Izdomaju pameginat BMW, lai redzetu par ko cilveki fano. Un jaatdzist , ka ir par ko fanot. Aprikojums sakot ar adas salona apdari u. t. t. Bet pac labakais motors - konkrets lidaparats. Piekare - perfekti turas uz cela. Man daudzi vaicaja kadel par tadu naudu nepirku jaunu auto no salona ? Tadel, ka pa to to naudu varetu nopirkt Mazda, Opel, Peugot, bet ne jau jaunu 328 BMW! Videjais pateris 10,5 l un tas ari atbilst razotaja noteiktajam. Tiri pilseta iet 15 l, jo sis ir automats ar steptronik. Manualas karbas pilseta patere 12 l , pec razotaja noteiktaa.
Nemaz neizjutu, ka tas ir automats. Mehaniskas karbas 328 lidz 100km/h ieskrienas tikai par 1sekundi ātrak.
Atsledzot DSC var konreti riepas dedzinat, stavot uz vietas !
Piekritu auto zurnalu viedokliem, ka BMW automati/stepronic pagaidam ir pats labakais inzenier risinajums pasaule.
Braucot ar so auto saprotu par ko esmu samaksajis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
bet vai labaak nebija njemt 5 seriju? vai tad 3 pa musu celjiem neiet ta pasmagi, t.i. nav komforta jo baigi krataas un juut celja nelidzenumus (tas nenozimee kja grab), bet vienkashi izjuut bedres.
cik ZS tavam bmw
ar 5 seriju likumus ta nepanemsi ka ar treso. 3 serija ir sportiskaka, tadel ari to izvelejos. Tas kaa izjut celu ir atkarigs no amortiniem, disku izmera, masinas izmera, domaju, ka seit nav verts sakt diskutet.
Sim motoram ir 193 Zs pie 5500 apgr. un griezes monents 280 Nm pie 3500 apgriezieniem.
ja saki ka zs 193, bet 2.5 24 V zs ir 192, tad sanaak ka lielas starpibas nav vai njem 2.5 vai 2.8, teoretiski labaak ir njemt 2.5, jo tas bus ekonomiskaks, bet jauda taa pati? jo 2.5 ir 24 V, bet kads ir 2.8? ko saki, kadi komentari, apec izvelejies 2.8?
Tu drosi vien runa par E36 ar M50-B25 motoru un jauda max 192 Zs tam ir pie 6000 apgr. un giezes monents 245 Nm pie 4700 apgr. Tur jau to starpibu ari izjut un sis motors,salidzinot ar manu motoru M52 TU diez vai ir ekonomiskaks, man sobrid nav precizi dati. Savukart no 1998g.E46 virsbuve nak ar 2.5.l zem nosaukuma 323 un tam max jauda ir 170 ZS pie 5500 agr un 245 Nm pie 3500 apgr. Ka jau noteikti zini ne tikai Zs rakturo dimamiku bet ari griezes monents. Es gribeju auto ar E46 virsbuvi, tadel E36 nemaz neskatijos.
No 2000 gada 2.8 motoru vairs nerazo, bet taa vieta laiz 3.l. ar lielaku jaudu bet praktiski to pasu paterinu, vari pacekot www.bmw.lv
zajebal tie lunji kas nevar nopirkt jaunu astrinju no salona, un lecaas ar savaam jaudiigajaam tiirasinju miskasteem, kuras shkjiist ik pa paar100km!
to lopaa neiet: taa jau nu vis nau...:))
labi tur, kaada tehniska probza vai kas, bet lasot komentaarus skjiet taada mulkjiiga diskusija, tipa visiem buutu vajadziigs viens un tas pats - astrasfans staasta, cik laba un izdeviiga vinja jaunaa astra, biimerists - kaa var ielikt visaam astraam kaa staavosaam, un mb fans - par perfektiem benkjiem kur seez kaa viesistabas klubkreeslaa un nikjeleetiem pelnutraukiem...
galvenais, ka visiem ir taisniiba, tikai katram sava..:))
biimerim 2.8 bija viens no labaakajiem dzineejiem, cik dzirdeets...un labaaks par 2.5 peec vairaakiem raadiitaajiem, tur kautkas konstruktiivi atskjiraas... - tas, ja runaajam par iepriexeejiem komentiem
lietots bmw jebkuraa variaacijaa buus labaaks par jaunu mazda, opel un tml klases auto! diemzheel jaatziist, ka peedeejo paaudzhu bmw nav tik ilgdziivojoshi kaa vecaaki modelji, bet tas jau principaa ir noveerojams visaam markaam.
Ljoti ekanomiska mashina! :D Normala katafalka, nav ko piebilst! Ja apnicis dzivot, iespied gridaa!
Nebij sho bembi gudri pirk,jo pa to pashu naudu var nopirkt mazlietotu skoda octavia rs...un rs visos dragos kaa suudaa bembjus saliek!!!!
Компьютерная диагностика и ремонт БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ на специализированном оборудовании.Регулируем инжекторы, карбюраторы, зажигание, СО, СН и фары.Индивидуальный подход http://autodata.eclub.lv Алексей 9 516 561.
Bmw nav nekas labakais vienkarsi visi BMW vaditaji ir tik aprobezoti un doma ka tas ir pats labakais varu vienozimigi pateikt nav
Man diemžēl, šāds tikai 2005. gads ir darba mašīna. Vienīgā atšķirība - salonam bāzes aprīkojums. Jādomā, ka tas arī ir iemesls - līdzīgi sēdekļi bija Golf I, GAZ-24 jau bij stipri ērtāki, par pēdējo gadu citu ražotāju produktiem nerunājot.
Viennozīmīgi draņķīgākā audiosistēma no visām pēc 2000. gada ražotajām mašīnām. Basu, nav, augšu arī nav, skan kā telefons.
Pozitīvais - iet tiešām labi, tiesa, ne tuvu, kā Saab 9-5 aero, Volvo S60 T5 vai Type-R. Automāts slēdzas apmierinoši. Lielisks apgriešanās rādiuss. Laba skaņas izolācija.
Bet - kur, ellē, šādai mašīnai 10 balles vērtējums??? Pelēka viduvējība! Vismaz es sev viņu noteikti nepirktu.