Ideāls autiņš sievietei pilsētā, bet šobrīd ir tā sagadījies, ka braucu es.
Maziņš, viegls, bet neskatoties uz to un šaurajā riepām, ziemā lieku 145/80 R13, vasarā par 20 mm platākas, ir pietiekoši stabils uz ceļa jebkurā ātrumā. Kā jau tāds mazulītis, bedrīdi jūt katru, bet esmu jau pieradis, protams nav jau nekāds komforts braukt pa mūsu ceļiem.
Ekstru praktiski nekādu, iekšā 1300 kubu 16V dzinējs ar karburatoru, patēriņš uz šosejas braucot līdz 120 km/h ir ~6l/100 km, pilsētā līdz pat 8l/100 km.
Kā pilsētas auto perfekts, pietiekoši dinamisks un īss, var iespraukties jebkur. Ir četras durvis, paliels bagāžas nodalījums. Ja šoferis nav ļooti garš, tad aizmugurē ir pat man vieta (188). Vienīgās slimības autiņam bija ar bremzēm - priekšā ķīlējās suporti, bet aizmugurē rokas bremzes "izspiedējdzelzītis". Braucu pusotru gadu. Šeitan var apskatīties pašu auto (šis nav mans) http://www. entenpara. de/English/2CV/Alternatives/Mazda_121/mazda_121. html
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sievietej tas autins tiesam ir ideals. Bet es brinos ka tas vel brauc(pec sieviesu apkalpes).
Labs auto. Īpaši braukšanai puilsētā. Mūsējai ir 1,4 litru motors. Bremzes darbojas kā naži. Problēmas sagādā jumta bīdīšanas mehānisms - kādam zobratam laikam ir norauti vai padiluši zobi un tas šobrīd nestrādā.
Uz ielas vienmēr pamirkšķinu gaismas, ja ieraugu kolēģi -121. Taču tuvas asinis.
tikko mazdeenam nobeidzaas klusinaataaja prieksheejais bundulis (ar gofru), origjinaali tas maksaa 170 Ls, tagad mekleeju pa shrotiem, jo citas firmas taadu jaunu netaisa.
Izrādās izpūtējam var nomainīt tikai gofru, to brutāli ar fleksi izgriežot un iemetinot jaunu, kopā ar darbu 30 Ls. Tikko biju aidzinis uz servisu lai pielabo uz apskati:
1. Aizmugurējo amiishu puteklju gumijas
2. priekšējiem tas pats
3. pusasīm visas putekļu gumijas
4. Restaurēja abus priekšējos plauktus (50 Ls)
5. vēl dažādi sīkumi
KOPĀ 135 Ls
Shitais vaagjis patieshaam pilseetai perfekts. Kaadu laiku jau braukaaju un nekaadu iipasho diskomfortu neizjuutu, ziemaa vieniigi siltums neturaas bet tas jau laikam miikstaa jumta deelj, bet toties vasaraa ideaali paraut valjaa ka pa pilseetu ripinies. 1,4 motors arii ir gana jaudiigs shitaadam izmeeram un pie krustojumiem pilniigi noteikti neviens tev nepiipinaas. baigais pluss ir 4 durvis. uz shosejas ar normaali turaas bet pie kaaadiem 110-120 jau rodaas taads neliels diskomforts jo autinjsh taads augsts un uz katras bedres juuuties taa ljoti nestabili. patiikamas degvielas izmaksas.
Nupat iegādājāmies meitai šo "vabolīti", kas ārēji neatbilst saviem iekšējiem tilpumiem turklāt 4 durvis. Un vissvairāk mani pārsteidza tā pārliecinošais dzinējs. Uzrāviens no vietas pārsteidz manu dēlu kurš brauc ilgstoši ar Audi. Praktiski braucot 5 cilvēkiem pret jebkuru kalnu Latvijā ar 5 ātrumu. Arī apgaismojums man liekas ideāls. Laimīgu ceļu!