Dikti daudz es te neizplūdīšu, jo daudz ko pastāstīju jau komentāros zem JASA Opel Rekord. Taču neskatoties uz visiem jaukumiem tomēr apmēram pirms diviem mēnešiem sākās šaize un neviens mehāniķis Jelgavā nevar neko secināt, kas manam autiņam noticis.
Vobšem - ir problēma elektrolīnijā, kas atbild par motora palaišanu. Situācija ir tāda: starteris aukstu motoru labi iegriež, uzsildītu arī (ar ieslēgtām lampām un plīti uzsildīšanas laikā), bet pietiek nobraukt kādu gabaliņu, tad noslāpētu motoru starteris griež tā itkā aķis būtu tukšs. Stareris zem slodzes ir pārbaudīts uz stenda, ģenerators (delco - remy) lādē perfekti - 13.8 līdz 14.0 v, pašizlādes nav. Kā mašīnu noliek uz nakti ar ampermetru zaļajā zonā, tā arī no rīta tikpat arī rāda. Bet pēc brauciena siltu negriež. Vakar nomainīju releju, kas atbild par šprici (vecais tā jocīgi oda), bet rezultāta nekāda. Pirms šitās problēmas mašīna 7 mēnešus stāvēja garažā - varbūt kāds relejs vai kompis atņirdzies. Tiešām, ja kāds kautko sakarīgu var ieteikt, es labprāt uzklausītu. Mans e- mail : moceklis@tvnet. lv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man bija tiesi taadas pat probleemas - ja paceļam noslāpst -iedarbināt nav cerību - negriež. Nomainiiju starteri - un OK - bez probleemaam. Es uzskatu ka tev tas pac -ščotkas starterim sūidīgas
Redz, kas ir ZUNZ, ščotkas man ir 15mm, visas četras, (minimālajam garumam ir jābūt 8mm) kolektoram un ščotkām kontaktvirsma ideāla, arī piespiež labi (starteris BOSCH), jo atšķirībā no delco - remy startera, šitam ir nevis spirālatsperes, bet gan plakanās, kā VAZ 1.6 motora starterim. Arī bukses neļurkā, jo gadās, ka dēļ izbilušām buksēm enkurs ķer statoru un rodas īssavienojums - rezultātā tas kauj nost aķi. Un ja vainīgs ir starteris, tad kāpēc aukstu motoru tas bez lieka stresa iegriež?
Nezinu sīkāk par tehniskajām lietām, bet fakts ir tāds - man bija 1:1 kā tev tagad. No rīta piešķilt nebija problēmu, tāpat arī pēc darba. Tiko iebrauc ar siltu motoru benzīntankā - jāstumj. Domāju ka aķis netura vai ģenerators. Bet ar citu - jaunu aķi tas pats. Servī konstatēja startera vainu, nomainīju un tagad startē kautvai pie katra luksafora. Iesaku tev silti.
OK, bet zini cik maksā jauns, vai arī atjaunots bošenieks?! Uzlikšu citā vietā uz stenda, lai pārbauda zem slodzes. Starp citu starteri es tikko - pirms pāris nedēļām , jau mainīju, tagadējo paņēmu no Rekord 2.0. Cik tad var tos starterus mainīt.
Ko tu ņemies? Nah Tev to rexsi vajag? Iesaku pārdot. Bet par to nelekšanu, problēmas risinājums varētu būt aizdedzes atslēgas kontaktos, benzīnsūknī vai dalītājā. Un normāls onka atrastu to bēdu ta ka neķeras :)! Varu ieteikt labus onkas Mārupē, kas pa šaru Tev uzdabūs uz kājas to Rexsi! :) !!!
Xvz,btw, eskortam RST arii shaada probleema bija...viens dzeks iemineejaas,ka probza vareetu buut aizdedzee,kas pie silta motora kljuust par agru,vai hvz...diemzeel paarbaudiit nav sanaacis,jo cilindru bloka galva noklaajusies...bet starteris uz normaalu tika mainiits,un akku ar bez vainas - granadas 2.8i griezh labi,tai pat laikaa,kad siltu eskorta 1.6i ar pazeminaatu kompresiju griezh taa,itka buutu izlaadeeshanaas peedeejaa stadija...
pie iestumshanas silts normaali leca :) taa ka paprobee siltam svecvadus noraut,un pagriezt - ja nekas nemainaas,mana teorija neder :)
Man ar vienreiz gadiijaas tieshi taapat !
kratija uz stendiem un suutija dirst - teica viss bumbaas .. braucu - atkal Pi^$$^&dec.... kameer atrada - tieshaam - nomaini starteri - suuda cik vinjsh maksaa un miers...
UGS