Mitsubishi Galant
2001
Novērtējums: 7
Lidz pagajushajai vasarai pilniigi nekaadu probleemu. Tad saakas. Reizeem paraadijaas raustiishanaas pie zemiem apgriezieniem 1500 -2000. Nomainiija sveces servisaa, kaadu briidi viss bija ok. bet tad atsaakaas. Shkjiet ka mashiina ir juutiiga uz benziinu. Leju 98. Par briinumu statoil benziins iet labaak par neste 98. Shell 95 v- power gandriiz noslaapa, Statoil jaunais uzraaviena uzlabotaajs arii gandriiz noslaapeeja dzineeju. Iespeejams vaina tehniska, jo MITSUBISHI salonaa pateica ka kompjuuter diognostika neko neuzraada. Pirms meenesha saakaas probleemas ar iedarbinaashanu, saakumaa likaas ka noseedies akjiits. Aizdzina uz servisu, tur pateica ka starteris beigts. veica pasuutiijumu, jo garantija veel speekaa. Soliija piegaadaat 2-2,5 nedeelju laikaa. Gaidijaam divas nedeeljas piezvaniijaam, shie saka par pasuutiijumu neko nezin, pasuutiijaam veelreiz. shodien atkal pazinjo ka noliktavaa nav, jaagaida atkal apmeeram 2 nedeeljas. vaardu sakot NESASIENATIES AR SKANDI AUTO attieksme ir pretiiga. Ja nebuutu otras mashiinas var teikt staigaa meenesi un paaris nedeeljas ar kaajaam vai brauc ar autobusu vai nomaa citu car. Pasham auto uzraaviens ir labs, ja neskaita to ka reizeem uzsaakot noraustaas.
alans
@ 3.aprīlis 2003 0:00
Aizmirsu piebilst, motors 2.0 litri. Benziins pa shoseju aptuveni 9 litri, pilseeta 10-11 kaa brauc.
Man raustīšanās bija pie neitrālā ātruma apgriezienu diapazonā 1500 - 3500. Ieteica izbraukt 2 bākas ar 98.benzīnu un problēma patiešām pazuda. Vaina esot bijusi benzīnā par daudz esošajā ūdenī.
Par SKANDI attieksmi pilnigi pievienojos!!!
Par cik agrak braucu ar Pajero (atsauksmes par to pie Micukiem) tad pievienojas ari kriminala rakstura bazas, jo SKANDI ir nevien drankiga, bet ari tumsa dilera reputacija...
Es jūtu, ka tuvumā ļoti, ļoti smird! Nu ļoti!!!
Jāāāāā kaut kur dzirdeetas un uz savas aadas izjustas probleemas. Tās laikam nav gadiijuma rakstura probzas bet likusakariibas. SKANDI vareetu ieteikt kaa servisu uz kurieni nebraukt.
Atkal jau nosmirdēja!!
U menja GALANT 2.0 TurboDiesel 1997
Absoljutno soglasen s tem chto mashina ochenj kapriznaja k toplivu. No chto samoje glavnoje - vse rabotniki Skandi Auto schitajut sebja bogami, a ti kak polnij ideot zhdesh detali celuju vechnostj, a potom tvoju detalj stavjat na chuzhuju mashinu, a ti opjatj zhdesh - otnoshenije naplevatelskoje.
Beigu beigaas izraadijaas, ka bija jaanomaina svechvadi un indukcijas spoles, tagad atkal ripo labi.
nu un cik tad izmaksāja svečvadu un indukciju spoļu maiņa
Tas bija par garantiju. Bet tikko tika veikta apkope uz 90000 km, 557 Ls (visdaargaakais bija hidrokompensators vai hidrospriegotaajs vai kaa vinju tur sauca 103 Ls, benziina filtrs arii daargs 25 Ls par paareejaam daljaam neatceros.)
Teica, ka jaamaina stuures stienis, aizmugureejais gultnis un veel kaut kaads balsts, kopaa summa ir 415 Ls Gultnis - 153 :(
Un stulbaakais ka shiim lietaam garantija ir tikai 1 gads vai 50000km :(
Shkjiet mitsubishi nav taa izturiigaakaa marka - 14 februaarii atteica stiklu "shpriceejamaa" suuknis. Aizbraucu uz Skandi. Shamie no saakuma gribeeja iestaastiit, ka garantija beigusies (2001 gadaa pirkta, tagad 2004 - taatad 3 gadi pagaajushi) Jauna suuknja cena - 75 Ls
Tika noraadiits, ka mashiina pirkta 31. maijaa, peec neilgaam paardomaam tomeer apsoliija nomainiit pa garantiju, kad detalja atnaaaks, piezvaniis. Shkjiet buus jaagaida ~ 2 nedeeljas, jo joprojaam nav piezvaniijushi.
12.03.2004 nomainiija pumpi.
P.S. Shkjiet japaanjiem ir ne paaraak izturiigi gultnji. - Saacis gaudot ir. Agraak bija Toyota carinaE tai arii veel garantijas laikaa saaka gaudot gultnis. Pirms tam dazjus gadus braucu ar MB 230E (10 gadus vecs) tam nekas negaudoja.
Man ir 2000.gada Galants amerikāņu versija ar 3.0 motoru. Lieliska mašīna! Lieliska kamēr nav jālabo, jo šķiet, ka detaļas amerikānim Latvijā sadabūt ir praktiski neispējami...