Autiņu nopirku 2 gadus atpakaļ ne par lielu un ne arī par mazu naudiņu. Ne vairāk un ne mazāk kā - 1700$. Cenas ziņā tobrīd varēja dabūt arī lētākas vektras, bet no apskatītajām 5 mašīnām šī bija vispieņemamākā kvalitātes un aprīkojuma ziņā. Aprīkojumā pa šo cenu ietilpa kondicionieris, ABS, elektriskie spoguļi un spoguļu apsilde, orģinālā ļoti labas kvalitātes audiosistēma, bamperī orģinālie miglas lukturi, REMUS sporta izpūtējs, katalizators pilnīgi jauns bija uzlikts. Mašīnai Vācijā pēc dokumentiem spriežot bija taisīts diezgan pamatīgs motora remonts (vai tā ir taisnība vai ne, to protams neuzzināt, jo kā mēs visi labi zinām, pulciņš "Čaklās rokas" strādā ļoti labi, un var uztaisīt jebkādus papīrus). Principā braucu jau otro gadu, tehniskajā ziņā nevaru sūdzēties. Remontizdevumi ir bijuši tikai 50Ls, radiātoram kautkādā rakā nolūzā ievadcaurulītes plastmasas gals un līdz ar to dabuju mainīt radiatoru. Tā citādāk ir bijuši tikai ekspluatācijas izdevumu, tas ir sveču maiņa, svečvadu maiņa, eļļas maņa, zobsiksnas maiņa u. tt. Tos es uzskatu par ekspluatācijas izdevumiem, jo eļļu mainu ik pēc 10000km, sveces, svečvadus, gaisa filtru mainu ik pēc 30000km. Tā teikt autiņu cenšos uzturēt kārtībā.
Konforta ziņā arī mani šī mašīna ļoti apmierina, opeļi vispār izceļās ar audio kvalitāti. Reti kurām lētā gala mašīnām orģinālā audiosistēma ir tik kvalitatīva, tiešām kaifs. Ļoti ērti krēsli un ergonomika vispār ir ļoti labi pārdomāta. Var braukt garus gabalus, tikpatkā nenogurst.
Ļoti liels mīnuss ir rūsēšana. Protams konkrēti manā gadījumā tam ir pastiprinoši apstākļi: 1) Kondicionieris mašīnā; 2) Mana mašīna stāv garažā, kurā ir bedre un slikta ventilācija. Tas protams dara savu, un rūsēšana ir opeļu vājā vieta, bet ar to es pērkot mašīnu rēķinājos.
Plusi:
1) Ļoti stabila, maksimālais, ko esmu mēģinājis ir 200km/h, uz ceļa uzvedās tikpat stabili kā braucot ar 80km/h
2) Ērta mašīna, viss ir ļoti labi panelī pārskatāms, un viss ir ļoti labi aizsniedzams.
3) Mazi uzturēšanas izdevumi.
4) Izturīga mašīna, manējā pat dīvainā kārtā neslimo ar tādām Opel izplatītām slimībām, kā mūžīgi sulojošas blīves.
Mīnusi:
1) Rūsēšana
2) Ne pārāk kvalitatīvs krāsojums
Kopsavilkums: ar mašīnu esmu ļoti apmierināts, gribētos jaudīgāku motorīti, bet tirgū diemžēl VECTRA 2000 parādās ļoti reti, un tad kad es meklēju autinju, tad krietnu brīdi nevarēju atrast VECTRA 2000, tad arī nopirku ar parasto 2.0i motoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai gadījmā neēsi mērijis benzina patēriņu, jo manai vecai vektrai tas pilsēta uzkāpa lidz 16l/100km
Vidējais benzīna patēriņš man sanāk aptuveni 8-9 litri uz 100km. Pa šoseju braucot ir apmēram 7.5 litri, nu Rīgā kad kāds naglijs Bembists jānokož, tad iznāk līdz 13 litriem apmēram. Bet normāli braucot un ar 98 benzīnu, vidējais ir 8litri uz 100km.
pirms pirkšanas Latvijā bija braukta?
Domāju ka nē.
Pilnīgi piekrītu par audio. 92. gada Vectrai bija ar 6 skaļruņiem. Priekš normāliem ļaužiem (ne izlepušiem audiomāniem) pilnīgi pietiekoši.
Patēriņš Vectrām (man gan bija 1.8 monošprice) ir diezgan smieklīgs.
Vai nav bijušas problēmas ar krāsni (man regulāri plīsa un pildīja salonu ar tosola tvaikiem)?
Ar krāsni nav bijušas problēmas, bet tikko atcerējos, ka ar termostatu gan. Kad nopirku, pirmajā ziemā nevarēju saprast, kāpēc šausmīgi ilgi mašīna silst, sevisā apskatījās un konstatēja ka termostats jāmaina. Tagad viss kārtībā!
200 man liekas bisku pa atru
kur par 1700$ pirms diviem gadiem varēja Latvijā nopirkt 89.gada vectru ar kondišu? es vakar pa plačiem izbagarēju - zemāk par 1600$ nebija, i to bez jebkādiem kondišen, orig migl lukt vai citiem pribambasiem. kā tik lēti, nevarētu būt, ka opelim divu gadu laikā cene nebūtu nokritusi.
To Gasjs:
zini kaapeec tev pliisa pechka? Taapeec, ka tas korkjis, kas naak uz tosola iepildaamaa bachika ir aizdirsies. Sisteemaa sakraajaas spiediens un uziet gaisaa pechka. Man opelim arii taapat gadiijaas. Taaa ir ljoti izplatiita vaina opeljiem. Nopeerc vienkaarshi jaunu korkji tosola bachukam, i rullesi uz nebeedu un pechka vairs nepliisiis. Man 2vas reizes shitais prikols bija, 1majaa reizee uzgaaj pechka gaisaa, otrajaa tas plastmasa patruboks... Man gan bija opel ascona 1.8, bet vinjiem motori gandriiz vienaadi. Shitas nav nekaads stulps joks, bet pavisam nopietni es runaaju.
varu Tev bublik pateikt, kapēc tas ir tā, jo cena autiņiem principā ir cēlusies. visi autiņi šogad ir cēlušies cenā, vēl pagājušogad skatījos, tīri sportiskas intereses pēc, cik tad maksā manas konfigurācijas mašīna. Pagājušogad tādu varēja dabūt pa 1500$, iznāk ka gada laikā cena bija nokritusi par 200$, bet šogad nekā. Esmu runājis ar paziņām, kuri dzen autiņus, tie teic, ka šogad visiem autiņiem cena ir cēlusies.
Man gan shkjiet, ka ar tiem 200km/h un stabilitaati Tu iebrauci auzaas...
To MX3: Kapēc tu tā domā. Tev liekas ka no Opeļa to nevar dabūt ārā? Tad tev nav taisnība. Bet patiesībā jau man ir vienalga ko citi par to domā, jo principā šeit ir pirmā vieta, kur es to pastāstīju. Līdz šim nevienam nebiju stāstījis par šo testu, jo man nav svarīgi lielīties ar sasniegtiem ātruma rekordiem. Arī tā toreiz bija vienīgā reize, kad es braucu ar tādu ātrumu, un arī tikai tīri testam. Manas sajūtas bija tādas, kādas tās bija. Šeit tikai pastāstīju, lai citiem būtu aptuvens info. Vai man piekrīt vai ne, man ir vienalga, pats prieksj sevis esmu ieguvis sev ļoti pieņemamu info un viss. Bet nu tas ir normāli un apsveicami, ka viedokļi atšķiras, jo tad jau mūsu ielas būtu gaužām garlaicīgas, ja visiem pēkšņi iepatiktos tikai Opel vai tikai BMW, un neko citu uz ielām neredzētu. Es personīgi neesmu vienas markas fans, droši vien nākošo mašīnu pamēģināšu kautko citu. Man patīk pārmaiņas!!!
2 shearer:
Tanks par padomu. Tikai to Vectru uzspēru gaisā ar baisiem zaudējumiem (dārgi nopirku) jau pirms gadiem 2. Būtu zinājis, ka vaina ir tik vienkārši novēršama, iespējams vēl ilgi ar to auto brauktu - man jau patika.
priekš opel vektras ar nenojātu 2.0l motoru 200km/h- tie nav griesti. kas netic lai pats pamēģina.
Atsaucoties uz "es" teikto, manai 1990. gada Vectrai arī pilsētā patēriņš ir uzkāpis vismaz līdz 15l. Lai cik nav meklēts, neviens nav spējis konkrētu vainu atrast. Tas skumdina, jo mašīna visādi citādi ir ļoti laba.
To Pūkis. Kāds dzinējs tavam auto? Mono, pilnā šprice vai karb.? Pēc pieredzes varu ieteikt vērst uzmanību uz: 1) Lambda zondi (ja ir);2) tālāk uz katalizatoru (ja ir )- vai nav aizsities ciet ar šaizi;3) uz aizdedzes komutatora kontaktiem (viņš slēpjas zem sadalītāja vāciņa);4) vārstu regulējumu. Varētu jau vēl turpināt, taču būtu labi uzzināt vai auto uzvedībā nav vēl kas mainījies. Tāds patēriņš nenāk viens pats. Piem. man kas līdzīgs arī bija, izčekoju visu n-reizes - viss OK, bet RIJ,maita. Izrādījās, bremžu kluči bij tā nodrāzti, ka cilindri izlīduši no alas un cītīgi dara savu melno darbu, nemitīgi "pieturot" autiņu ( a kluči labi bija, uzvedās klusi). Vot tādi pīrādziņi, bet katram jau vienmēr savādāks pildījums.Bet vispār ļoti daudz noderīgu lietu par Opeļiem var atrast krievu i-netā.Palasi un pats kļūsi zinošāks par mūsu izcilajiem servisu mehāniķiem. Veiksmi!
To Jānītis:
O paldies par komentu, man gan pagaidām viss ir kārtībā, bet ja nu, tad zināšu kur pameklēties pēc slimības cēloņiem!
no kataloga:
vectra 2,0i 85 kW Vmax = 198 km/h
+ spidometrs vienmer raada varaak => 200 km/h mieriigi.
Vēl piebilstot par benzīna patēriņiem. Tad kad vienu laiku braucu ar A-95, tad manam autiņam vidējais benzīna patēriņš bija 10L/100km. Kad pārgāju uz A-98 tad nokrita uz 8L/100km (kā jau sākumā teicu, tas ir vidējais). Tā kā rēķiniet paši kas ir izdevīgāk, iznāk gan motoram labāk, gan arī lētāk. Tikai diemžēl ne visiem motoriem var liet A-98.
2 Opelists: Es nestriidos, ka Vectra var pavilkt 200km/h!!! Tikai, lai Tu mani paarliecinaatu, ka auto ir STABILS pie shaada aatruma, Tev buus mani jaaizvizina....!!!! Nu neticu un neticeeshu!
MX3, diivainaa kaartaa vectra pie liela aatruma ir stabila. Zinu to no personiigaas pieredzes.
Nu re kā, šobrīd jau pie remontizdevumiem jāmin arī kondicioniera kompresors, nobira maita tāds, jāremontē.
Nu jaa zinu ka katrs savu auto atbalsta!!!! Opel Vectra bija arii manam draugam, jaa 200km/h pats personiigi izspiedu, bet sheit nu saakaas dazhas nianses:
- autinjsh nebuut nav tik stabils pie 200 km/h kaa pie 80 km/h, tas diezgan labi leekaa pa celju, bija jaabrauc pa shosejas vidu:))
- 200km/h izspiedu ar 2.0i dzineeju, tie bija shii motora griesti, jo ar 5to aatrumu nemaz tos 200km/h nevareja dabuut, ar 5to izspiedu 185km/h dabuuju paarsleegties uz 4to lai izspiestu 200km/h.
Tad kas tas par auto kas ar piekto nevar?
Es braucu ar vectra2000, sēdināta, 2,0 ltr 16V 150 Zs. Ideaali. Esmu braucis 240 km/h +plus vēl, nu koroč pilns spidometrs. Turās uz ceļa kā pilīmēta.
Mīnusi - rūsa, vairāk nekas!
ar 5t0 nevar drosh ka taapeec, ka ir ljooooti gari paarnesumi...toties ar 5to var braukt uz 120 un tahometrs raadiis tikai nedaudz virs 2tk apgriezieniem...
Interesanti gan, ar 4-to 200km/h? Ceturtajam apgriezieni izbeidzas kaut kur ātrāk. Man gāja 210km/h ar piekto brīvi, un stabilitāte lieliska, 170-190 slaloms pa Jūrmaleni, bonuss - labi jūtami gabarīti, tādēļ varēja ar mazākām milenēm lidot. "Bija" pagātnes formā, tajos labajos laikos, kad tur tik daudz dauņi ar BMW nebija atrakstījušies. Tagad profesiju nomainīju, un uz Jūrmalenes arī mierīgāk.