Šo auto nopirku 1991 gadā noskrējiens 70000 t ideāls mazs busiņš vairāk atgādināja vieglo pēc saviem izmērim.
Tajos laikos dabūt rezerves daļjas bija diezgan problemātiski un Ļoti dārgi, tāpēc centos mainīt tikai tad, kad auto vairs uz priekšu negāja.
Pavisam es nobraucu 120000 km (Biju 18 gadus vecs un mīlēju diezgan sportiski braukt, tagad to varētu saukt par laušanu)
Garākais maršuts līdz Dānijai.
Tas ir pilsētas auto un tāds tāls ceļš ir diezgan šausmīgs eiropietim.
Pa visu šo laiku apmainīju kardānu toreiz ap 300 usd
divreiz kardāna krustiņus, ļoti vāja vieta šim auto.
Bremžu lokus (nācās pārkniedēt uzlikas veikala cena bremžu lokiem ap 80 Ls)
Nomainīju reduktora gultni un un pārējos riteņu gultņus
( ideāli sapasēja pakaļējie moskviča un priekšējie ZAZ)
un protams eļļas un aizdedzes āmurīšus ik pēc 5000 km
Mīnusi rūsē ļoti, plāni blēķi, ziemā izņemot šoferi un blakussēdētāju ir ļoti aukst salons, ļoti dārgas rezerves daļas ap 90 gadu vidu, nestabils
Plusi ekonomisks 7-9l/100 (max ātrums 100) , ļoti izturīga ritošā daļa, motors vienkārši ideāls 0.8 litri kravnesība max svars ko vedu 1.2 t pēc papīriem 500 kg
Ļoti vienkārša uzbūve aizmugurē lāgas, stūres sistēma kā
mersim vai 5 7 BMW ar gliemezi
Tik maz remontu un izdevumu man nau bijis nevienam auto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Suzuki grand vitara: darba autins .Esu nobraucis gadu 70000 km nekadu problemu.Mans darbs saistits ar meziem un madibas ari braucu.Iet turpat kur niva un pat labak ja labas riepas.