Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

VAZ 21213 NIVA 2000 Novērtējums: 7
Ar Ņivuci braucu 3 gadus bez nopietnām vainām. Nobraukums 60000 km. Mainīts ir pr. gultnis, pirksti, šarnīri, krustiņi, ūd. sūknis, lampiņas, noklemmējis supports, rokas br. trose, br. uzlikas, sveces, regulāri 1x 1/2 g. izietas TA. Kā par brīnumu starp TA uz servisu nebraucu, ko nevar teikt par maniem paziņām Ņivistiem. Ar auto braucu ikdienā, un ne reizes neesmu palicis uz ceļa, un katru rītu auto pielec ideāli. Vienreiz gan sliktās degvielas dēļ gandrīz nebija iespējams pabraukt, vēlāk konstatēju karburatura kamerā 2 degvielas frakcijas, nācās nosūkt bāku. Diagonālās 16" riepas gan gaudo šaušalīgi, bet vēl nav pilnīgi nodilušas. Motors eļļu neēd, bet mīl suloties. Nesen daļēji nosvila spidometrs. Degvielas patēriņš 10-12 l/100. Rezumē:
+ laba iespēja pārvietoties jebkādos laika klimatiskajos apstākļos;
+ laba caurgājamība;
+ nav žēl braukt pa bezceļu un meža ceļiem;
+ pagaidām samērā lēta ekspluatācija(4x4 klasē) un rez. daļas, vienkārša uzbūve;
+ nezin kāpēc neievēro policija (aptur 1-2X gadā) un par laimi arī zagļi(tfu, tfu!);
+ nebaidās no slapjuma;
- diezgan spēcīgi rūsē, tāpēc mašīnītei mūžs nav ilgs;
- priekš 1.7l motora liels degv. patēriņš;
- maza degvielas bāka un bagāžnieks;
- neērta braukšanai tālākos ceļojumos un kuplākā kompānijā;
- skaļa transmisija un riepas;
- grūti nopirkt kvalitatīvas rez. daļas(varbūt paveicas?);
- it kā bieži plīstot 5- pak. ātrumkārbas;
- jāuzmanās uz slidena un grubuļaina ceļa;
- dažreiz kaitina dažādas maznozīmīgas tehniskas ķibeles.

Baigais kadrs @ 16.marts 2003 0:00
Visi komentāri
 
raic 16.marts 2003 18:18
0 0 Atbildēt

labs raksts - informatiivs un objektiivs, respect. bet nivu gan nepirktu, labaak jau bobiku.

shearer 16.marts 2003 18:27
0 0 Atbildēt

njiva riktiigi kalbasii!!!! esmu izbraucis, nestabila shausmiigi un skalja, zato var pabraukt tur, kur citi noteikti iestigs. Klirens arii rullee!

dispecers 19.marts 2003 15:22
0 0 Atbildēt

AR njivaam ir taa, ja taas uz celja saluuzt, tad gandriiz nekad taa, ka nevar paaarvietoties taalaak. Jaunaas 5-aatrumu kaarbas ir probleema, atnjirgties meedz 5-tais aatrums un meedz lekt aaraa arii no zemaakiem aatrumiem, vareetu liidzeet vecaas 4-aatrumu ielikshana. Par caurejamiibu pilniibaa piekriitu - viegla+mazs starpasu attaalums+kliirenss. Darbaa mums ir paaris njivas, bet taalaak par 20 km man ar taam braukt diez ko negribaas.
Iepirka mums vienu Njivu ar 1.7i motoreli, raaviens jau labs, bet beernu kaites liidziigas. Tai jaunajai kjeedes spriegojums reguleejaas uz eljas spiediena (kaut kaads virzuliitis vai tml. preciizi nezinu), kad pielaizh, tad tas spriegotaajs iekjeraas un kjeede nozhljarkst, tad uzdod apgriezienus un viss it kaa OK, bet beigaas dabuujaam to meeslu mainiit. Ar saveersumu arii ir prob., paarsvaraa tiek braukts pa granteni un tas regulaari jaapaarregulee. Vairaak par 3-5 gadi bez lieliem remontiem nobraukt nevar.

Baigais kadrs 26.marts 2003 20:13
0 0 Atbildēt

Jaunām Ņivām ir 2 elektroventilatori radiatoram. Tas ir labi, bet braucot pa dziļu sniegu tie tiek aizsisti ar balto putru un nodeg drošinātāji, rezultātā pārkarst motors, tāpēc labāks ir parastais ventilators ar siksnu, vai arī elektoventilatori jānovieto aiz radiatora.

Baigais kadrs 19.aprīlis 2003 15:58
0 0 Atbildēt

Redz ko raksta vācu prese par Ņivu. Astoņdesmito gadu sākumā mazā Ņiva aizņēma pat 40% no 4x4 džipu tirgus. Kapitālisma progress padarījaauto vecāku par daudziem gaismas gadiem. Tehnika un tās izpildījums izskatās tik antikvārs, ka nopietni liek uzdot sev jautājumu: "Kā viņiem izdevās palaist kosmosā pirmo cilvēku?". Vienkāršais izskats padara Ņivu simpātisku un jūtami atšķir viņu no bulvāru modīgajiem kruīzeriem, kuru hromētie ķengurnieki izskatās svarīgāk par pazeminātiem pārnesumiem. Nedaudz pabraucot ar šo mašīnu, kļūst skaidrs cik mēs visi esam izlutināti braucot ar mūsdienīgām kastītēm. Ņivā taču nav ne ABS, ne regulējamas drošības jostas, ne centrālās atslēgas, stūres pastiprinātāja, un pat pulksteņa. Varbūt glāžu turētājs, nē, tas būtu imperiālistisks lux, toties krievs labāk uzpīpēs jo pelnutrauku taču ir veseli trīs. Komforts? Nenosalsiet ziemā un nesalīsiet vasarā, toties kaut kas vaid ātrumkārbā un tās svira atgādina 60 to gadu kravas auto, kura visu laiku kustas kā divriči uz bruģa. Motors rēc tā, ka negribas braukt ātrāk par 100. Bet toties mežā auto kļust par īstu darba varoni, veiksmīgi tiekot pāri jebkādiem neizbraucamiem dubļiem. Izmetot tvaika mutuļus un pamatīgi nošķiesta ar dubļiem tā lepna kā Oskars grib sacīt: " Redziet,Jūs mani pilsētas draugi, es esmu tikai 20 g.v. vecs krievu auto, bet par šiem, gadiem esmu pārvedis miljoniem cilvēku līdz pašiem tālākajiem šīs zemes stūriem un šiem cilvēkiem vienkārši ir nospļauties uz Jūsu airbagiem, ābēesiem, kompjūteriem u.t.t. Viņi taču ir laimīgi, ka vispār ir nonākuši galā". Interesanti ir tas, ka katru gadu Vācijā nopērk (Tas gan ir maz, bet tomēr) ap 1500 Ladas, 2110 žiguli pērk par 7890 EUR, bet Ņivu par 10450 EUR. Jā, saka Vācu žurnālisti, tā vecā krievu Ņiva vēl eksistē, lēta un droša,iegādāties to nozīmē atgriezties tehnikas akmens laikmetā, daži šo auto sauc par krievu pilnpiedziņas derīgo izrakteni. (pēc Za Ruļom 2003-3 materiāliem).

Dumpish 7.septembris 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Man ir tikai 16 bet jau nopirku Nivu un pirmajā dienā nolūza pakaļējā tilta balstiekārta, bet tas tā. kā jau bija rakstits Nivas patiesam baigi rūsē, manējhā bijā tā sarūsējusi, ka metināšan pašiem vien izmaksāja 100 ls... bet savādāk niva ir baigais tanks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti