Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Space Wagon 1992 Novērtējums: 5
Nopirku no chomaka "tikko no Vacijas", bet bija pirms pardosanas taisits Ogres Servisa centraa it ka prieks sevis (he, he), un ar to arii viss sakas... motorshaade tika noversta it ka ar kapremonta pasakumu- tika mainits it ka viss nepieciesamais, bet nepietiekami un pavirshi (piem., tikai gredzeni bez chaulas slipesanas vai vispar pilnaa remkomplekta, pie tam neparbaudot detalu izdilumus un brivgajienus, zobsiksnas tiek mainita, atstajot vecos spriegotajus, u. t. t. ). No japanu dizeliem taja kantorii, skiet, neviens vispar nerubi. Bet tas taa, proza, jo ir jau ari par viniem tiesam labas atsauksmes. Ka paveicas.

Par pasu auto:
Orginalais noskrejiens apmeram 250-270tkst. (mistiska karta aiz panela atradu dazadu gadu chekus, kur uzradijas masinas Nr. un noskrejiens, pie tam bija redzams, ka visu laiku bijis viens sainmnieks, turks. 2001 gada bijis 210tkst.. Bet tur aiz panela bija ari fotografijas, zekes dazadas krasas, vienigi apaksbikses truka. Un tas viss tikai tapec, ka cimdu kaste ir atvazama pilnibaa, nevis caurums paneli ar vaku. tas pie minusiem ). Pa Latviju noskrejusi ap 25tkst. km.

Plusi:
+normals dizains;
+stures lifts;
+arkartigi izturiga piekare, pielauju, ka tapec, ka mazaks bukshu skaits. Varbut paveicies, bet mainita tikai pr. stabilizatora atsaite, bet tikai tapec, ka nebija istajam modelim, jo detala tiek brutali salauzta. Un neklausiet veikalos vai servisos gudriniekus, ka der 90gr. no Toyotam u. t. t. - tiks nokauta menesa laika.. Ja paveiksies, pakers lidzi ari otras puses atsaiti;
+7 sedvietas (tas nekas, ka aimugure var sedet tikai berni);
+visiem sedekliem var viegli mainit atzveltnes lenki, plus videjo rindu var pec vajadzibas pabidit uz prieksu vai atpakal, pie tam nofikset;
+salona ventilacijai ir recirkulacijas klokis (Rigaa korki blakus IKARUS vienkarsi neaizvietojams);
+ventilacijas kanali aiziet pat lidz 3 rindai, lidz ar to ziemaa neaisalst aizmugurejie sanu logi, kas raksturigi lielakajai dalai universalu (piem., PASSAT);
+erti kloki;
+viegla un preciza atrumu parslegsana, erts atrumklokis;
+cik dzirdets, ipasi zaglus neinteresee (lai ka patiktu BMW vai AUDI, ta tomer ir beeda. Un daudz to beedubraalu);
+neorginalas detalas nav ipasi dargas (nebiedejiet, ludzu, cilvekus, jo nav tik traki. Un srotos diezgan viegli visu var dabut, tikai jazin, kas no Galanta der, u. tml. Ir ari ekstremalakas masinas ar otradu auru- Man bija divas Opel Corsa '92 transporta versijas ar 1.5D Isuzu motoru, Spanijaa saliktu. Ekonomisks (zem 5L/100km), bet biezi vien visadu detalu nav, ja ir, tad originalas un lopiski dargas. ADAM AUTO utt.. Pat motors regulari luza nost no spilvena aplamas konstrukcijas del. Murgs, ne auto. Kadets- cita lieta!!!);
+ja neparkarse, motors iet ilgi, preteja gadijuma plaisa galvaa kaa likts;
+labas, viegli dozejamas bremzes;
+virsbuvei pat asos likumos nav ipasa tendence sasverties (kartingu trase pameginaju- liela masa tikai trauce);
+neruse, vienigi uzmanigi ar krasu, jo trausla. Mazie akmentini prieksa samera daudz izsitusi krasa robus;
+lukturi teicami apgaismo celu (ja ir pareizi noreguleti);
+loti erts panelis, ja ir velesanas uz ta visu ko uzlikt (kefiru, gramatas u. t. t. ). Plakans, plashs, vardu sakot, etalons;
+cupholderi un cita sikumu novietosanas draza ir pietiekamaa vairumaa un izpildijumaa;
+perfekti darbojas rocene (lidz shim man visos auto tas ta nebija un muzdien vajadzeja to pieregulet vai remontet);
+arkartigi ietilpigs pagaznieks, ja izmanto tikai 5 sedvietas;
+atskiriba no opel un VW, elektrosistema labi aizsargata pret mitrumu un raizes nesagada;
+lai cik jocigi nebutu, bet salons negrab un nekas nekur bez ipashas piepules nav nolauzams;
+durvju atslegas NEKAD neaizsalst (tiem, kas brauc ar OPEL, varu tikai izteikt lidzjutibu. Ja laikus rudeni atslegas neizjauc, neiztira un nesaello, tad jau pirmais sals uzstajigi piespiez to izdarit);
+lidz '93 gadam normali prieksejais ritena gultnis nav kopa ar stupicu!!! Un tas, ja jamaina, ir daudz, daudz letak (ap 90Ls pret 30Ls). Tiesa gan, mainit nav nacies.
+apsildamie spoguli!!!! Tiem butu jabut standarta jebkurai masinai, daudz drosaka brauksana ziema vai mitra laika. Kamer nav bijis, to nesaprast;
+prieksejie gabariti ir pietiekami jaudigi, lai apgaismotu gravjus. Ziemas tumsaa uz lauku celiem neaizvietojami;

Minusi:
- neerta sture. Mazliet par lielu un tievu, nemot vera jaudigo stures pastiprinataju;
- cieta, nekomfortabla amortizacija (skat. par sasversanos). Ja uz laba asfalta viss ir super, tad pa grants celu braukt gruti. Visas sikas bedres dabu izjust jau ta pacietajos sedeklos. Bet lielas bedres neko launu piekarei izdarit nav varejusas, caursist, par laimi, ta ari nav gadijies. Vispar uz grants auto uzvedas jocigi- visulaiku slid ara (amortizatori ir kartiba, uz stenda uzdzinu)
- skals motors,
- loti vaja skanas izolacija salonam (seviski braucot lietus laika vai grants celu). Ar pasdarbiba daudz nepalidz;
- parak viegla sture;
- stipri snac virsbuve jau pie 90km/h;
- nav kondicioniera, lai gan "zaglushka" sledzim ir ar visiem uzrakstiem. Tas reizem kaitina;
- loti maz servisu, kur parzin Mitsubishi motorus un to ipatnibas;
- orginalas detalas Skandi ir ljooooti dargas: ta pati stabilizatora atsaite- 61.50Ls pret 9Ls verto neorginalo. Ari vinu atieksme ir stipri pofig, tapat ka KEMI. KEMI Mitsubishi ipasniekam vispar nav ko meklet, atieksme ir vienkarsi garam. APE, GROS un daudzi citi vismaz censas tev palidzet (ne jau aiz neko darit rezerves dalas tiek mekletas);
- lietus laika nedrikst pat mazliet atvert prieksejos logus- ar garantiju salona naks udens;
- ziemaa loti leni iesilst salons. Tiesam leni;
- aplami saules sargi, cik var saprast, paredzeti, saurakam un zemakam auto;
- ietilpigs karteris: 5.1L ellas tomer ir par daudz tik mazam motoritim;
- uzmanieties ar turbinu, ja kaut kas noiet greizi ar ellosanu, nokaut var zibenigi. Un atjaunotas labak nelikt, daudz drosak par shrotu produkciju nav;
- drankigi originalie skalruni;
- manuprat, liels dizela paterins- ap 7L uz trases, ap 8.5L pilseta;
- gruti tirams salons (paklajs drankigs), visiem 10gadigiem Mitsubishi sedekli un parejais gandriz vienmer izskatas nodilusi, ja salidzina ar VW grupas tada pasa noskrejiena auto.
- sedekli prieksa neerti un ilgstosai brauksanai nederigi, jo mugurai nav pienaciga atbalsta. Ari galvas balsti ir parak talu no galvas un savas funkcijas daleji veic, ja kads iebliez pakalaa. Par aizmugurejo ertumu nevaru neko jedzigu pateikt, pats sedejis neesmu, bet berni sez savos sedeklisos un viniem viss vienalga;
- vajsh atpakalgaitas apgaismojums, redzet nevar neko;
- gruti uzkert purna izmerus (jau braucu labu laiku, bet ka nevaru pieshauties, ta nevaru. Ar citiem auto ta nav bijis);
- neprecizs degvielas raditajs degvielas limena krishanos rada ar mainigu atrumu, pie tam katru reizi tas ir savadaks. Ja negribi risket, labak pildities laicigi, jo bridinajuma lampina var iedegties gan 100km pirms stop, gan 30km. Parbaudits;
- dizelim der ari benzina atrumkarba, tapec pirms pirkuma to der parbaudit, jo tad auto daudz vairak patere degvielu un ir ari daudz isaki robi. Tas var kaitinat un ari motoram par labu diez vai lieli apgriezieni naak. Vajag F5M31 nevis F5M22;
- lukturu mazgasanas podzina klokim ir, bet mazgataju nav. Dikti zel...
- dazada garuma prieksejie logu tiritaji. Minuss tapec, ka reali no ta labaks rezultats diemzel nav;
- diezgan pa celu peldosa gaita virs 100km/h, 140km/h jau skiet ekstremi, lai noturetu masinu uz cela;

Tas ari isuma viss. Laba, izturiga masina nesteidzigai gimenei, piemerota ideali gludiem celiem (piekare jau izturetu, tikai cieta). Vienigi to minusu parak daudz, bet nekas jau nav ideals. Otrreiz laikam tadu nepirksu. Ka nakoso auto esmu noskatijis Toyota CarinaE 2.0 benzinu, it ka labaks auto esot. Tad jau redzes...
AN2 @ 15.maijs 2003 0:00
Visi komentāri
 
Laiks 15.maijs 2003 22:15
0 0 Atbildēt

Priex lasiit sakariigu text, tnx autoram :)

Sandis_UR 16.maijs 2003 22:28
0 0 Atbildēt

slinkums lasiit :( Kad nebuus ko dariit noteikti izlasīšu.

Wampirius 19.maijs 2003 9:14
0 0 Atbildēt

Pats ilgu laigu nobraucu ar '85 un '86 gada SpaceWagon lielākajai daļai piekrītu. Kaut kā neatceros, ka logus lietū vaļā vērt nevarēja (vai Tev uz pie priekšējiem logiem ir tie mazie "puļķīši"? tie dikti palīdz)

nu jā - priekšu redzēt nevar.. tā ir jājūt. Es sākumā ļoti novērtēju tuvio gaismu obligātību (kaut kur lienot ļoti labi gabaritus varēja just skatoties gaismu austarojumu)

an2 22.maijs 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Tie mazie puļķīši priekšējiem logiem gan ir, tikai jegas nekadas.

nesmēķētājs 27.maijs 2003 23:41
0 0 Atbildēt

:)
tie mazie puļķīši ir domāti cigaretēm pelnus brucināt, nevis lietu atvairīt. (Bet ideja kā māja.)

an2 30.maijs 2003 10:28
0 0 Atbildēt

S.. ar tiem pulkisiem, bet vakar ar draugiem aizbraucam piknikaa, masinas ietilpiba ir lopaa!!!! Bars ar cilvekiem, paiku un citu drazu - un nekada diskomforta. Varbut tomer nemainit uz mazaku auto? Liels auto tomer laba lieta (ja nav ikdiena pa Rīgu jabrauc)

Stru 13.jūnijs 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Par skaņas izolāciju es ar pārliecinājos. Vakardien ar šādu pat auto braucot pār akmens tiltu. Ja savās SAAB tramvaja dūkoņu nedzirdu, tad šinī gadījumā sajūta, ka logu un durvju vispār nebūtu.

an2 15.jūnijs 2003 21:19
0 0 Atbildēt

Vakar beidzot Space Wagon pārdevu !!!!!!! Otrreiz tādu tiešām nepirkšu ...

kwz 9.februāris 2004 20:15
0 0 Atbildēt

eh.. ir gadiijies bik pabraukt ar 2001. gada speisiku ar 2.4l motoru. garshiiga mashiiniite.. neskatoties uz izmeeriem, pilseetaa nav probleemu izgroziities. pastaaviigaa pilnpiedzinja arii ir patiikama lieta. sameeraa dinamiska mashiina ar patiikamu motora skanju. nav kauns nostaaties uz krustojuma blakus kaadam shkjietami sportiskam autinjam (neiet, protams, runa par iistiem celja nezveeriem). manupraat, paliels degvielas pateerinjsh (pie tam, vismaz tam, ar kuru braucu, displejs melo par pateerinju); ietilpiiga mashiina. tas tochna.. pie tam aizmugureejie seedeklji arii biidaas. manupraat, lieliska celja paarredzamiiba, ko nodroshina augstaa seedeeshana.

vapon 21.oktobris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Ja kāds vēl ieskatās te, tad varbūt var līdzēt. Lieta tāda, ka man 1993 gada Space Wagon saplīsa savalcējuma gumija skriemelim uz kloķenes. Lietu, protams izlaboja - noķīlēja ar špiļkām un viss ok, bet tikai vairs nevar noregulēt aizdedzi uz stenda, jo atzīmes apraujot gumiju nobīdījušās. Ar roku regulēt - garām. Meklējis esmu visur - Skandi Auto 150Ls:)) - nepirkšu. Lietotus dabūt var, bet man neder, jo man skriemelim bez cauruma, ko mauc uz klōķenes vēl ir čertas vietas skrūvēm, jo papildus vēl skrūvē pie zobrata. Visiem, ko esmu apskatījis, ir paredzēts stiprināt tikai pie kloķenes. Neviens no pardevējiem nav tik gudrs, lai ko jēdzīgu pateiktu, tāpēc nesaprotu no kāda dzinēja man kautkas varētu derēt, moš manējais ir kāds hibrīds?
Kā jau tiecu 1993.gada autiņš, 2,0i, 16v. DOCH liekas, ka nav, vismaz uz dzinēja atzīmes nav.
Būšu pateicīgs par palīdzību

andris415 29.marts 2005 21:06
0 0 Atbildēt

es ari braucu ar spacewagon 92,1.8 td.spriežot pēc stūres nodiluma auto orientejoši noskrejis apm.400000,manejie-75000km.spidometra raditajam nekad neticu.piekritu iepriekšrakstitajam.vieniga liela problema ir bijusi plaisa galvā.runajot par atrumkarbam,nu man ir skaidrs,kapec apgriezieni lieli un degv.paterins ari.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti