Nu jau pagaatnes formaa varu teikt, ka desmit gadus braucu ar sho autinju. Nopirku vinu Vaacijaa 1993 gadaa. Pats biju treshais saimnieks. Sanaaca kaa taadu kakji maisaa pirkt, bija jaabrauc atpaakal, bet mashiina nebija nopirkta. Garaazaa apskatiiju un draugu uzmundrinaats nopirku baltu 2 durvju Siermashiinu, bez extraam, ar 5pakaapju kaarbu.
Pozitiivais:
Kapitaali eerti seedekli un ergonomisks klokjiishu izvietojums (visma prieksh manis). Nejutos kaa caur galasmashiinu izlaists peec 2 diennakshu nepaartrauktas braukshanas liidz Latvijai. Ekonomisks dzineejs, it seviski uz shosejas ar 5 aatrumu. Leetas rezerves daljas. Eerta seedeshana arii aizmuguree. Paaugsts kliirenss (pozitiivi prieksh lauku celjiem). Milziigas saanu durvis, kas paplashina pa logiem redzamo panoraamu.
Negatiivais:
Garsh kaarbas gaajiens, pamatiigi jaazaagee liidz var paarsleegties. Apshuvums saaka lipt nost no durviim, panelis arii saplaisaaja. Mashiina nebija lakota, taapeec peec kaada laika perfekti baltu vairs nevareeja dabuut. Lukturu leecaas sabruka plastmasini, kas reguleeja gaismas staru augstumu, naacaas kiimikjot.
Pa 10 gadiem nomainiiju sajuugu, starteri, 2 amartinjus, bremzu cilindru (ko pats sacakareeju mainot uzlikas), termostatu un sailentblokus (varbuut arii kaadu siikumu piemirsu)
Mashinai bija neliela ruusa rietenju arkaas, paareejai virsbuuvei nebija ne vainas (par briinumu daudziem). Vieniigi taajos saanos, kur vienaa skaistaa ziemas riitaa autobuss ieskreeja, ruusa paraadiijaas. Motora resurss arii beidzaaas, saaka njammaat ellju, taapeec to nomainiiju. Beigaas par 200 Ls pirms meenesha notirgoju savu Sierinieku. Kaa darba zirdzinjsh nokalpoja savu laiku ciitiigi, pat neliela nostalgija paarneema shkiroties. Naakosho arii pirkshu Fordu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
OK, bet cik km 10 gados??
Kad nopirku bija noripojis 140 tks. un motoru nomaniiju, kad bija nogaajis 310 tks. Vel varu piebilst, ka lai gaitaa nomainiiju stures pirkstus.
Nu bljed beidziet likt šitiem sūdiem 9 un 10 balles. Kas jūs galīgi tuk tuk? Bļin pat nemaz nalasu tādus
Ja siermašīnas 2.3 dīzelim dēļ iebraukšanas peļ;ķē ir saliekts viens klanis, bet pavisam nedaudz - visi 4etri stobri strādā normāli bet kamēr motors iesilst jāpacieš iespaidīga dūmošana (sakarā ar nedaudz saīsinātu klani arī kompresija ir zemāka un attiecīgi degviela netiek pienācīgi sadedzināta), remontējot dīzeli garažas apstākļos - var nomainīt tikai bojāto klani ar ielikņiem.
moceklis@tvnet.lv
Super nepieliku jaut. zīmi beigās. Tas bija jautājums - vai var reāli mainīt tikai vienu klani?
a kam tur nereaalam buutu jaabuut?pameeri tikai klokjenes kaklinja diametru,peec svara klases,klanji cik atceros arii atskjiiraas....a mosh diizelim un nee...vienvaardsakot,nekam sarezgiitam nebuutu jaabuut...