Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 1990 Novērtējums: 7
Tātad, pirms pus gada nopirku baltu cigāru (tiko no fāterlandes). Nolocīju 1900$, bez skates, ziemas riepām u. t. t. Komplektācija diezgan īpatnēja, 1.8i, el. logi, ABS, c. a., stūres past., lūka. Piesaistīja tas, ka bija mazais motors. Vieglāka priekša, vienkāršāks, ekonomiskāks. Patiesībā nekā tamlīdzīga - ziemā 12-13l , tagad drusku mazāk. Atgāzes ideālas, it kā viss kārtībā, bet tomēr tas rijīgums man nelika mierā. Braucu ekonomiski, bet ar bāku var novilkt tikai ap 650 km. Ok, tas vēl būtu paciešams, bet sākās ziepes. Starteris, galvas blīve, nosvilst abi logu pacēlāji, aķītis, kārbas gultņa maiņa, amīši, stūre uz labo pusi stīva, eļļas un visāda sīkā draza iet defoltā. Jā še Tev brālīt Vasarsvētki, turki Vācijā bija nabadziņu galīgi nojājuši. Sapņu auto sāka rādīt savu patieso seju. Ar augstām riepām sānsvere līkumos kā liellaivai. Likās jau ka švakāku mašīnu grūti iedomāties.
Pabraucu ar parastu dīzeļa bulku un bilde sāka palikt skaidrāka.
100 - tā tomēr ir mašīna; milzīgais salons, komforts, ar bulkas šaurību nav pat ko salīdzināt. Tas pats ir arī ar bagažnieku.
Hidrauliskais sajūgs, piekare daudz klusāka, uz gruntenes stabils, ziemā caurgājamība "lopā". Vienīgi tas ka vecmodīgais purns vienkārši tracina ar savu kokaino izteiksmi, kā arī bildi maitā neuzpūstās riteņu arkas. Manuprāt no pakaļas auto izskatās pat smuks.
Tagad kad aparāts ir saķīlēts, braukšana ar to beidzot sāk sniegt gandarījumu - bet diemžēl par vēlu, pārāk daudz nervu "blondais sapnis" jau ir prasījis.

Secinājumi: Tādai bundžai no mazās šprices nav nekāda jēga; ne ir ekonomija, ne stiepiens. Ja tas būtu dīzelis tad gan varētu viss izvērsties savādāk.
N-tony @ 25.aprīlis 2003 0:00
Visi komentāri
 
apaljais_buss 25.aprīlis 2003 21:13
0 0 Atbildēt

Par degvielas patēriņu - vajag notestēt kompi vai nav noklājies/izregulējies kāds no devējiem (datčikiem). Tādā gadījumā kompa pāriet rezerves režīmā un motors nedarbojas labākajā režīmā. Braukt var bet vai nu trūkst jaudas vai strebj bendžu.

RX-7 27.aprīlis 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Var jau buut arii, ka inzjektori ir veci un nesmidzina, bet lej. Taadaa gadiijumaa ieteiktu uzlikt FuelMAX degvielas jonizeetaaju. Varu to mantu piedaavaat par 30.- Ls gabalaa, bet tas atmaksaajas. Info par to vari apskatiit http://www.streetrace.lv/page.php?cat=68&id=562

insane 28.aprīlis 2003 8:13
0 0 Atbildēt

to RX-7

atkal panesaas tema par Fuel max un cik tad tavs verkis ietaupa degvielu? un kadi ir pieradijumi, internets jau ir pilns par to, bet kad valdis izmegjinaja, tad tolka nekada nebija, varbut buti bijis rezultats, ja liktu katrai spricei atseviski, bet tad jau japerk 6 fuel max un kur tur ekanomija. pats tu tam tieshaam tici.

Edgars 29.aprīlis 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Turki Vācijā saliek mašīnas no nekā. Mašīnas no Vācijas nāk pārsvarā dauzītas un saliktas no veciem lūžņiem.Tā ka, ja man kāds saka ka mašīnas no Vācijas nāk ideālā stāvoklī, tad tas ir blefs.Vizuālo skatu var skatīties tikai no tāluma, jo tuvumā redzēsiet buktes un nekvalatatīvu špaktelējumu.

Anatolijs 29.aprīlis 2003 15:15
0 0 Atbildēt

Edgars laikam pats ar turkiem pats kopā šeptējis! Tāpēc jau tik labi zina. Tu tikai Latvijā tādus pigorus nestrādā!

nepaaraak 14.maijs 2003 13:10
0 0 Atbildēt

ak tu teeteet kaa man besi shitie cigaari! 100% lauku vecha mashiina, ko sievas teevam raadiit! bet tas tiiri individuaali!sor

raimondsm 14.jūnijs 2004 17:37
0 0 Atbildēt

var pamēģināt atjaunot kompresiju ar RVS ( www.RVS- tec.com, www.rvs-meistars.lv), kas attiecas uz fuelmaxi- nu uzlieciet to vāģi uz steķiem, piešķiliet un tad bāziet to magnētu virsū, būs cits dūciens un apgriezieni vai ne. šitam verķim varētu nepatikt karstums, magnēts nav no dzelzs vai niķeļa, bet Neodīma ( zems Kirī punkts), jāparedz siltumizolācija, lai maxis nekarst.

raimondsm 14.jūnijs 2004 17:37
0 0 Atbildēt

var pamēģināt atjaunot kompresiju ar RVS ( www.RVS- tec.com, www.rvs-meistars.lv), kas attiecas uz fuelmaxi- nu uzlieciet to vāģi uz steķiem, piešķiliet un tad bāziet to magnētu virsū, būs cits dūciens un apgriezieni vai ne. šitam verķim varētu nepatikt karstums, magnēts nav no dzelzs vai niķeļa, bet Neodīma ( zems Kirī punkts), jāparedz siltumizolācija, lai maxis nekarst.

raibs_kakis 20.decembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

hmmzz- jaa mums arii taa kaa loti labi zinaams audi ar mazo motoriiti..man but teikt, ka nekaada vaina..ar to rijiigumu-nu nav jau nemaz tik traki..un veel kad uztjuunee,tad ir vispaar ideaals variants(nu ja neskaita neskaitamas stumsanas reizes+amisu izlidosanas no ierindas+issavienojumus+beigtas bukses+....)bet vispar jau ok..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti