Subaru Impreza
1996
Novērtējums: 8
Pēc iepriekšējas Imprezas nopirku citu var teikt tādu pašu tikai Vagona tipa un par gadu vecāku nekā man bija iepriekšējā. 210 zirdziņi zem kopota liek par sevi manīt, Turbo motors, tikai slīpais interkulers un parastais salons, neteiktu ka bagāžas nodalijums būtu paliels, auto bija ļoti nekopts un nojāts, nopirku to lēti, bet dabūju mainīt sajūgu , ritošo daļu diezgan remontēt nacās + veikt standarta apkopi, varu teikt arī šim autiņam motora siksna pirms tam bija uzlikta nepareizi, ja mašīnai pieļauj siksnas nobīdi līdz 5 robiem, tas nonozīmē ka tā jauzliek ar nobīdi, jo teiksim uz maziem apgriezieniem, kamēr turbīna nepaverās auto bija diezgan nīkulīgs. Pikapam ir mikstāka piekare nekā sedanam, tapēc līkumos jaiet ar saprātu nevar uz 100% paļauties uz mašinu un savu profesionalitāti. Uzrāviens ideāls var izkabinat gandrīz katru, max ātrums mazāks nekā iepriekšējam subāram tikai 225km/h. Ko ieteiktu citiem Subaru īpašniekiem autiņos likt tiem paredzētās rezerves daļas ko iesaka Subaru centrs, jo pa piemēru Sachs sajūgs īsti turbo Imprezai nav, tas pārāk mīksts, tas pats ar amjiem. Baigās problēmas bija ar svecem pēc remota auto ilgi raustijās nevarēja neviens prātīgs cilvēks noteikt vainu pat Subaru centrs, paldies jasaka Bosh auto servisam čiekurkalnā, kuri likvidēja šo nebūšanu. Svarīgi uzlikt pareizas sveces un atstarpei jabūt 0.9mm nevis ka pirms tam uzlika 1.1mm kaut gan meistars muldēja ka tur jabūt 1.1mm. Notikti auto jabaro ar labu bendzīnu Statoilā diemžēl tāds nav, bet braukt var. Degvielas patēriņš no 12-17l , tas atkarīgs no braukšanas stila un ļoti no degvielas kvalitātes. Ja kāds uztracas par detaļām ka nopērkot šādu mašīnu būs problēmas tad neuztraucieties Tukumā ir šrots kas dzen Imprezas iekšā un cenas salīdzinoši pie viņiem arī ir saprātīgas. Mašīna ir laba, mans vērtējums būs 8. Bet ja pērkat Turbo Imprezu jārēķinas par 1996. g. vismaz 9000 eiro tad ir cerība ka Jūs nopirksiet puslīdz labu, par zemāku cenu reķinieties ar 1000-2000 eiro remonta naudu. Es vismaz pirku to lēti un rēķinājos ar paprāvu naudiņu remontam. Un vispar pērkot sporta mašīnu atcerieties ka ar tām pensionāri nebrauc, tapēc ļoti viegli var iegrābties nojātā autiņā. Dragreisiem šis auto arī ir diezdan pateicīgs tā kā gaidīšu izaicinājumus.
asais
@ 31.maijs 2003 0:00
Paldies asajam par kārtējo telegrammu.
Jāaizrāda, ka asais laikam vēl dzīvo padomju laikā, kad universālus sauca par pikapiem - tagad pikaps nozīmē ko citu un neesmu redzējis Latvijā Subaru pikapu. Vai varbūt es kaut ko jaucu?
Imho subaru impreza (9x gadu) galvenā vērtība ir motors (ja ir turbo) un 4x4. Tas arī viss. Auto pats ne visai izskatīgs (dizains nospiests no citiem 9x gadu auto), salons pašaurs, panelis neglīts un it kā savākts no dažādu citu auto podziņām un kloķīšiem. Domāju, ka vērts pirkt tikai atvilkšanai vai drošai braukšanai pa laukiem.
Istenībā Impreza nav universāls, Imprezas ir sedani un wagoni.
Piekrītu var būt kādam koforts var nepatikt, jo auto ir ciets, bet man tieši patīk cietā piekare, tā labāk var izjust ceļu un krietni stabilāks līkumos. Bet par auto izskatu teiktu: '' Vienam māte , otram meita ."