Bāzes modelis, bez el. extrām, analogais panelis, jaunais purns. Uz šo brīdi spidom. rādījums 140000. Lietoju šo mašīnīti pārsvsrā pilsētas apstākļos ikdienā gandrīz gadu. Pēc iegādes tika nomainīti visi smērējošie un dzesējošie šķidrumi (būtu jālieto TIKAI antifrīzs), kā arī priekšējo bremžu kluči un sveces. Jāsaka, ka tas arī bija VISS. Dzinējs OK, ar saviem 70 ZS tīri labi ceļ (gan sākot ar 2-3 pārn. ), tikai pieaugot apgr. kļūst pārlieku dzirdams. Patēriņš atbilst manuālī rakstītajam- 8,5l pilsētā (pie + t), ziemā bija pie 10. Protams, pie -35C nācās ievilkt, bet līdz -25C pietiek ar starteri. Ar elektroniku nekādu problēmu, vienreiz nočekojot
svienojumus ar virsbūves "masu" un apstrādājot ar attiecīgu aerosoli atklātos savienojumus un aizdedzes komponentes, par to var aizmirst. Redzmība no "darba vietas" lieliska, salons plašs, vadāmība droša, ar stūres stiprekli- ļoti viegla, līkumos uz sāniem neveļas. Vājākā vieta (vismaz manam auto) ir ritošā daļa. Mūsu apstākļos tā aši vien liek par sevi manīt - būs vien jāmaina amortiņi un priekš. gultņi, taču neuzskatu, ka 10 gadus vecam dzelzim tas būtu kas krimināls. Citādi normāli lietojams un viegli parkojams pilsētā, arī dizaina ziņā joprojām aktuāls, sevišķi ja tiek uzstutēts uz 15' ļitakiem. Tā kā Tipo vēl rullēē!
Visiem gludus ceļus un patīkamu braukšanu savos sapņu auto!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rullē līdz tam brīdim,kad jāmaina lodšarnīri,kurus tev piedāvās nomainīt ar priekšējo plauktu(Ls.120/gab.).Ja būsi apsviedīgs ,varēsi koivunen katalogā atrast šarnīrus atsevišķi,ko gan torgaši cenšas nepieļaut.Tāpat ar daudzām citām detaļām,kuras fiatiem var atrast gan fantastiski lēti,gan fantastiski dārgi.Lai veicas!!!
kur tu raavi 120Ls? Man teica ka esot pa 40Ls gabalaa... nu nevar jau vinjam atsevishkji laikam tos sharnirus nomainiit, nav redz paredzeets... bet orgjinaalie ir izturiigi, man jau 200tk ir nogaajushi, piljnjnikus vajag tikai shad tad nomainiit, citaadi ir piljnjiks beigc, peec 10tk arii sharniru var mest aaraa vot kaa...
To zapriba. Sveiki! Paldies par atsaucību, bet palasot atsauksmes par krietni un pat ļoti jaunākām mašīnītēm, neradzu iemesla sazatraukties.Brīdis, kad notiek KAUT KAS un ieslēdzas skaitītājs var iestāties katram, no tā neviens kā redzams nav pasargāts, pat sevi ļoti labi parādījušie brendi. Bet par padomu - tiešām pateicos, gan jau būšu gana apsviedīgs.
Par tiem šarnīriem liekas varētu nesaspringt, man gan bija Uno, bet pie 200tk.km izrūsēja plauktā caurums, bet pirksti vēl bija OK. Un maksāja 45 Ls gabalā. Diez vai šitam būs 3x dārgāki.
Vai Tev arī nežēlīgi melo degvielas rādītājs? Brīžiem rāda pusbāka, brīžiem jau ka gandrīz tukša. Man dīzelis ar elektr paneli.
To slēpnis. Nē, kā jau teicu, ar elektroniku viss OK. Bet Tev laikam vienkārši jāpaceļ deķītis bagāžniekā, jāatskrūvē lūciņa un PRĀTĪGI jāizņem degv. līmeņa devējs, kurā varētu dzīvot Tavu nelaimju cēlonis. Ja ar to viss ir OK, pārliecinies vai kādam no devēja vadiem nepazūd kontakts pa ceļam uz paneli. Veiksmi darbā!
Tu tieshām esi Jānits
Es ar panjeemu Fiat Tipo taa leetaas cenas deelj, kas ir pievilciiga 1989.g modelim. Pagaidaam veel nekaadu pretenziju nav iznjemot to, ka prasiitos pareguleet aizdedzi, nomainiit zondi un arii sveces!