"elegance" (vidējā) komplektācijā: 2 litru motors, manuālā kārba (cienu pats likts robos), TCS un atslēdzams DSC, klimatkontrole, borta komps, 15" lietie diski (apzināta izvēle par labu braukšanas komfortam un TCO), viss elektrisks (nav jau šis nekāds vācu bubinators), klimatkontroles un audiosistēmas vadība uz stūres (incredible ērti), apkopes intervāls 20 tkš km, 3 gadu/100 tkš km garantija
2 litru motors lai arī vēl īsti neiebraukts, ceļ normāli, kā jau japānis pārliecinoši to dara pēc 2500 apgriezieniem. troksnis salonā no motora un braukšanas ir normas robežās (nav kā volvo jāpēta tahometrs vai motors ir on vai off), vismaz man kā vadītājam tas liekas pat svarīgs braukšanas priekšnoteikums- ne tikai just situāciju ar pirkstu galiem un pakaļu bet arī papildināt sajūtas ar dzirdi. 15" riteņi labi slāpē bedrītes, piekare ir patīkami cita bet elastīga, kas ļauj izjust ceļu (aprakstā izlasīju ka pēc 8-10 km tās stingrība pielāgojas ceļa segumam- pēc nobrauktiem 700 km vēl to īsti neesmu izbaudījis).
salons ergonomiskākais, kādu esmu redzējis jaunajiem auto (ventilācijas spraugu dizainam un funkcionalitātei- absolūti visaugstākais novērtējums), vienīgās problēmas sagādā retāk nepieciešamās pogas (dsc off, paneļa spilgtuma regulators un lukturu mazgāšanas poga)- tās aizsedz stūres rats un uz tausti tās at''sķirt vēl neesmu iemācījies. sēdēkļi ērti un muguru saturoši, regulēt var plašā gammā, manām garajām kājām salons ir gana piemērots jo aiz manis var sēdēt arī taisnām kājām (ko nevar iekš saab 9-3 sportsedan un jaunā audi a4).
mazliet nepārliecina ātrumkārba- mazliet par cietu tā ātrumu pārslēgšana priekš jauna auto.
izskats - 10*
ergonomika -10*
braukšanas īpašības&vadāmība - 9*
cena - 10*
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai nevajag izlabot izlaiduma gadu
Diezin vai tajā tālajā 1970 gadā bija tāda mašīna...
Jaa, japāņi jau toreiz visiem bija pāris soļus priekšā. Kreivi viņus vēl tagad nav noķēruši. Nezināju ka pat toreiz bija jau tādas fiškas. Laikam pārāk ilgi bijām aizsēdējušies aiz dzelzs priekškara. Ja un vēl tagad iet uz priekšu būs laikam man arī tāds vāģis jāpērk.
atjautīgākie sapratīs ka izlaiduma gads = 2003
nomainīt to laikam jau šeit nevar :[
Visai konkrēti un sakarīgi.
Baigi daudz ir dzirdēts par jaunajām MAZDA 6 un to skaņu izolāciju. Vai tiešām tā ir tik vāja???
suuc vien ir taa mazda 6 :)
salons it kaa gribeets elegants un kvalitatiivs, bet sanaacis leets un prasts. 1.8 motors ir juutami par mazu, stuures reakcijas nekaadas. bet tajaa cenu kategorijaa neko labaaku laikam nedabuut. gaitas iipashiibas, dinamika, celja izjuuta 323 mazdai ar 1.5 16v motoru ir ieveerojami labaakas. un par dizainu ar var striideeties. it ka gliits auto, bet apluukojot tuvaak un vairaak, kaut kaa nepaarliecina ne no viena skatu punkta.
Ar to skaņas izolaciju ir pavisam interesanti , nomainiju }Bridžstona" riepas uz labām "Mišelinenēm" un visas problēmas atrisinājās momentāli, sirsnīgi iesaku !!!
Mazda 6 jau ir noiets etaps pats ari gribeju pirkt bet kad redzeju ka pilna Latvija ir ar tadiem pardomaju, ta jau nav slikta bet tai masinai prasitos vel adas salons un noteikti lielaki riteni 15" ir jau par maz un prieks vagona jau nu gan vareja but lielaks motors nu ja bet cena gan ir laba
Man gan nav tieši Sportwagon, bet jau pus gadu tiek lietota Mazda 6 ar 2,0 litru motoru, 6-pakāpju manuālo kārbu, vidējā komplektācijas līmeņa (ādas stūre, pārslēgs, klimatkontrole, protams visi el.logi......) Katrā ziņa esmu apmierināts kā Zirgs :)
es piekrītu, ka auto nav slikts, bet vai ļoti labs - nezinu !
man pašam ir 2007.g 2.0 ar Activtronic, esmu jau norulējis pāri 30.000km, pa garantiju esmu nomainījis gultni un izpūtējam kautkādas blīves.. pārējais jau ir o.k
degvielas patēriņš ir no 9.5 - 11L/100km - 50% pilsēta 50% šoseja (nezinu, kā jābrauc, lai iekļautos 8L/100km, kā visi te raksta...)
8L/100km šis auto ēd ja braukt pa taisnu ceļu uz 100km/h ar ieslēgtu kruīzi :)