Mans Citromons ar shoziem bez probleemaam pieleca -30 graados. Laukos sovasar shaadus taadus trikus meeginaaju piemeeram paarbraukt paari dzelzcelja sliedeem- izdevaas bez probleemaam: )))Paceljoties tas ir Hondas CRV augstumaa.
XM ir un paliek uz doto briidi skaistaakais Citroena paarstaavis
Dizainu izstraadaajushi Lamborgini dizaineri.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jau otrais XM, kas opieleca - 30 grādos :) Varu Tevi nomierināt mans vecais SAAB 900 arī :) Bet XM tiešām ir ļoti fascinējoš, lai gan negribās Tev piekrist, ka tas ie krutākais. Manuprāt, CX ir vēl smukāks!
Vareeja jau kauko par tehnisko staavokli apraxtiit, par remontiem, bet nee... iiss slavas raxts un viss... :P
Vai shis arii bij VIENIIGAIS auto kas pieleeca -30 graados? :)))
Man glitakais Citons liekas DS... tiesam sedevrs, atskiriba no kroplacainas, piepustas karpas - C5
jā DS... nu tagad stafeti pārņemusi jaunā megana...
Ar to Megani man pasam bija ta, ka sakuma redzot bildes likas - mamma dorogaja, kuda mir katitsa, bet kad redzeju uz ielas liekas OK. Vienigi tas renju interjers man gan netik, tads peleki auksts, neomuligs...:(
varbūt kāds zin kur mētājas DC19-DC21 kāds bija Fantomasam-savulaik latvijā bija 5 gab. tādi.Būšu pateicīgs par sakarīgu info
no tehniskaam fiichaam XM ir ljoti daudz kas nav citiem auto,bet piemineeshanas veerti ir
1.dubultstiklu pakaljeejam vaakam.atverot to ir veel viens stikls,piem lai nedzeseetu salonu /skanjas izolaacija-tas stikls paceljams kaa arii iznjemams.(ORIGINAALI)
videejais ieteicamais kreiseeshanas aatrums 3.0 XM (teh.broshuuraa)136 kmh
2.grozot stuuri staavot uz vietas!!! taa pati atgriezaas videejaa staavoklii un nostaajaas pa vidu.(tas tieshaam atbilst servo stuures nosaukumam)
3.nu ir veel cinkota virsbuuve tieshaam neruusee.
kaut kur lasiju ka taa ir bijusi 1990 gada auto zurnaalistu labaakaa eiropas automashina.
vācieši par lietotiem citroniem saka - ROKAS NOST, NEAIZTIEC !!!!
nu par c5 dizainu varam veel pastriideeties...man kaareiz tas likaas inchiigs, lai iegaadaatu. man patiik universaalis labaak, nekaa sedans, lai arii sedans tas ir nosaciiti - konstrukcija kaa hecbekam
neesmu veel diezko nobraucis, bet pirmais iespaids ir taads, ka nu, nav jau bmw un visa salona apdare nu taa-taa...
jo 10 gadi vecam bembim jau bija tas atseviski atveramais aizmugureejo durvu stikls, kad pat mb taads veel nebija...
fanoju par xm savulaik, bet nu xantia un xara ne tik.
veel arguments bija ka cena c5 taada pati kaa xara picasso, bet tai noveersti hydractive 2 piekares truukumi, hydractive 3 - vislabaakaas atsauxmes liidz sim
turpmaak gan ka veel buus mani komentaari - laikam ejot gan jau buus savi prieki un rzizes.
tagad nepacietiigi gaidu ziemu...vareetu buut labaaka kupenu izbrauxana, un tajaa vareetu buut ka deelj kliirensa mainiisanas iespeejaam jutiishos ne sliktaak par dazu subaru, kuri lai arii 4x4 bet kliirenss ta zemaaks..:)
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Auto tiešām ir slavas dziesmu vērts ... bet gribētos uzzināt ko vairāk ;-) Kāds ir degvielas patēriņš? Kā uzvedas slavenā Citroen piekare? Kā ar remontu izmaksām?
Man ar shoziem (un arii tagad) naacaas pavizinaaties ar XM 2,1 atmosfeerisko diizeli. Esmu sajuusmaa! Tiem kas te prasa par tehniskaam lietaam teikshu taa! VISS ir Bullshit ko staasta par elektronikas gljukiem un hidraulikas sakainiibu!!! Tas ka daudzi iemiiljoti servisi peekshnji, peec shaada autinja iegaades, paliek ja ne ienaidnieku, tad vismaz mulkju statusaa, tas ir fakts, bet ja rokas nav no pakaljas izaugushas, tad visu var izdariit pats. Ir pasham gadiijies servisaa pieiet pie mehanjika un pateikt, kā konkrētā lieta ir jādara! =] Hidraulikas remonta parastaas izmaksas sastāda no 0,50 Ls (ja jaamaina tikai kaada gumijinja) līdz 5 Ls (ja jaasametina kaada nejaushi pliisusi cauruliite, kas gadaas nu ljoti reti). Ja jautaasiet, kas par gumijinjaam, tad teikshu, ka tie nekad nav piljnjiki vai kas tamliidziigs - parasti taas ir bliivgumijas, kas salos un tikai un vieniigi salos njem un sazhuust (saalji netiek vienkaarshi taam klaat) un pashu bliivgumiju forma nav nekas cits, kaa vinkaarshs apaljsh gumijas rinkjiits. ;] tapēc arī ir tik lēti un katrā Belarus rezerves daļu tirdzniecības vietā var atrast kaut ko piemērojamu, tikai jāzin izmēri un jāpieliek virsmērs(uz izdiluma un saraushanaas reekjina)!
Paareejie remonti ir tikpat daargi vai leeti kaa dazham labam vaacietim - stuures reikas pilnjiki 3+4 Ls, sharas 7 Ls katrs u.t.t.
Tad parunaasim par pateerinju - maksimums, jeb minimums, ko esmu izspiedis no sava peleecha ir 5,7 l/100km (pilna mashiina ar vechiem, bet tiesa - bez kondishkas - taa bija atsleegta). Videeji ir ap 6 l uz baanja, ap 8 l pilseetaa (vairaak nav izdevies izspiest).
Braukshanas un stabilitātes formula (der jebkuram autinjam): pareizaas riepas + visi sharniiri kaartiibaa + sapraatiigs brauceejs = mashiina stabila kaa izskalots valis! =]
Veel man patiik - aizbraucu uz Talsiem, a tur dzheki saka, tev tehniskaa beigusies! OK! Aizbrauks un izies - mashiina kaartiibaa, nauda ir, ko vairaak vajag! =] Iebraucu boksaa un saakaas briinumi - rocene, jeb kaajene darbojaas uz prieksheejiem ripukiem - naacaas izmest goda apli ap boksiem, Paceljam uz kratiiklja - paarbaudaam sharas - visas stingras, aizejam pakaljaa, a tur nav ko redzeet!!! =]
Ir tikai divi richagi (alimiinija), kuru galos ir ritenji - nekaadu bukshu, nekaa!!! =]
Ja runa iet par amortizaaciju, tad uz visu mashiinu ir 7 zalji bumbulji pildiiti ar N2, jeb slapeklja gaazi, un tie pilda sho funkciju. Ja iet runa par mainiishanu, tad viens izmaksaa ap 30 Ls (normaala amiisha cena), bet savu piecu gadu braukshanas laikaa esmu mainiijis tikai 4us un tikai pie ritenjiem - tie visaatraak iet sviestaa.
Koforts mashiinaa ir nezheeliigs, lai arii hechbeks. tas nu taa - Citroen slvinaashu beigsim, jo pashi vaacieshi to uzskata par Franchu mersedesu! =]
Ja ko gribas jautaat - rakstiet!
bullshit. smukākais ielas citroens ever ir C4 coupe