Tāda uzkrītoši neuzkrītoša mašīna.
Mans pirmais auto, braucu ar to jau kādus 2 mēnešus. Galvenais pluss šim modelim - normāls telpas daudzums priekšā. Ilgi meklēju auto, kurā es ar savu 2 m garumu varētu sēdēt kā "normāls" cilvēks. Tieši tapēc izvēlējos šito. Daudzos auto ir pietiekoši vietas galvai ja nav lūka, bet (man par nelaimi) vācieši 90- to gadu sākumā bija par tām dikti safanojušies : (
Accord ir viens no retajiem auto, kuros ir vieta galvai arī ar lūku, bet man paveicās dabūt bez lukas bet ar visām citām e- opcijām.
Nākamā šaurā vieta parasti ir zem stūres, piem MB w124, Saab 9000 u. c. stūre ir par tuvu pedāļiem un spiežot bremzi celis atsitas pret stūri. Arī bīstami no drošības viedokļa.
Tad autoražotāji pamanās uztaisīt tizlas konstrukcijas virs pedāļiem - it īpaši 9000 Saab nevar uzlikt kāju uz bremzes pedāļa, jo purngalam traucē stūres kolonnas apšuvums. Kaitinoši.
(tikai eksperimenta labad reiz iesēdos Opel Tigra - nu tas bij' šauri!)
Un te pēkšņi mazie japāņi izdomā uztaisīt mašīnu, kurā var iesēsties ne tikai "95% cilvēki"*. Paldies Hondai un visu cieņu.
OK ir arī mīnusi.
Piemēram - piekare. Konstrukcija sarežģīta, nopietna - visiem riteņiem daudzsviru, ar augšējo sviru. Uz šosejas turas patīkami stabili utt., bet ir viena problēma - vairāk dzird piekares trokšņus, nekā piem. parastajai McPherson piekarei ar palīgrāmi uz sailentblokiem. Accordā sailentbloku nav : (
Piemēram - logi. Logi lieli, milzīgs vējstikls (gandrīz kā miniveniem). Tas dod labu pārredzamību, ērtāk pilsētā, bet atkal ir problēma - vairāk nāk iekšā vēja trokšņi. (nākamo auto gribētu 7simto BMW ar dubultstikliem - stiklu liekais svars ir to vērts. gribētu... )
Stūre, kā zināms, dikti viegla, bet, ja motors noslāpst pirms līkuma, var sanākt bēdīgi - ir ļoti liels kontrasts ar un bez pastiprinātāja.
Noteikti tīrs pluss ir pilnās masas grupa - ar 1740 kg tieši iekļaujas 1,8t kategorijā, bet auto ir liels un ērts.
Ir vēl dažas sīkas ķibeles - tur roķene vienā pusē par vāju, tur mitrums gabarītniekā, utml. Mitrums bagāžniekā itkā nākot no kaut kādiem caurumiem aiz aizmugurējiem riteņiem, bet neesmu vēl bagāžnieku jaucis lai to novērstu.
Diezgan skaļi skan 3. ātrums - Vācijā būs pa pilsētu daudz lietota.
Patēriņs - vidējais 10,7. Tas ir: 80% pilsētā, braucot vidēji dinamiski. Bet ar laiku es braukšu nedaudz mierīgāk - nejau dēļ straujākas braukšanas es paspēšu laicīgi uz lekcijām.
Kopumā: auto labs, pat ļoti.
Ieteicams. Tikai dēļ mazā piedāvājuma atrast labu eksemplāru nebūs viegli. Un nojātie vāģi stāv plačos jau nezcik ilgi. Ar tādiem būs kā ar to Civic - viss bruks reizē : (
(un neņemiet pierē to atzīmi ;)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
It kaa raksti ka labs autinjsh protams ar saviem miinusiem ka jau visiem auto, bet noveetee ar 2. Ko tad tu liktu tiem paarejiem, kurus tu piemineeji, -8?
Un par to stuures pastiprinaataaju visaam mashiinaam ar stuures pastiprinaataaju ir liels kontrasts, protams, ja vien pastiprinaataajs ir darba kaartiiba. Taa ka centies neslaapeet mashiinu pirms liikuma.
man gan patiik vecie kantainie accordi daudz labaak. kaukaa stiliigaaks autinsh bija toreiz...
pasham taads autinjsh
+ plash salons
+labs shosejnieks
+ izskataas labi no iekshpuses un aarpuses (manas domas)
- ruusa
- pilseetaa rij daudz - 12 shkjiet kkur