Šo auto iegādājos 2000. gada pavasarī vienā no Rīgas auto plačiem par 4000 $. Krāsa - tumši zila. Auto aprīkots ar 2,5. l. parasto 12. vārstu motoru, 4 ātrumu automātisko kārbu ar papildus sporta un ziemas režīmiem, airbagu, lūku, kruizkontroli, priekšējo sēdekļu roku atzveltnēm, klimatkontroli, gaišo salonu un platajām t. s. "415" (240 /45/15,5) riepām. No elektrības lietām - tikai elektro + apsildāmie spoguļi. Auto reāli izmantoju tikai vasaras sezonā - no aprīļa līdz oktobrim. Pārējā laikā braucu ar Ford skorpi. Sezonas rakstura izmentošanas dēļ, nobraukums triju gadu laikā nav pārsniedzis 20 000 KM. Auto nav apgrūtinājis ar remonta darbiem - nomainītas ir dažas detaļas priekšējā tiltā, pakaļējā tilta lielie "spilveni", bremžu kolodkas, izpūtēja pakaļējais bundulis, kartera vāka blīve. Kā būtiskākie defekti jamin centrālā drošinātāja stiprinājumu sakušana, tuvās gaismas releja kontaktu bojājumi (2 reizes). Motors, automāts, virsbūve, elektronika - 3 gadu laikā problēmas nav radījuši. Eļļa nezūd, nekur nekas nepil. Šogad, plānoju nomainīt abus priekšējos amortizatorus. KOMFORTS: auto vadība ļoti ērta, sēdekļi pacieti. Salons salīdzinoši pašaurs, brīvas vietas nav īpaši daudz. Ja nu vienīgi bagāžniekā. salona komforta ziņā Skorpis ir daudz pārāks. Degvielas patēriņš paliels: ārpilsētā ap 9-11litri, pilsētā ap 15 litri uz 100km. Mazāks tēriņš varbūt manāms garās tūrēs, kādās es nekad nebraucu.
plusi - ērta vadība, glīts ārējais dizains, klusa gaita.
mīnusi - liels degvielas tēriņš, ne pārāk ērts salons.
Vizuāli, manuprāt, joprojām visglītākā no visām BMW saimes mašīnām. "Graciozais BMW", kā e -34 modeli nosauv vācu žurnāls Autobild.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paldies par novertejumu, tieshaam paldies, butu vairaak tadu cilveeku kaa tu un es, jo lidz shim veel nebiju saticis nevienu bmw ipashnieku, kursh nosauktu patieso benzina paterinju, jo manejais ir 2.0 motors un kopejais paterinjs sanak kadi 11 litri, (tef drusku vairaak jo ir jau automats).
bet ne jau kaa te vairums dirseeji ar bmw, kuriem paterinjs esot pat ar 3.5 motoru automats un teree videeji 9 litri. var jau gonjiit bet vajarg ar meeru.
velreiz paldies, ka nestastiji kaaa vairums bmw, ka mana mashina teree 8-9 litri ne piles vairaak.
Cik tad izmaksāja tie remonta darbi, ar kuriem auto tomēr apgrūtināja?
Visu cieņu komentāram, tikai nesaprotu tos cilvēkus (ļoti bieži AutoDienā), kuri pie autiņu mīnusiem min lielu degvielas patēriņu (arī IV) un lielus gabarītus.
atbilde Qued: Remontus ritošajā veicu pagājušogad 'Permalatauto" servisā, un izmaksas bija:
- priekšējie abi šķērsstabilizatori + šarnīrs - ap 50 Ls.
- pakaļējie spilveni abās pusēs - ap ap 60 Ls.
- izpūtēja bundulis - BMW oriģ. - 75.Ls.
Elektrību man taisīja Jūrmalā. Gaismas sadales kastes remonts: 2 reizes pa 10 Ls.
Kartera blīvi mainīja Gunta serviss Tēriņu ielā. 15. Ls.
Arī apkaalpes izmaksas(eļļas maiņas, kolodkas, u.c. sīkumi - ap 50-70 Ls.)
Tātad kopā ; ap 300 Ls. Nav pārāk daudz.
Khe, khe, mans M40 1,8 benziimotriits pilseetaa 12 rija, uz straases 9 l kaut kur
pārsteidz, ka šis auto ir vizuāli liels, bet iekšā tik maz vietas
Nu apraksts visumā izsmeļošs un pozitīvi informējošs, bet ... kārtējo reizi neizpratni rada frāze "Auto nav apgrūtinājis ar remonta darbiem - nomainītas ir dažas detaļas priekšējā tiltā, pakaļējā tilta lielie "spilveni", bremžu kolodkas, izpūtēja pakaļējais bundulis, kartera vāka blīve. Kā būtiskākie defekti jamin centrālā drošinātāja stiprinājumu sakušana, tuvās gaismas releja kontaktu bojājumi (2 reizes)."
Nu sorry- autiņš tad tik pa servisiem gandrīz vien ir dzīvojies. Ja vien tas viss nav mainīts un remontēts vienā, nu maksimums divos piegājienos.
Bet tā jau daudzi saka- nekas daudz nav bijis jāremontē- un tad uzskaita lielu kvantumu mezglu un detaļu, kas remontēti vai mainīti.
Izlasot šo rakstu varu piekrist par to ka auto tiešām nav daudz jāremontē, protams, ja braucat to īpaši nelaužot (kāds nu kuram braukšanas stils), bet varu tomēr piebilst par degvielas patēriņu, jo pats braucu ar BMW 520 90 gada jāsaka gan ar mehānisko kārbu. Tātad nedēļā nobraucu ap 700-800 km 60% pilsētā 40% arpus pilsētas un pēdējos divus mēnešus īpaši uzraugu degvielas patēriņu, kas kā izrādās svārstās no 9.36l līdz 10.7l viss atkarīgs no braukšanas stila, jo tiklīdz sāc braukt agresīvāk tā noteikti ir pāri 10l, bet domaaju piekopjot "opapu" braukšanas stilu ir samērā reāli tērēt 9l uz 100 km, bet tad rodas jautājums vai tad vairs vajadzīgs BMW.
veerteetaajam: 520 lai cik tas diivaini nebuutu ir neekonomiskaaks par 525. Laikam tas motors i paaraak svaks prieksj taas kaarbas.
Tiesa gan tas attiecas uz 24 vaarstu motoriem, sjeit laikam aprakstiiti 12 vaarstiigie
uldisk: tev ir taisnība par patēriņu jo tiešām 2.5l motors nedaudz mazāk tērē degvielu par 2l.
kaut kā es nesaprotu tos degvielas patēriņus. Vai jūs tos autiņus stumjat un no kalna lejā braucot dzinēju izslēdzat?
un priekš kam tad tad tas 525 vajadzīgs, ja visu laiku labā kāja jāpietur - ka tik uz pedāļa neuzspiež
No laika gala, uz vienādu bundžu mazākas jaudas dzinējs ekonomē garajos gabalos, "strebj" pilsētā, jaudīgāks dzinējs - otrādi! Izņēmums - progresīvāka tehnoloģija.
nu par to benzina paterinju jau vajag salidzinaat mahinas, kuras vienlidzigas no tehniskaa stavokla. ne jau salidzinaat nojaatu 520 ar labi ejoshu 525. un neviens, es atkartoju lielakiem burtiem NEVIENS man neiestastiis, ka videeji 525 terees mazaak, tas nu ir konkrets dirseejs vai nu punmpains tinis vai arii pats nekad nav braucis, bet tikai dzirdeejis ko viena tante teica, pajautaa kadam kursh ir braucies ar abiem auto, tad redzesi. vinji teree absoluti vienadi, ja baigi negonko, ja saak gonkot tad viennozimiigi 525 terees par kadi 2 l vairaak nekaa 520, jo jauda nerodas no zila gaisa!!!!! to vajag iegaummeet nevis filosofeet.
cits jautajums ir tas ka ja patiik ralljot, tad protams nav jegas pirkt 520, jo benzjas paterinjs lidzigs 525, bet jauda nekaada un tad rodas pasham vainas apzinja, ka nav jaudas par attieciigo nauda summu. tapec arii 525 saka ka ir ekonomiskaaki, bet ne jau no benzjas viedokla, bet jaudas viedoklja, jo ar taa pasha benzja daudzumu var ieguut lielaaku jaudu.
velreiz atkartoju, ka tie kuriem viena tante teica, nevajag te to atkartot, ja pats neeesii braucis ar abiem.
to insane: Par to vienu tanti nezinu, bet esmu gana daudz braucis gan ar 520 (94), gan ar 525 (91). Neviens no vinjiem nojaats nebija.
520 varbuut drusku mazaak teeree degvielu braucot uz 90 pa liidzenu sjoseju. Paareejos variantos 525 ir ekonomiskaks. Jaatziimee ka gonkosjanai sjie auto ir pilniigi nepiemeeroti, jo 5 bembis tomeer saakas no 535, abi sjie modelji ir tikai taa - flegmaatiskai brauksjanai.
Un tas par to tiini un dirsjanu - paarlasi veelreiz savu tekstu un nokaunies.
to uldisk,
tad kapeec neej pec NOVELA premijas un tad to sanjemot varesim braukt kaut vai ar mersi kursh maksaa 60 000 Ls. kapec knapinies ar veciem bembiem, ja jau esi tik gudrs?????????????? kaut kaa liekas jocigi, no tavas puses, ka saki ka 525 ir ekonomiskaaks, bet nezin no kurienes tad rodas taa jaudaa, nu jaa tu jau esi gudrais ar samdzeneem un driz iesi pec novelja premijas utt. nezin tikai kapeec, tad razotaaja tehniskajos datos videjais paterinjs un arii pareejie 525 ir vai nu lielaaki vai vienaadi ar 520. taa kaa druadzinj vai nu tu dzeni vai arii esi petnieks, un fiksi skien pec novelja premijas nenoguli, a to kads aizies pirmais un panjem tavu piki un joprojams buus jabrauc ar vecu benmbi.
gudro ir daudz, bet vajag arii pieradiit savu gudriibu nevis lieki dirst....................
to insane: nu gudrinieku tu te tēlo lielu par BMW, bet diezvai pašam tāds piederējis. Bija radiokurbulī viens gudrinieks Jēkabs kas pats ar kājām staigā bet jūtas baigais auto specs, ka tik tev nav līdzīgi....
nu par tevi verteteej jau nu neko labaka nevar pateikt, jo veel tik stulbu dzeku kaa tevi nebiju saticis, shaubos vai otra tada loha kaa tu esi, ja jau uzskati ka 525 par 2 litri mazaak teree, es tikai pec nivelja premijas un pasaki ka 530 teree pa 4 litri mazaak par 520 un par M5 nerinasim tas jau vipaar tikai 2 litri uz 100 teree, gudrinieks. vispirms noperc mashinu un tad vetrtee - ezis.
tas bija man spedejais komnetars, tagad varat pastrideties, kuram tiks novela premija.
lai jums izdodas tinji.
bljed: |
nu ir tas 520 ekonomiskaaks nekaa 525. es tak zinu, jo man pazinjam ir bijushi abi divi. pashlaik vinjam ir 520 uz gaazi un vinsh braukaa un saka, ka pateerinsh ir krietni vien mazaaks nekaa 525. vot taa.
no nekaa nekas nerodas. basta.
2insane: aizej tak beidzot pabeidz 4. klasi...novela preemija...vinju ko, novel netware izstraadaataaji izdod?
Nobels tas bija,analfabeet!
NU SUPERĪGS KOMENTĀRU BIRUMS PAR BMW :))
Jūs tik salaist visus kopā un katram iedot pātadziņu ... kas par realitātes šovu būtu - he,he.
Nu reizeem jau vajag uzsist asumu arii citaadi tak dziive nav interesanta. Galvenais ka BMW ir radiits lai patiikami buutu ar to braukt! :)
...........................................................................................................Heeeee, heeeeeeeee pārvietojos tikai vasarā! .................................idiņš............................................tipa baisais tjuninga monstrs Tev tas BMW........................... .
2 insane u.c., kas nesaprot, kā 2.5L var tērēt mazāk par 2.0L
nezinu, kā ir ar BMW pašam nav bijis, bet viena tante teica jau te ir gana daudz. Teorija apmēram šāda :
Lielākas jaudas (tilpuma) motors var darboties ar citiem pārnesumiem, attiecīgi, ka 2.0 L motoram pie 100 km/h vajag piem. 3000 apgr/min, tad 2.5 L motoram var pietikt ar piem. 2500 apgr/min. Tas arī ietekmē degvlieas patēriņu. un var izrādīties, ka šis te lielāka tipluma motors ar attiecīgiem pārnesumiem attiecīgajā braukšanas režīmā patērē mazāk degvielu. Protams, ja visu laiku griež līdz galam, tad lielāka tilpuma motors apēdīs vairāk arī pie ekonomiskākiem pārnesumiem.
p.s. un ne vienmēr motora jauda un tilpums nosaka auto jaudu ... ;) Skolā fizikas stundās taču mācīja, kāpēc ir ātrumkārbas ... :)
Vienam otram mazgadiigajam pubertam dereetu pamaaciities sarunu kultuuru un toleranci. Kautgan - degjeneraats parasti ir jau kopsh dzimshanas un to nevar izaarsteet.
Sava laika M20 "Pobeda" ar 2,0 litrigu dzineju rija noteikti krietni vairak degvielu ka "uupizz" Chraysler ar 3,5 litrigu dzineju. Ta ka viss ir iespejams :)))))))
Nu moins...
BMW juseru kultūras līmenis izsaka visu...
Tā īsti NESAPRATU, ko savā komentā gribēja pateikt LĪDERIS !? Bet, pozitīvi ir tas, ka daudziem lasītājiem ir interese par BMW 500 e-34 "neslikto" apetīti. Jautājums ir intriģējošs. Piebildīšu tikai, ka 1997.gadā man bija iepriekšējā modeļa 500 - tais, t.s. "pārejnieks", ar tādu pašu 2,5l (tikai lielo) motoru un meh.kārbu.. BET, degvielas patēriņš REĀLI bija daudz mazāks - pilsētā vid.11.litri., ārpusē - ap 9 litri. Citviet no "zinātājiem" esmu dzirdējis, ka 535 ārpilsētā esot krietni ekonomiskāks par 520 vai 525. Kā saka juristi - "kāzuss pastāv..." Laiks komentāros iesaistīties īstiem BMW speciālistiem - kā piem. Perfection u.c.
Taupiitaajiem iesakaas 525 tds!!
Gribētos izlasīt kādu komentāru par 5 sēriju saakot no 96 gada, kā ir ar 530d?
Dazi personiski noverojumi par BMW benzina paterinu. Pagajusaja gada nopirku 1990.g. 520 un intereses pec sekoju lidzi sai lietai.
Pirmais tests.
Laiks: 2002. julijs. Marsruts: Riga-Sigulda-Smiltene-Gulbene-Balvi-Vilaka (250km) un atpakal plus vel dazi loki pa vietejiem grunts celjiem. Kopa nobraukts 565km. Ka jau vasara - logi un luka atverta, kas ka zinams palielina degvielas paterinju. Riepas - vissezonu (pec auto iegades nebiju paspejis nomainit). Atrums - apdzivotas vietas atlautais, arpus - apm. 110 - 120 km/h, un atseviskos posmos pavizinajos uz 150 - 160. Izbraucot no Rigas piepildiju pilnu baku un atgriezoties ari. Kopejais benzina paterins - 48,75 litri = 8,63 l / 100km.
Otrs tests
Laiks: 2003. g. maija sakums. Marsruts pa to pasu celu lidz Gulbenei un atpakal. Kopa 360 km, tikai pa asfaltu. Luka, logi aizverti. Riepas - Michelin Energy. Atrums arpus apdz. vietam ap 140 km/h. Kopejais benzina paterins tiesi 30 l = 8,3 l / 100 km.
Tresais tests. Pa Rigu - visi rezultati ta ap 12 - 14 l 100/km.
Manupraat gan E34 nu nebuut nau skaistaakais no BMW, to gadu... vinjsh itkaa ir OK, bet kaukas pietruuks - kaukaada odzhinja.
neesmu BMW baigais fans, bet man liekas ka E32 izskataas daudz izsmalcinaataaks un klasiski skaistaaks.
Taatad pirms nedeeljas iegaadaajos savu otro BMW: E34 525i ar M20 dzineeju, 1989.g. Pirmais iespaids ko jau biju gaidiijis paarseezhoties no E30 - liels un droshs auto. Nopirku ar defektiem kurus patreiz arii laboju, bet ar to jau biju reekjinaajies taa ka ir Ok. Par benziina pateerinju - man tas gudrais kompis pa pilseetu vizinoties raada videejo pateerinju starp 12-13l/100km. Arii ar to reekjinaajos taa ka tas mani nesatrauc.
A par apraxtu - objektiivs, daljeeji piesardziigs un pietiekoshi informatiivs.
BTW mani nedaudz paarsteidz mana E34 komplektaacija - nav elektrisko logu, nav luukas bet toties vaacietis ir ielicis kondicionieri ;)
BTW shon izbraukaats marshruts Balozhi->Riigas centrs (ieskaitot dazhus sastreegumus)->Spice->Balozhi
Kompis videejo pateerinju uzraadiija 12 l/100km
Manupraat prieksh taada aparaata ir Ok
Taa, shon izveicot distanci Ventspils -> Riiga un nepaarkaapjot atljauto aatrumu (nu labi - vietaam un tikai mazliet) kompis uzraadiija videejo pateerinju 8 l/100km.
Vaardu sakot briinos un priecaajos ;)