nomainit abus aizmugurejos sailentblokus (Ls 9- Ford centrs). Tad pec briza mainiju kaut kadu tur prieksejo stabilizatoru un vel tur blakus esosos niekus (apm. Ls 90- tas pats Ford centrs), pec tam uzreiz bija jaregule saversums, kas protams bija tradicionalie Ls 10 (Laneks).
Soziem no motortelpas braucot un grozot sturi saka nakt ara skanas, kas bija lidzigas tam, kas varetu rasties, ja motortelpa iemestu kaki (dzivu). Izradas, ka no stures pastiprinataja teceja ella un tas to troksni radija. Nacas mainit kaut kadu tur reiku stures sistema, bet Ford centra to neremontejot. Viena cita servisa teica, ka tas remontejams, bet gan tikai mainams un jauna si detala maksajot ap 700 latiem. Dusa papezos par necilo aplauzienu, bet tad viens meistars to pasu saremonteja par Ls 80 un vel iedeva gada garantiju. Ella vairs netek, sture grozas normali un viss ir stokos.
Nu ja- janavari mainiti ir ari prieksejie bremzu kluci un bremzu diski- kopa Ls 87.
Pec menesa planoju mainit motora siksnas un sveces- savu laiku nokalpojusas.
Man darba masina ir VW Bora (2002. gads, 1,6 l automats), bet ar Mondeo nevar ne salidzinat- pat vaditajam mazak vietas nerunajot par pasazieriem, un ta ari lidz sim neesmu spejis pieregulet sedekli, lai butu tikpat erti ka Mondeo. Un tas 1,6 automata motorins ta ka nabaga radinieks blauj, bet vezumu (pasu masinu) uz prieksu nevelk. Vismaz ne tik atri ka gribetos. Lidz ar to saprotu, uz ko ir spejigs kartigs Fords, kas ir tomer pietiekami liels un erts un ari gana jaudigs.
Nezinu, cik ir maksimalais atrums, jo vairak par 150 uz Ventspils sosejas neesmu uzdrosinajies spiest, bet motors gaja svilpodams un jutu, ka tie noteikti nav griesti.
Planoju savu braucamo sopavasar pardot, bet vieta noteikti pirksu ari Mondeo vai Scorpio, tikai jaunaku par 1996. gadu. Citu braucamo pat isti negribas iemeginat.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par nobraukumu - vai nav tā, ka viņam var redzēt tikai piecus ciparus? Man vismaz t;ā ir, un tad jau tu nezini vai nobraukts ir 65000 vai 965000.
jociigs keex autors. Vietaa veel skorpi pirkt? Ja jau gribi ko iisti pretiigu tad tak nopeerc fiat multipla. Vareesi rullet un skatiities spogulii, kaaa visi garaamgaajeeji apvemjas. :)
Viss ir skaisti, tikai divas lietas nav pareizi:
a) mondeo ir sierras peecnaaceejs,
b) ford scorpio nav razots peec 1996 gada : ))
bet skorpis tieshaam ir labaaks par mondeo, ir pameeginaats vienaadas litraazjas vaagi, skorpio rullee: )))
toties tie pedejie skorpji izskatas atbaidosi - paec samitam karpaam!
Ir gan Scorpio pēc 1996.gada un tik tik tiešām izskatās pēc samīcītas karpas!
Kas tas par Mondeo, kam rāda tikai 5 ciparus spidometrā? :) Manai karietei ir visi seši un joprojām pirmā ir 0. Tādi tie pīrāgi.
Bet runājot par minča izteikumiem, es pats ļoti labi zinu, ka Mondeo nav Scorpio pēctecis, jo atškiras gan pēc motoru klāsta, gan virsbūves lieluma. "seit es biju domājis par iedibinātajām tradīcijām mašīnu ražošanā.
Draugi mīļie- Scorpio ražoja gan 96., gan 97.gadā. Ta kā nevajag te čiekurus... Bet izskats- neesmu jau nekāds lielīgais gailis, lai priecātos tikai par šīs mašīnas ārējo dizainu- būtiski, kāda stāvoklī ir mašīna un cik ērta tā ir iekšpusē. Tāpēc izteikumi par Scorpio dizainu ir ļoti subjektīva un būtībā gaumes lieta. Ir dažas krāsas, kurās šī mašīna no ārpuses izskatās pat tīri tā neko.
Gudriitis - saliidizina Mondeo ar Audi 80! Mondeo jaasaliidzina ar Audi A6!
Es liktu 7 balles...autins ir ar saviem plusiem un miinusiem, un es nevaru ciest kad saliidzina autinu ar citas klases autiniem,..audi tachu ir klases augstaka masiina...
delfino, iedod luudzu taa meistara koordinaates, kas sataisiija to stuures reiku. Jau iepriekš pateicos.
XXX klausies! Tas džeks, kas taisa stūres reikas, ir sazvanāms pa telefonu 9485528. Ceru, ka būšu bijis noderīgs.
thnx
Nu tā, draugi mīļie!
Mondeo ir jāsalīdzina ar Audi 80 un tā pēcteci Audi A4, nevis Audi A6, tāpēc ka 80/A4 un Mondeo ir vienas klases mašīnas. Dļja osobo tupih obesņaju- to sauc par vidējo klasi. Audi A6 jau pārstāv vidēji lielo klasi. To jūs varat izlasīt ikvienā sevi cienošā autožurnālā vai arī pie autotirgotājiem, kas kaut ko sajēdz vairāk kā tikai naudu skaitīt.
Tā lūk!
Viss ir OK un apraksts arii vispaariigi informeejoshs un detalizeets, tkai - man jau ljoti patika "kautkaadas tur" detaļas un "blakusesošie nieki" :-)))) Zhetons Tev
Nomaini termostatu 100% motors saaks aatraak sildiities ziemaa. :P
To DELFINO:
Ierosinu Audi 80 un A4 saukt par kroplju klasi - normaalas miesasbuuves cilveekam tajos nav ko mekleet.
A4 gan nu taa nevajadzeeja nolikt; to lietotaajus arii. Taa ir ljoti laba mashiina, ja vien tajaa nepaarvietojas kaadi paarmeeriigi "lieli" cilveeki. Videejam statistiskajam ir ok.
mondej, interesanti kas tas par mondeo ar 5-ciparu nobraukuma skalu
Vot tikai NEKAD MUUZHAA !!!!!!!!!! nebrauciet kaut ko taisiit pie piemineetaa viira - 9485528, Aivara, kam box Vagonu ielaa, tas ir pilniigs pizdjec, tam viiram vispaar ir jaaaizliedz pie auto klaat kjerties ar likumu. Un daudziem kam veel ar vinju ir sanaakusi saskare ir gaajis arii liidziigi.
Ir pietiekami daudz citas vietas riigaa kur to var izveikt, neiekriitiet uz shito sharashkinu kantoru kura pat nav kantora, bet kur 1 iireetaa boxaa darbojas un nakshnjo kaut kaads slims no maajaam izdziits vecis ar paaris mazgadiigiem paliigiem kam vispaar rokas no pakaljas aug.
Tas ka 1x es no vinja izbraucu ar nepievilktu tiltu un nenokontreetiem stuures stienjiem, kas peec paaris dienaam bija pa pusei izskruuveejushies, veel peec paaris dienaam vareetu buut liikjis. Un tas ne tuvu nav viss ..
It kā autiņš ir ērts, bet vismaz man iznāca pamatīga čakarēšanās ar bremzēm. Galvenais, ka neviens nemācēja pateikt, kur ir vaina - nevienmērīgi bremzēja (priekšējiem un arī pakaļējiem riteņiem bija diezgan ievērojama starpība). Ko tikai neizmēģināja! Beigās izrādījās, ka problēma ir tikai vārstā pie pastiprinātāja. Tas arī visu čakarēja. Izrādās, ka šie vārsti sadala spiediena starpību starp priekšējo kreiso, aizmugurējo labo un tāpat arī priekšējo labo un aizmugurējo kreiso bremžu mehānismu, veidojot savdabīgu kontūru.