Nu varu padalities sava pieredze par RR.
Nopirku 1989 gada 4.2l benzinnieku automatu ar AC kurs nestradaja jo nebija skidrums (to ta ari neuzpildiju, noravu siksnu un miers!) Par normalu naudu 1500 USD
Nobijies no liela paterina uzreiz ieliku gazi. Sakuma gaze gaja tiri neko, bet tad saka birt nost benzinsistema. Pirmais nojuka benzinsuknis un kamer 3 menesus braucu ar gazi nojuka forsunkas utt... Ta ka kmer samekleju benzinsukni uz to laiku jau bija jamaina benzintrubas, un jatira farsunkas, kas kopa izmaksaja 60 ls (bez detalam)
Par detalam varu piebilst ka dargas un specifiskas. Tas pats suknis, itka tads pats ka Ford bet nav ta ka jakimiko. Autentiskas srotos sadabut bezcers. Jaunas dargas. Labi ka klucus amortizatorus un citas dilstosas regulari mainamas lietas razo ari "kreisie" kantorisi ta ka var nopirkt pa leto. Vispariba masina ar cirvi taisita, ja speciali necensas tad salauzt gruti. Kuzavs aluminija, laigan apaksa ruse ka jebkurai citai, un vissapigakais ir aizmugures durvis. Vel laikam visiem slimiba ir spidometrs, vienkarsi luzt nost un cauri nomainiju jau 3 (lietotus pa srotiem) beigas atmetu ar roku. Nekada sporta jau ari nav ka jaseko lidzi atrumam pie katras pedala piespiesanas. Problemas ar balonatslegu 27 nummurs! Nevienai normalai masinai tada nav, salauzu balonatslegu uz cela mainidams un palidzet speja tikai KAMAZ : )
Brauksanas ipasibas varetu teikt izcilas. Uz sosejas gan ir ka ir, itseviski ja stures amortizators cupa tad atliek braukt atrak par 80 un vari nenoturet sturi roka kad saks drebet.
+ Aluminija kuzavs neruse.
- Aluminija kuzavs, ja sasit tad nesametinasi.
+ 4x4 patstavigi un 2 tilti. Labs pazeminatais.
- Liels motors, 8 cilindri, ja maini sveces vai vadus izdevumi lielaki ka parasti ja ir 4 vai 6.
+ Augsts komforta limenis, liels salons.
- Prieks tada motora maza benzinbaka.
Jebkura gadijuma, ja esiet nolemusi pameginat ar dzipiem braukt tad tas ir ideals pirmais dzips (87-90 gada)! Detalas var ari pats mainit, bez nekadam dzilam priekszinasanam. Mainiju amortizatorus, atsperes, bremzu klucus, siksnas un vel sadus tadus sikumus. Uz servisu dzinu tikai kad elektriba streikoja.
Pardevu kad nokavu priekseja tilta diferi. tagad skatos ir jau sataisits un pardodas : http://www. grieta. lv
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dzirdēju, ka vecākajiem roveriem derot krietni daudz dzelžu no boba un volgas, tikai tāpat kā ar forda sūkni, nepieciešamas dažas modifikācijas. Nezinu cik liela daļa tajā ir taisnības.
Nepiekrītu par pirmās mašīnas ideālu. Bobis būtu labāks. Tas gan ir ar cirvi taisīts. Pašam ir bijusi saskare ar RR '78 un veco labo bobi. UAZ tiešām ir ar cirvi taisīts, bet mīnusi - nav stūres pastiprinātāja; komforta; bet primitīvs un viegli sataisāms.
Nu vakar panjeemu no "Grietas" tavu bijusho auto uz nomu, kam manam Suzuki Sidekik main roboto siksnu. Nu sajuutas ir diezgan diivainas - taa kaa seedetu autubusaa un leenu un smagneeji peldeetu.
mani vairaak intereseetu cik tad tyas briinums eed to benziinu papilssetu vandoties un cik pa lauku braucot.
1.priekšējais reduktors Tev nojuka jo bija sadilushi satelīti sadales kārbā un Tu brauci visu laiku ar sabloķētu kārbu pa visiem ceļiem-to neviens tilts neturētu.
2.benzīna sūknim bija pushu sietiņš,tāpēc rāva smiltis un gružus sūknī un tas izbeidzās.
3.Nezinu cik benzīna patēriņš,bet ar gāzi vilku piekabi ar uzkrautu SAAB 9000 un ar vienu balonu 65 litri izbraucu 360 km-naudā tas ir ap 13 ls.
4.Tās vibrācijas nav no ātruma,bet gan no ceļa seguma-pagaidām gan neesmu atradis kā to novērst.
5.pilnīgi piekrītu,ka auto labs kā pirmais vai sieviešu jo var neuzmanīgi braukt uz bortiem,atspiesties pret šķēršļiem,pret citiem auto :) ,ziemā galva nesāp-parkojies kurā kupenā gribi,rāmis apakšā,tā,ka sasist šo dzelzi nopietni nav tik viegli un cenas dēļ arī nav tik žēl ja kas noburzās,plus vēl,ka visi respektē izmēru dēļ,kas noteikti atvieglo braukšanu-vienvārdsakot pilsētai labs gana un arī nenopietnam bezceļam kur var izbraukt ar speciāli nesagatavotu auto noder.
Kaut kur internetā uzdūros savas vecās reņģes foto tai, par kuru te ir aprasts. Nu bilde bija pēc viņa avārijas. Cik varēja izlasīt tad šis aoto tika iznomāts. Būtu to zinājis būtu aizbraucis iznomāt bet tagad viņš vairs nešķēl dubļus ne pa vieniem ceļiem... skumji melanholija... labs auto bija.
Nezinu, kur lai es šai saitā griežos ar jautājumiem par konkrētas markas auto, tāpēc ielīdu komentāros zem range rover. Par mani interesējoši markas auto komentāru nav. Es gribētu dzirdēt kādas atsauksmes par Freelander džipiņiem. Iemesli gluži vienkārši, man ir nepieciešams apvidus auto, bet lielas mašīnas man nepatīk. Būtu ļoti pateicīga izlasīt kāda cilvēka pieredzi ar šādu auto. Ipaši iedziļināties tehniskos sīkumos nav nepieciešamības, jo esmu sieviete un pati mašinu nelabošu :)) nu, kaut ko īsumā par plusiem, mīnusiem un cargājamību dubļos un meža ceļos. Paldies!!!