Par masīnu jau ir apraksts, šeit ir izdevumu tāme. Daudziem tas liks aizdomāties vai ir ekonomiski ņemt aizdevumu jauna auto iegādei, mani aprēķini rāda, ka par pirmo iemaksu var nopirkt tīri labu auto.. un ikmēnesja līzinga maksājumi krietni pārsniedz auto uzturēšanas izdevumus(remontus).
Ja kāds šaubas par auto stāvokli, tad varu teikt ka neprasot ko citi saka, diezgan bieži ir teikts, ka mans auto ir pārsteidzosji labā stāvoklī. Šī izlaiduma gada auto jābūt - normaali.. stipri pajātam.
Iepirkts tika 23.02.01 ar spidometra rādījumu 199t. km.
2001 gads.
Visas siksnas bija nomainītas.
1. Tika nomainītas visas eļļas, filtri.
2. Nomainīti priekšējie amartizatori un to putekļu gumijas, kas arī ir vainģas pie amortizatoru bojā ejas. Amortizatori bija oriģinālie SACHS uzliku KYB.
3. Priekšējā pievada(šrusu)ārējās gumijas, ātrumkastes atbalsta gumija.
4. Reaktīvā stieņa(priekšas tiltam)gumijas.
5. Vārstu blīvslēgu nomaiņa, jo eļļas patēriņš bija 1l/1000km.
Pēc vārstu blīvslēgu nomaiņas eļļas patēriņš jau bija 3l/15000km . Kompresija pa cilindriem 13,5- praktiski vienāda.
Tika uzlikta gāzes iekārta- BRC.
Pirms tam benzņa patēriņš bija ne vairāk kā 8/100
Gāzei tas ir ne vairāk kā 10/100, ja nebūtu doma ka gāze tā jau lētucis būtu mazāk par 10.
Ar gāzes iekārtu sākotnēji bija probza ar tukšgaitas apgriezieniem- probzu likvidēja Emulators kompim...
2002 gads noskrējiens jau ap 225t. km
1. Atkārtota vārstu blīvslēgu nomaiņa un vārstu kompensatoru. Nepatika otrā cilndra piedeguši svece, gatavojos sliktākajam. Izrādās meistars nebija uzlicis vārstu blīvslēgu - tas brīvi klejoja pa vārstu stieni.... laps kas labi beidzas... un eļļas patēriņš tagad ap 0.5/15000t. km!
2. Stūres"reikas"gumijas maiņa- eļļas maiņa stūres pastiprinātājā- oriģinālo!
3. Aizmugures kreisā gultņa nomaiņa.
4. Priekšējo bremžu šļauku nomaiņa.
5. Pakaļējā bremžu suporta tīrīšana- manzešu nomaiņa.
6. Savirzes regulēšana.
7. Pie 238 t km nomainīti pakaļējie amortizatori- bija oriģinālie! Uzliku BOGE(nezinīšiem tas ir gandrīz tas pats SACHS)vecie amortizatori bij vēl ļoti labā stāvoklī- piesējos.
8.240t km priekšejo bremžu disku un bremžu uzliku nomaiņa- bremžu diski.. oriģinālie...
9. Nu un šeit sākās"ziepes"- plīsa apsildes radiators.. salons pilns ar tosola tvaikiem- izrādās VW, AUdi un OPEL slimība. Šeit galvenais atcerēties ka nedrīkst "glušīt"antifriza pievadu, tas ir jāsavieno ar tubiņas palīdzību- sekas motora "uzvārīšana".
10. pie 149 t km probza atkal ar tukšgaitu gan benzīna režimā, gan gāzes... vainoju gāzes iekārtu. Gāzes iekārta bez vainas- gaisa mērītājam izdila maiņpretestība. To nomainīt Bosch nepeļauj kau tas ir iespējams, jauna inžektora galva 340ls!!!!!!!! uzliku lietotu 45 ls +darbs.
un atkal viss kārtībā.
2003 154 t km(spidometra rādījums: )) X10=reālais
1. Aizmugures riteņa labā gultņa nomaiņa+bremžu diski+uzlikas.
bremžu diski.. oriģinālie...
2. Pēdējais noskrējiens ap 155 t km- priekšējā labā riteņa gulņa nomaiņa+sailent bloki+reaktīvā stieņa gumijas+amortizatori+atbalsta gumijas. Viss priekšējā tiltā.
Kyb bij vēlējies sākt radīt probzas, kaut arī viņi bij vēl labā stāvoklī- tie mani neapmierināja- uzliku SACHS.
Īsumā, kas pa šiem gadiem vēl ir iztērēts, bet var nedarīt: )
1. Logu tonēšana 45 ls
2. Ādas apvilkšana stūrei 45 ls.
3. Labas ziemas riepas 180 ls+diski 10X4(lietoti)
4. Dažadu dekoratīvo gumiju nomaiņa ap 60 ls
protams izdevumos signalizācija+kasko, kā nekā AUDI
Kontrolējot priekšējo amortizatoru putekļu gumijas.. parasti viņas vainģas amortizatoru nāvē.. un ja beigts amortizators tiek sasists viss.. ko var dabūt: (((
Atšķirību uz "aci"nejūtu gāze vai benzīns, ar benzīnu max ātrums lielāks.. ar gāzi max bijis 165km/h...
motors 2.0 85kw-115zs 4 cilindri"mazais motorītis, bet pierādījis tikai no labās puses, kaut esu 2.3 fans.6 cilindriniekiem ir probza- to arī rāda tirgus cena..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
eļļas maiņas pēc plāna un tikai sintētika 5w-40kā arī filtru.
pats vēl esmu uzbūvējis salona gaisa filtru-izdevumi 2ls.
2.3 ir pieccilindrinieki, vai ta nee? :P Manam 2.3 5cilindriniekam viss ir chikiniekaa, nekaadas vainas, ne tur ellju eed neko... :) pie tam mans vecaaks pa tavu par 3 gadiem.
Bez tam, kuraa briidii tur paariet no 234tk km uz 140 tk km? Pats paargriiezi spidometru, vai kaa? :P
Cik maxaaja bremzhu diski + uzlikas???
kuraa mirklii spidometrs maina raadijumu...teiksju ka vaidzeeja nomainiit ciparu blati..un tad arii mainiija:)
bremzju diski kaa kuras firmas,man tie ir neventileejamie(leetaaki) ap 15ls gab,uzliku komplekts arii ap 15ls
Daudz tu man solīji,
Maz tu man devi...
Solītās izdevumu tāmes tā arī izpalika. Uzskaitīti veiktie remontdarbi, bet praktiski nekā par izmaksām un līzinga maksājumu apjomu. Kur tad lai lasītājs saprot, kā tad ir izdevīgāk?
Kas tās par pasakām par labo auto stāvokli? Man 2,5 gadus līdz 2001. gadam bija 1986. gada kadets, tas bija jāremontē 2x mazāk.
Jā, es ar skatos, ka šamam dikti daudz remonti. Manam Audim 2 gadu laikā bijušas tikai eļļas+siksnas+sveces utml maiņas. Vienīgi tagad briest bremžu disku+kluču maiņa... Amīšus varbūt likšu bik piesēdinātos, ja daudz maz normālā cenā dabūšu.
Auto - Audi 100 Avant 2.3E typ44 '88
Hei Qued tu jau esi mazlitražas un mazgabarītu auto cienitājs, tāpēc tev laikam ir mazvertibas kompleks un tu kāās visiem uz galvas. Man arī reiz bija Corolla ka tev ,sapratu ja nepārdošu vienreiz mani no ceļa nostums, tā kā vecīt tavu sāpi saprotu , gan jau tavā smilšu kastē arī kāds iečurās - turies!
Nu Ursi - tev kaa vienmer gandriz nekad nekadi nevar piesieties - viss perfekts un izlaiziits :D P.S. Tikai nepiesienies citiem :)
dzīvē 2 x bijuši 10 gadīgi OOOO precīzi viens pret viens kā maniem auto
un ja pie izdevumiem pierēķina vēl laika zudumu
to Kredoks:)zinu arii dazjas citas labas masiiniites.Zinot dazju SAAB rodas imidzs-perfekts auto:)..un arii pirms tam bijusjie:)kam tad es piesienos?:)
Zuze, vai es kaut ko nepatiesi pateicu? Solītās izmaksas minētas netika un publikācija nesniedz solīto atskārsmi par izdevīgumu iegādāties auto uz līzinga.
Jā, es tiešām esmu neliela izmēra auto cienītājs. Esmu braukājis ar lielākiem auto - nepatīk, jo tie tomēr ir smagāki un neveiklāki, šobrīd manam braukšanas stilam piemērotāks ir neliels auto. Varbūt tad, kad būšu opis, man patiks braukt ar lielu govi, bet tagad - ne, ne. Kas attiecas uz stumšanu nost no ceļa - nezinu, par ko tu runā, acīmredzot problēma ir tevī pašā. Ja tu jēdzīgi brauc, neviens no ceļa nost nestumj. Korolla nav tas mazākais un nepamanāmākais auto.
Tuklāt es nevērtēju auto pēc izmēra, bet, piemēram, pēc uzticamības. Maz tādu auto, kas šajā ziņā var līdzināties Corollai.
Nesaprotu, par kādu kompleksu tu runā. Ja jau es esmu mazgabarīta auto cienītājs un man pieder Corolla, nekādiem kompleksiem nevajadzētu būt, ne?
Zuze->Qued
Es palasot citus tavus komentārus vienkārši tā secināju, ja tā nav piedod!
Bet par Corollu to tiešām stuma malā un neesmu no tām lēnajām braucējām, bet galvenais paliek fakts, apdzīt kādam mani un kaut vai vilkties. Nopērkot ņiprāku un krietni jaunāku auto tādu lietu nejūtu. Tā kā respektē jaunākas mašinas, bet mazās ignorē.
ursi
Es to vienkarshi tapat - lai tu mani nekjertu uz zoba :)
Pārāk daudz ķepas ar tāda nobraukuma auto. tas vēlreiz liecina, ka sākotnējam spidometra rādījumam nevar ticēt.
kas taa par probz. ar 6cy. ko visi skandina?
Cenas netuku uzraadiijis,taa apstaaklja deelj,ka katrai auto markai taa ir saava.katrs apmekleejot auto veikalu,apspriezoties par konkreetas markas krenkjiem var apmeeram piemest taami.Mani izdevumi remontos ir ap 250-300 ls gadaa-ieskaitot tekosjoss izdevumus injemot degvielu.daudz ko daru pats auto apkopee.
Tad par V6 dzineejiem.Tie ir forseetaaki.Tiem ir vieglaaki virzulji un plaanaakiem gredzeniem.Sekas"izsistas"gredzenu ligzdas-troksnis-eljas pateerinjs.Ja saadu auto njem ar automaatu vai zinaams ka no "opiisja"tas var arii nebuut-bet buus veelaak.Ap1995 gadu sii probza ir noveersta.
V6 "paddons"parasti ir eljaa-bez komentiem...
V6 vaarstu ligzdas un vaarstu"vtulkas"arii ar probzaam,jo temperatuuras reziims ir zinaamu iemeslu smagaaks-un ja atkal ir bijis normaals brauceejs tad sekas ar cietusjaam vaarstu ligzdaam-zemaaku kompresiju.izeja njemt nost galvas un remonteet vaarstus(kompleksi).
Tiek atziimeeta bloku veerpsanaas-kaa rezultaataa jaasliipee bloka virsma pie galvas,jo ar galvas bliives nomainju parasti nepietiek...un nejaukt ar galvas sliipeesanu.Protams nav jau teikts ka visi taadi dzineeji,bet saadi defekti nav retums.Kur pretii 2.3 prrobza ir tikai ar ja motors paarkarseets!!!(2.3 5 cilindri),kur 2.0 4 cilindru probzas pat tad neesot..protams motora paarkarseesana vispaar nevar buut nekas normaals.
no krievu preses 2.3 dzineejam muuzs esot pat 500t km
2.0 350 t km
2.6-2.8(V6)...liidz 200 t km
protams atkariibaa no apstaakljiem sis noskreejien var buut gan mazaaks gan lielaaks.V6 noskreejiens tiek mineets tik zems augstaak mineeto pasveerumu deelj,jo ja virzulii ir izsistas gredzenu vietas..pasji saprotat ko tas maksaa....
un tirgus objektiivi noraada uz jociigaam cenu starpiibaam..pirmajaa mirklii nelogiskaam.
izsmeļoši par 6-cyl.
Par to padonu eļļā piekrītu, jo visiem ko skatījos pirms pirkšanas tiešām tāds bija ieskaitot to eksemplāru, kuru iegādājos. Bija jānomaina 2 motora saļņiki.
Par vārstu ligzdām nezinu, motors ir kluss un eļļu daudz neēd, opīši, it īpaši kupejām ar šādu dzinēju reti kad ir saimnieki, diemžēl. Būtu jānomaina vārstu saļņiki, tā teica te servisā, kad aukstu pielaiž var ieraudzīt sākumā zilganus dūmiņus, bet nu es tam psiholoģiski esmu ticis pāri un nedomāju vecā mašīnā investēt milzu līdzekļus, kamēr normāli viņa iet. 1 L uz 10 tk pieliet ir OK. Ritošā un kārba gan dīvainā kārtā šim eksemplāram bija gandrīz perfekti, pāris sailantbloki bij tik jānomaina un viena "opora"
negribeetos piekrist,ka V6 motoriem resurss ir liidz 200tkm.Tie dzineeji ir jaunaaki un noteikti,ka speciaalistu veidoti.Manai Coupei 2.6 jau ir 216tkm un neko sliktu nevaru teikt,eļļu need,iet normaali.
Ursi kad sataisīsi kolēģu auto :)
Es redzu tikai eļļas, bremžu kluču utt. ikdienišķu noma°iņu pie 60 000 km nobraukuma. Izturīga mašīna