Fords man ir pirmā personīgā mašīna un 8 punktus lieku vairāku iemeslu dēļ:
1) vienkāršs un uzticams kā cirvis. Viss ir labojams jebkurā vietā. Tur nav kam sabojāties.
2) tā kā konkrētajam eksemplāram ir labi saglabājies dzinējs, cēliens ir pieklājīgs. Tas pazūd pie 140-150 km/h. Ceļu tur labi.
3) mašīna perfekti pilda savas funkcijas - nogādāt manu personu no punkta A punktā B.
Ieguvu to par 500 usd janvārī ar apziņu, ka mašīna ir labojama. Cenā bija iekļautas jaunas riepas, lietie diski un CD. Pirms tam Escort bija cietis avārijā un viss purns bija nomainīts - spārni, lampas, radiators, haube, bamperis jauns. Noskrējiens X, jo tā kā rādījums bija tikai 5 cipari, rēķinājos, ka kilometru skaitītājs ir veicis n- to apli. Pirms pirkšanas aizdzinu uz servisu diagnostikai. Tur arī pateica kas maināms - visi gultņi, grīda un sliekšņi metināmi, eļļa tek, amortizatori (hidrauliskie pilnīgi sausi), izjaukta ģeometrija. Bet dzinējs labs. To, ka esmu iegrābies klapatās sapratu, kad sāku remontus citā servisā. Dabūju nomainīt visus filtrus (ar to rēķinājos), papildus visas blīves (vāka blīve bija galīgi beigta, dzinējā vārījās eļļas un benzīna maisījums), termostats strādāja tikai uz mazo loku. Deformēti bremžu diski, trumuļus nācās nomainīt pilnībā. Zobsiksna varēja trūkt katrā brīdī, ģeneratora siksna ne par matu labāka. Vēl benzīna sūknis jāmaina, divām granātām vītnes norautas utt., utjp. Kopā remonts ar detaļām izmaksāja savus Ls 300. Viss tika veikts servisā pusotras nedēļas laikā. Vairāk remontu nav bijis. TA izgāju bez piesiešanās, piemaksām vai problēmām.
Kopš tā laika braucu saprāta robežās - ap 200 km nedēļā. Vairāk remontu nav bijis. Sagāja vadi "uz īso"pie stūres un grieza starteri paralēli dzinējam, kamēr nosvila relejs. Remonts Ls 20. Vienalga gar blīvēm dzen garām eļļu, līdz ar to patēriņš apmēram 1 l uz 2500 km. Rūsē pakaļējās arkas, kas ir profesionāla kaite. Paskaļš dzinējs, grab salona plastmasas. Oriģinālās tumbas nācās izmest, ieliku no mazdas - skaņa lieliska. Problēma arī ar kontaktiem, tie mēdz apsūbēt un rezultātā nekad nevar būt pārliecināts, vai aizmugurē deg viss, kam kam jādeg un kādas kombinācijās. Praktisks risinājums - vadus pielodēt. Kamēr auksts dzinējs ( 1.6l ar karburatoru), mēdz raustīties. Nākas braukt ar maksimāli izvilktu čoku. Apgriezieni ir augsti, bet gāzi vispār nedrīkst spiezt - motors momentāli "aizlejas". Zems, grūti nobraukt no ceļa un izpūtēja līkumi viegli ķeras zemē, saknēs un citos nelīdzenumos. Rezultāts parastais...
Mašīnai ir arī pozitīvās īpašības. Viss lēts un dabūjams jebkurā šrotā vai veikalā. Remontu var veikt pats, kā arī gandīz jebkurā servisā. Ir savstarpēji aizvietojami dzelži ar žiguli, golfu, kadetu. Savam vecumam un klasei pietiekami dinamiska. Degvielas patēriņš pie 100 km/h apmēram 8l un 100 km. Nav stūres pastiprinātāja, tāpēc lielākā ātrumā vieglāk vadāma (lielisks attaisnojums ātruma pārsniegšanai). Salons ziemā uzsilst ātri. Neesmu pārāk garš (1.75), līdz ar to priekšā vietas pietiekami, katrā gadījumā vairāk kā līdzīga gadagājuma kadetam. Ir oriģinālā lūka, kā par brīnumu netekoša. Aizmugurē gan vietas pamaz. 3- durvju variants ir ideāls ne pārāk prasīgam jaunam cilvēkam, kas parasti brauc 1 vai kopā ar meiteni.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu sorry, tu pa to naudu ko esi ielcis iekshaa shajaa briinumaa vareeji jau nu ko laadziigaaku nopirkt. Un likt atziimi 8, vaax. Prieks, ka var saremonteet visu uz vietas, prieks ir tad, kad nav jaremontee ! ehh, nu nez, nez...
Jau teicu, ka iegrābos neparedzētās klapatās. Bet anyway, ja atrēķina diskus, riepas, CD, mašīna nemaksāja tikpat kā neko. USD bija zems kurss kara priekšnojautās.
Piekrītu, ka prieks ir tad, ja vāģi nav jāremontē. Un kopš šiem remontiem man nekas arī nav bijis jātaisa (tfu, tfu,..) Ripo zvērā, esmu izkodis jaunākus golfus ar līdzīgu dzinēju un dažu bmw (droši vien bija nojāti līdz pēdējam). Man bija nepieciešama iespējami lēta un vienkārša mašīna. To arī dabūju. Tagad transportlīdzeklis ir. Sāku krāt naudu kam nopietnākam un sapņot par RST...
Tu 8 punktus esi devis pēc 100 ballu skalas?
to: kupons
A Tu laikam eskortu ar jaguar salīdzini... Pabrauc ar līdzīga gada kadetu, golfu vai japāni un ātri vien sapratīsi par ko liek 8 balles KONKRĒTAJAM EKSEMPLĀRAM.
Kas tad tam auto par motoru?
1.6 ar karburatoru. Atmosfērnieks. Čoks parastais (kā žigulim vai citiem padomju brīnumiem). Mašīnai pašmasa 850, 90 zs. Cēliens no 0-100 kaut kur 9-10 sek. ar nosacījumu, ka jaunas sveces, silikona vadi un ne jau lētākais benzīns... Par apgriezieniem nezinu, kompresiju arī ne. Tā kā tahometra nav, braucu pēc spidometra un dzirdes. Jau gadiem esmu triecis žiguļus, moskvičus un vecus ārzemniekus, tāpēc taho trūkumu neizjūtu.
Tā jau ir, kā saki. FORD ir vienkāršs kā cirvis.
Bet arī es nekā netieku skaidrs, kā Tu varēji ielikt tik augstu vērtējumu šim brīnumam?
Te mashiinaam zinaatniski izsakoties tiek likts taa saucamais Pareto veerteejums. Vienkaarshaakajaa gadiijuma taa ir skala labums cena. Peec taadas skalas Jaguaaram ar ar visaam ekstraam un lielo cenu ir taads pats noveerteejums kaa mazai minimashiinai ar nieciigu cenu. Kaa redzat shis princips visur straadaa pat pie jaunu mashiinu cenaam. Visa pamataa ir vienaada labuma liikne uz noveerteejuma kriteeriju skalas
Vērtējums ir pilnīgi normāls! Viens no mašīnas lielākajiem mīnusiem ir tās cena. Manās acīs piemēram Ferrari vērtējums ir nulle, jo mašīnai piemīt nenovēršams (!!!) trūtums - astronomiska cena. Vai piemēram, Mercedes G500 - 35l/100 km ir vienkārši katastrofa, un reti kurš varētu atļauties ar tādu braukt, pa ja to uzdāvinātu. Uz cik tad var novērtēt auto kuru nevar pat normāli expluatēt? Secinājums - ja auto labi veic savu tiešo uzdevumu - nogādā ļautiņu no punkta A uz B sniedziet subjektam nepieciešamo konfortu un braukšanas prieku (arī skrūvēšanas prieku) par minimālu cenu - auto ir pelnījis maximālo vērtējumu!
Tur jau tas saals, ka tiek veertees cena pret ieguuto labumu (nelabumu), manupraat, shajaa gadiijumaa nu neatbilst cena ieguutajam labumam ne tuvu 8balleem. Cena sanaak patuveni ~1000$+veel ikmeeneshu vai ikkilometru izdevumi, kas nu nebuutu citiem auto. Vienigais pulss CD, riepas un ljitaki, shaada tipa auto, kur logi forshi ar roku jaatiira un signaali ar roku jaarada, kad elektriiba nobirst, ir pilniigi neveertiigi. Oki, mosh arii ja saliidzina Kadett ar sho paraatu, tad jau nu shis i paaraaks, bet aciimredzot nekas taalaak netiek saliidzinaats. Skarbi, bet nu taas manas domas.
Ikmēneša izdevumi - nobrauktais benzīns. Vadus salodēju ļoti drīz. Problēmu nav. Tekošo remontu nav - eļļa Ls 1,60 par litru (Agip 10w40) apmēram reizi divos mēnešos. Riepas tik, cik pats nosvilinu, jo pie lielākas gāzes riteņi griežas uz vietas. Plastmasas salonā klusākas kā vairumam Golf II.
Ja kādam ir bijusi saskare ar escort, tad viņš zinās, ka patiesībā ar elektrību nav tik ļauni, kā dažs labs te iedomājas... Mašīna iet zvērā. Par 1000 $, kas arī bija plānotie izdevumi alternatīvas - aptuveni tikpat vecs golf II, nokauts 20-gadīgs bmw vai kadets. Japāņus neskaitu vispār. Ritošo sanāca pārlasīt neplānoti, dzinēju arī par 70%. Vairumā gadījumu tika saliktas jaunas detaļas, tā kā problēmām rasties nevajadzētu. Jau ne reizi vien teicu, ka iegrābos, nedomāju, ka serviss piečakarēs, ta arī labi paziņas tomēr tādu mēslu iesmērēs. Toties manu darbu rezultāts ir pelnījis 8 balles...
Viedokļi, protams, ir dažādi. Lai nu kā, bet es uzskatu, ka pat par šādu naudu ir atrodami daudz sakarīgāki modeļi, kas prātu čakarēs mazāk nekā ESCORT.
Man personīgi Kadett patīk labāk gan no dizaina viedokļa, gan detaļu cenām...
Garuda,
bet Tu tiešām esi pelnījis visaugstāko vērtējumu par ieguldīto darbu un savām pūlēm!
Paldies par labiem vārdiem. Ja nopietni, manas finanšu iespējas tolaik bija ierobežotas. Reāli varianti bija kadets (skatījos tikai uz GSi), golf GTI un escort. Beigās sanāca tā, ka paliku pie lētākā, jo paļāvos uz čomiem un servisu (pēc manas izvēles)... Nākamais plānotais ir arējais tjūnings - plastmasas ir pasūtītas, gaidu kad būs viss sataisīts. Melnai mašīnai uz haubes tīri labi piestāvētu sarkanas liesmas... Ir paredzēts mainīt izplūdes sistēmu (vai nu taisno trubu ielikt, protams arī zirneklis, bet tam vēl jāpiekrāj), salikt sporta filtrus utt. To domāju atvaļinājumā un brīvdienās pats savām rokām pamazām saķīlēt. Plāni ir lieli. Ir silikona svečvadi jau ielikti, arī sveces labas. Draugi jau smejas, ka ja man būtu nauda, tas būtu 1.escort Latvijā, kas nemaz pēc forda neizskatās. UN BŪS, tikai jāpaciešas...
Eupatnējs tips Tu esi... zirnekli 1,6 karbulim... utt. ja nu vienīgi sirsniņai siltāk paliks no apziņas ka "tūnings"... nu dabūsi piecus ēzelīšus klāt... i tolks? tad jau labāk piekrāj naudiņu un implantē kādu 16v, būs vismaz jūtama atšķirība, tad arī varēsi niekoties ar plācenīšiem (filtri , zirnekļi utt.. )
Esmu domājis arī par dzinēja maiņu. Bet plānu šobrīd vairāk nekā iespēju tos realizēt. Dzinēju tieši mainīt baidos - nevar jau zināt ko dabūšu. Šis pagaidām ir reāli labā stāvoklī. To teica visos servisos. Pēc pieredzes ar "čomiem"un šīs mašīnas pirkšanu, baidos, ka nesamaksāju par "neko"... Tad jau drīzāk mēģināšu sekot citu ieteikumam par 1.8 zetec vai XR3i...
Ja jau taisies pirkt citu auto, tad ar šito stāsts ir galā - nau jēgas neko darīt. Nopirkt sliktu auto var tikpat vienkārši , cik sliktu motoru.. tikai motors maxā 100-200Ls , bet sakarīgs auto - >600.. .. varēsi sākt metināt, krāsot, mainīt piekari no jauna un izbaudīt citus priekus. :)
Neprecīzi izteicos. Domāju no šāda auto ņemt tikai motoru. Mani baida iešprice kā tāda. Esmu apsvēris variantu par 2 karburatoriem. Ja vispār tik tālu nonāks. Lai cik labs būs mans eskorts, pārdodot vienalga iebraukšu jūtamos mīnusos pardodot esošo un vietā ņemot citu. Neviens man vairāk par 1000$ nedos. Tirgus cena ir ap 7-8 simti. Ej nu pierādi, ka ritošā pārlasīta, kas vēl darīts un ieguldīts. Un pēc tam sākt visu ķēpu no sākuma? Tad jau labāk turpināt iesākto līdz galam un iespēju robežās uzķīlēt esošo.
Šprice ir ķēpīga lieta..sākumā sajūta stulba, ka nevar visu izjaukt aptaustīt un pārbaudīt, bet dzīvē nau tik traki. XR3 tak arī špriceniex! Divi karburatori protams ir exelenti, bet 1) degvielas patērņš arī divkāršs, 2) vajag citu kolektoru,gaisa filtru, pašus karbus, utt. 3) noregulēt to sistēmu vajag prast! Tā ka ja gribi jaudu, nāksies vien parakstīties uz iešprici...
protams, ja viss ir paarlasiits, tad autinjam nav ne vainas. starp citu kas tad ir 300Ls? taadu pikji mees nobraucam benziinaa pusgada laikaa. a te chibrix uzceelis no mironjiem escortu!
vispaar jau nav slikts tas eskorts, piekare tikai taada patizla.. kaa jau visiem fordiem. Vienkaarsh, pats visu var sataisiit. Kautgan nezinu kas tas par 1.6 motoru ar karbinju, kuram ir 90 zirgi. man liekas ka tas ir 1.8
Par piekari taisnība. Golf II piekare ir elastīgāka, bet pašam "sportiskāka" sajūta braucot eskortā pa bruģi...
Degvielas patēriņš ir sāpīga lieta, bet kaifs prasa upurus. Patiesībā 2 karburatori+kolektors+viss cits izplūdes trakts+sporta filtri izmaksā vairāk kā viss mans eskorts kopā man ir līdz šim izmaksājis. Pie tam regulēšana tiešām varētu būt problemātiska. Bet tam es krāju naudu un informāciju, jo šāda pārbūve ir veicama iespējami vienlaikus. Droši vien ziemā... Tas man patiktu labāk nekā cita dzinēja ievietošana (lētais risinājums).
90 zs 1.6 karburatoram esot. Tā vismaz zinātāji šeit un citur saka. Apgalvot nevaru. 1.8 tāpat kā XR3i esot 115...
tik daudz komentu nevienai masinai nav bijis!!!
Te buus vel viens :)))
vadi "uz īso", kamēr nosvila relejs, gar blīvēm dzen garām eļļu, rūsē pakaļējās arkas, paskaļš dzinējs, grab salona plastmasas, problēma arī ar kontaktiem, tie mēdz apsūbēt un rezultātā nekad nevar būt pārliecināts, vai aizmugurē deg viss, kam kam jādeg un kādas kombinācijās, kamēr auksts dzinējs mēdz raustīties. Nākas braukt ar maksimāli izvilktu čoku. Apgriezieni ir augsti, bet gāzi vispār nedrīkst spiezt - motors momentāli "aizlejas".
Un par to visu 8 punkti. Cilveek, ar ko tad tu esi braucis pirms tam, ja par visu shito ir 8 no 10 ??????
to: Markelis
Tas viss bija, bet tagad ir novērsts. Tradicionālās "šaizes" līdzīgām mašīnām. Rūsē visas mašīnas, īpaši bracot pa Rīgas sāls maisījumu... Noprecizēju eļļas patēriņu pēc sasprēgājušo šļauku nomaiņas - 1 litrs uz 5000 km. Visnotaļ normāli 15-gadīgam fordam. Eļļas notecējumi vairāk no agrākiem laikiem, jo dzinējs nav ticis mazgāts. Pie tam avārijā ir bijis pārsists karteris un man ir sajūta, ka tur vēl jāpiestrādā. Tas līdz šim vēl nav pārbaudīts.
Raustīšanās problēma ir karburatora regulēšanas jautājums. Degvielas sūknis padod krietni vairāk, nekā karbūzis spēj sagatavot. Noņemot gaisa filtru vispār problēmu nav. Arī labs veids kā ar to cīnīties lietot paštaisītu degvielas maisījumu no Nestes 3/5 95 Euro un 2/5 98 E benzīna. Lido zvērā, ne virzuļi džinks, ne kas cits.
Vadi var saiet "uz īso" jebkurai mašīnai. Citiem līdzīga iemesla dēļ elektriskie logi ātri vien "noklājušies"... Stulba lieta, kas notiek 5 min laikā.
Dzinējs paskaļš, bet man tā ir labākā mūzika. Kad uzdod gāzi un aiziet... Žēl, ka cēliena pie 140 vairs nav. Bet tikpat vecu audi 80 nokož kā nieku. Arī ne-gti golfus. Par to arī 8 balles. Šo mašīnu var pa īstam novērtēt tikai braucot.
Nu palasoties šo aprakstu man sāk likties ka mans 85.gada Golfs 2 ko nesen pārdevu bija vienkārši kautkāds brīnums: rūsas tikpat kā nekādas, problēmu ar elektrību, karburatoru, eļļas rīšanu utt.-nekādu, pirku pirms gada pa 360 Ls, gada laikā ieguldīju max 100 Ls, t.sk. audio u.c., nesen pārdevu pa 400 Ls. Nu sorry, lai arī tas Golfs tāpat defaultā ir grabaža, tad vismaz normāla grabaža, pāris galvas tiesas pārāka par visādiem escortiem un kadetiem. Nesen skatījos vienu XR3, 89.gada, nu LŪZNIS un nekas cits, gadās jau redzēt arī pa sakarīgam escortam uz ielām, bet kautkā stipri maz...
to: Archie
Tad Tev paveicies ar golfu, ja par tik vecu dabūji 900$. Vairums to ko aplūkoju bija smagi nodzīti un norūsējuši. Pats ņēmu nojātu mašīnu uz atjaunošanu. Iepriekšējais īpašnieks nebija par to rūpējies nemaz. Pie tam gultņi un amortizatori ir atkarīgi no "noskrējiena". Karburatora regulēšana arī mēdz būt bieža parādība mašīnām, kurām nav šprices vai turbīnas. Tāpēc nelec augumā escortam vai kadetam. Ja mēs tiktos uz taisnes, tad redzētu kurš ir labāks... Ne jau vizuālais iespaids ir galvenais, bet tas, kā mašīna uzvedas uz ceļa.
Utji, utji, asumi :DD Ble, nu njirga rauj :)) Garuda, tavs Escort ir superiigaakais un labakais, guldi vinjaa naudu iekshaa utt. :DD Noteikti tev visnh nesiis veel daudz prieka, miiili to auto kaa savu miesiigo cjurbiku, nepaardod nekad, tuunee un tuunee :DD Un tad tiksimie ielaas un meeriisiems kraaninjiem :))
Garuda:
ja godiigi, tad taa "aizlieshanas" pie auksta motora nemaz nav aizlieshanaas, bet gan nepareiza aizdedze. Noregulee aizdedzi, ja tev ir kontaktu aizdedze, notiiri kontaktinjus un noregulee vinjus pareizi, lai nesit cauri atveroties. ja kontakti ir nodilushi, tos vajag apmainiit. paarbaudi vai paatrinaatajs straadaa. tas ir tas suudinsh, kas ir blakus sadaliitaajam, uz kuru iet trubinja no karburatora (laikam). arii var buut pie vainas.
Veel vari uztaisiit sekojoshu eksperimentu- kameer auksts motors, nospied aatri gaazes pedaali. ja tev buus aizdedze nepareiza, vai kontakti nodilushi, buus shaaviens karburatoraa. daries... :)
Man arii taapat bija, ka kameer auksts motors, uzberot uz reiz sajuuta ka aizrijaas, bet kaa izraadiijaas, tad taa nemaz nav. starp citu parastajam 2kameru karbinjam neko daudz tur nevar noreguleet, taapeec aizmirsti par karburatoru... par cik tev ir rokas choks, nevis automaatiskais, tad 99balles lieku uz to, ka vainiiga ir aizdedze...
veerteejumu savai mashiinai sniedz apraksta autors nevis absoluuti subjektiivs un lielaako tiesu tikai savu viedokli cienoshs komentetaajs. Dalja komenteetaaju laikam ir aizmirsushi ar kaadiem auto pashi saaka braukt un kaa vinjus puleeja, loloja un miileeja, a?
Nothing personal.
To raustīšanos novērsu noregulējot karbuli un ielieko automātisko čoku.man arī ir 1.6l 90 zs katalogā skatījos
bet to naudu ko esi ielicis.es nezinu.... tad tai mašīnai jābūt monstram.Man eskorts pa 270ls un tagad kad gads jau nobraukts jāremontē.Bet ja ieliec 1.8i publicē to kā tu to izdarīji.Cieņu ESKORTAM.
xm,pateerinsh taads paliels,imho...ja jau pateerinju pie 100 kmh noraadi,tad,jaadomaa,tas ir pateerinsh uz trases nevis pilseetaa :))saliidzinaajumam pateikshu ka vasaraa pie aatruma 95-110 gabalaa riga - valka man granada 2.8i k-jetronic rij ap 7.6 litriem uz 100 km....reaali tas gabals panjem ap 13 litriem...taa luuk,tiesa, juutams jaudas zudums ir,laikam bojaats vadiibas spiediena regulators... runaajot par eskorta ieskrieshanos 9-10 sec - nedaudz neatbilst patiesiibai...ap 10.5 sec ieskrienaas xr3i modelis,kuram tomeer ir 105 zs,nevis 90 ;)) taa ka pameeri ar hronometru...8.6 sekundees ieskrienas rs turbo ar 1.6i 132 zirgiem
2garuda: btw,ja tevi interesee rs turbo ejoshaa staavoklii,sakontakteejies...roka buus jaapieliek,bet...
to: draco
Ko nozīmē "nedaudz roka jāpieliek".
ja interesee,atraksti ford@sten.lv
iisumaa - kuzovs bijis sists,da i ruusa shur tur - ideal buutu nomainiit,kaut gan buutiibaa arii ar taadu var braukaat - tikai luuka tad jaaaizliimee,citaad pa lietu uudens salonaa tek :))plus nelielas probleemas ar elektriibu,plus viens aimugureejais stupicas gultnis jaapamaina,nu veel shis tas pa siikumam...preciizaak varees pateikt,kad motora transplantaacija buus pabeigt - > shiis nedeeljas beigaas laikam
kas skar motorus, tad MK4, kas ir parejas no 86-89 ir dzineji:
1.1OHV ar 50Zs pie 5000rpm
1,6Xr3i ar 105ZS pie 6000rpm
1,3OHV ar 60Zs pie 5000rpm un 100Nm of torque exaclty 2000revs lower down the scale
1,4CVH 75Zs pie 5600rpm un 109Nm pie 4000rmp
1,6Cvh 90Zs pie 5800rpm un 133Nm torque maximum
FORD tesr figures for the 1,6CVH include 0-60mph in mere 9,7 sec, and a 111mph top speed
CVH dzinejiem 5p-mak
MAn pasham ir 1.4 87.g, 3-druvju, ar pilnu RS bodykitu, un pretigiem originalajiem RS litakiem....
Problemas ir ar ieslidishanu,, jasilda pat vasara, ja stav...
Iekeros vina tapat ka raxta autors...
nomainiti abi priekshejie gultni, bikses, un citi sikumi...
atlecis kapots, pie 120Km/h (max izpiedis-160), tagad stav uz baltas mashinas tumshi zils, gribeju pilnigi melnu, tagad krasoshu...
nomainiti pagriezieni uz baltiem...
2 reizes apzagts, SONY MP-40, un kenwood tumbas ar visu pakalejo paneli...
labak iet ar 95euro, 95ultimu, bet gruti uzsildit...
nevar atslegt bagaznieku no arpuses, jau tads bijis defekts pirms pirkshanas....
mainits ari sparns, jo trukst ABS :), sadauzits E-36 euro-4, lexus stila lukturis pakalejais, paldies BTA par atmaksashanu, jo choms nebija vel nokartojis KASKO...
Bija ideja likt tuninga lukturus aizmugures, bet naca atklasme, izdomaju savest kartiba un pardot....
nakama bus xr3 1.8 pec 93, 94,...., vai RS2000 (2.0)
vai ari honda legend coupe 89 2.7benzins....
pec gada ar mazlitrazu, apnicis....
varetu nosaukt par papuchu un sievieshu auto..
starpcitu ielikts OPEL tigra 95.g, 1,4i vienads braukshanas stils, vienada litraza......... :)
Visticamaak kaads tuliit uzrakstiis, ka shitaa nav iistaa vieta taadaam lietaam utml uzbrauks, bet lai jau..
Varbuut kaads grib paardot - PERKU FORD ESCORT benzina 84.-90.g. ar TA t.26427416