Iepirku šo Audi (2,3E, sudrabots, lietie diski, el. spoguļi, klimats) 2002. gada aprīlī, tā ka rullēju tagad drusku virs gada. Nopērkot spidometrs bija 198.000 tagad 235.000. Galvenais kritērijs kāpēc pirku šo, bija vēlēšanās pēc klimata, jo 2002. gada vasarā bija paredzēts braukt uz Ungāriju ar ģimeni, kas arī sekmīgi izdevās.
Ko esmu mainījis? Maz. Pat aizdomīgi maz. pats brīnos lasot citu pieredzi. PIRMAIS joks- kad pirku mašīnu Rumbulā, nosūtīju SMS uz CSDD. Atbilde šokēja- 7 saimnieki Latvijā 4 gadu laikā. Par cenu vienojāmais (ja pareizi atceros) ap 1950$. Taču citu variantu ar klimatkontroli un zem 2000$ nebija.
To ka kondicionieris nedarbojas sapratu tik, kad palika siltāks. tad arī pirmais remonts, kas neko neizmaksāja. Kā izrādās autiņam bojāti bija divi termorezistori, kas iemontēti zem haubes un nosaka ārējā gaisa temperatūru- rāda ārējā gaisa temp. mīnusos un dzesētājs neieslēdzas. Pats nodiagnosticēju, palasot citu Audi veču pieredzi krievijas Audi fanu serverī. Termorezistorus sūdainos izrāvu un ieliku parastu 1 kiloomu pretestību. Tagad rāda ārējā gaisa temp. mūžigi . +16 grādi un jau gadu viss ar klimatu kārtībā.
1. ekspluatācijas gada laikā nomainīju pečkas motoru, dzesētāja bačoku, temperatūras datčiku. tas kopā izmaksāja servisā 120 Ls.
Pirms mēneša nomainīju starteri (šrotā paņēmu 25 Ls). Kārba drusku gaudo, jau no pirkšanas, taču kad iepirku auto, ielēju jaunu minerālo kārbas eļļu- un pa šo gadu palikusi drusku klusāka.. :)). Servisā veči teica ka nav vērts kārbu mainīt- nez kādu iepirksi.. Jābraucot kamēr nojuks.
Vēl viens remonts- ziemā sāka drausmīgi rīt benzīnu, normāli bija 8-12/100 panesās pēkšņi 20/100. Servisā veči teica ka jāremontē "špricei galva"(?) ja pareizi sapratu- tāds apaļš- izskatās kā sudrabots zirneklis. Remonta cena bija 25 Ls- pēc tam viss OK- atkal jaukais patēriņs atpakaļ!!
Vēl remonts - benzīnsūknis piekakāts bija pēc ziemas- auto slāpa nost, tirinājās, neleca utt. Veči izņēma sūkni, nomainīja sietu un teica ka jāmazgā bāka. Sūkņa izņemšana, ielikšana un sieta maiņa- 20 ls.
Visdumjākais remonts bija kad pagājušogad Igaunijā sāķa šausmīgi klabēt priekšā- braucu igauņu servisā iekšā- veči teica ka vajag riteni pieskrūvēt!! Un visa vaina! Tā lūk braucu tagad ar 3 skrūvēm priekš. kreisajam ritenim, 4o norāvu braucot nepievilcis.
Nu lūk rezumē!!!
- -- 14 mēnešu laikā daži remonti par kopējo cenu 165 Ls.
Auto iet kā pulkstenis. izbraukta visa Eiropa un Baltijas valstis. Esmu jau 8ais saimnieks Latvijā. Drusku izrūsējusi augšējā mala pie priekšējā loga. Apskatē piekasījās par to ka (it kā) krāsoti pagriezienu lukturi. Neatšķiru- man rādās ka viss kārtībā ar lukturiem. Dzīšu atkārtoti uz citu apskates vietu.
Ceru, ka vēl gadu izdosies norullēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas tad dzesētāja bačokam notika ka šis bija jāmaina???
Vispār jau VW/Audi (un arī citos normālos auto) ātrumkārbās jālej tikai ļoti laba sintētiskā eļļa, ja gribi lai tā kārba ir klusa un labi strādā...~5 Ls litrā :(, bet nu ja ar minerālo palika klusāka, tad jau arī labi :).
Nopirku auto jau ar tekošu bačoku. Spiedu ārā tosolu kau kur caur augšu. Ziemu nocietos, bet pie viena lielā remonta- kad mainīju pečkas motoru, palūdzu arī to plastmasas bunduli nomainīt.
Pavisam piemirsu:- nomainīju nesen sveces un arī esmu mainījis bremžu klučus- tāpēc jau nepievilktais ritenis.. gygy. Siksnas gan neesmu aizticis- nez vai tas ir labi....
nedomaaju ka ir par ko briiniities.Ja ir bijusji tik daudz saimnieki-tak nezini kas remonteets?-vienkaarsji ir katrs pa biskim"jaajis"-un aciimredzot ir arii remonteets.taapeec ir gadiijumi kad auto ar noskreejienu ap 250 t km ir labaakaa staavoklii kaa ar reaaliem ap 150 tk km,jo nolietotaas detaljas ir jau nomainiitas....Es vispaar apsaubu arii sava 100 raadiijumu pirksanas mirklii ap 200t km,bet tas nu taa.paarmetums kaa varbuut labi kopts auto,ja iegulda naudu..hmmm,bet taa jau panaak to staavokli...
A kāpēc tad tik zems novērtējums? Kad pirku savu pirmo Audi 100 ar tieši tādu komplektāciju problēmu bija vairāk. Es pat dabūju kārbu nomainīt. 120 Ls par kārbu + 30 Ls nomainīt, bet vienalga uzskatu, ka šis Audi modelis ir 8 un 9 pelnījis. Lielisks ģimenes auto.