Nupatka, vakardien nopirku.
Iespaidi braucot super. Var reali just jaudu un turbinu. Ja brauc uz 110-120 un pa prieksu kads brauc ar +/- lidzigu atrumu tad patiesi ka ieprieks te kads mineja apdzit var un ta ka maz neliksies.
Tiesa pec 350 km kautkas atrumkarbai notika (automats) un nelauj atrak par 80-90 braukt. Un pirmaja jau diena : ( Nekas mani nomierinaja ka tas esot kautkads relejs... Gan rit manis.
Nopirku par 1600 Ls domaju ka sakarigas naudinas. Ieksa visas extras, klimat kontrole el utt. (trukst tikai adas)
Turpmak komentesu ka un kas ar vinu notiek. 1 diena un nobraucu 420 km, pie 350 km iedegas ta noladeta sarkana lampina un mans atrumprieks tika ierobezots pie 80km/h
Varbut kas var padalities tada pieredze?
+ juties erti pie stures un salona
+ uzraviens konkrets
- turpina sevi dzeset un slegt visadus pricendalus iegsa ara pad tad kad aizdeze izslegta. Piemeram ventilators, domajams ka tas ed nost akumulatoru. Braucot ar saslegtiem elektro pricendaliem ladesanai paliek maz jaudas.
- kruize iesledzoties "dzen" nepajokam tadejadi paterins pieaug.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izsaku līdzjūtību-tas tikai sākums
pievienojos liidzjuutiibai..par autoaatisko aatr kaarbu,pats tizlaakais kas ir Saapam
Labs, skaists vāģis. Bet kāpēc ņēmi automātu? Par gaumi nestrīdas, bet man liekas, ka pa īstam braukšanu var izbaudīt tikai ar manuāli, ja vēl ir turbīna, ka uzmin krustojumā....
Sveicinats SAABistu pulcinjaa :)
1.Par to ventilatoru nesudzies - tas ir tapat ari Audi un shtrunts par to akumulatoru ko vinsh sliktakaja gadijuma noeed minimaali, bet labums ir tas ka vinsh atdzesee sakarsushas dzineeja detaljas.
2.Kruizene SSABam ja strada tad absoluti normali - tikai japierod pie tas"vilkshanas sajuutas".
3. Automats vai manualaa taa ir gaumes lieta, vienigais domaju pirms tu njeemi autinju tev vajadzeja vinju kartigak notesteet uz karbas gljukiem, jo visiem 2.3 ar lielo turbinu vinjas , medz buut kariigi pajaatas.
Jebkura gadijuma kop kartigi - lej ieksha labu ellju, maini visus filtrus un bukses un regulaari maini sveces tikai uz konkretajam modelim paredzetaam NGK un tad jau viss buus labi! :)
he he. Sodien biju servisa...
Karbai kautkada tur 4 atruma siksna pusu, nav nodilusi bet vienkarsi partrukusi. Ta ka remonts 250-300Ls. Nemot vera ka nopirku ar 150 ls atlaidi un ne parak dargi ipasi apvainojies neesmu, jo nu sadu triku zinat saimnieks nevareja. Servisa noverteja ka loti labi saglabatu, ja gada nobraukts 30.000 km tad tas ir normali, es gada nobraucu 50-60 000
Gaidu nakamo parsteigumu :) ptfu ptfu ptfu...
Kas attiecas uz automatu, nu kadreiz biju tads pats fans uz manualo, tikmer kamer USA pabraucu ar Pontiac automatu vairak neko citu man nevajag bet nu tas jau ir cits stasts.
Apsveicu!!!:)))))
Vajadzēja servisā pastāvīgā klienta karti jau laikus uzprasīt... :)
Vai nav nedaudz par sālītu, es par 400Ls nomainīju visu kārbu, pat korpusu (lietots). Pēc remonta kārba gāja super, pārslēgšanos gandrīz nevarēja just. Diemžēl, nepateikšu cik ilgi, jo tad jau man bija cits SAAB un veco pārdevu.
300ls par siksnas mainju- padaargi.
Nu cena no 250-300 ls
Bet ta ka jau reiz biju taja servisa ka klients, tiesa ar citu masinu un lielaku problemu tad zinu vinu kvalitati un garantijas. Kas nav mazsvarigi...
Solija atlaides. Oki kad bus gatava pastastisu par iespaidiem.
Neredzu jegu par 400 pirkt jaunu ja var veikt kapremontu un ir garantija. Domaju ka tas ir daudz pratigak neka "silo na milo" mainit.
Es jau nesaku, ka tev jāmaina kārba, tikai cena liekas par lielu. Kaut gan automātu rem. izmaksas vienmēr ir lielas. Manā gadījumā biju spiests mainīt korpusu, jo savādāk nevarēja uztaisīt kvalitatīvu kapremontu.
Auto LABAIS! Pareizi izvelejies automatu! SaaB manuala karba apm X2 dargaka remonta. Maksimali erts auto par pieņemamu cenu! Neželo uz apkopi un remontet nevajadzes. Ja akumulators labs, problemu ar ventilatoru nebus. Nestresso tik brauc! Veiksmi!
Nu taa veselu nedelu remonteja tad nu tagad saremonteja.
Ta nebija pardosanas vaina, vienkarsi saluza kautkads tur zobrats. Samaksaju 250ls un ir garantija!
Tikai tagad cita galvassape kas bija jau agrak bet ne tik liela. Deg dzeltena ANTI LOCk un dazreiz iedegas TCS CTRL sarkana.
Nu saprotu ka kautkas ar ABS saistits, bet sarkana? Nemt galva vai aizlimet ar melnu izolentu?
S-bist
Labak spied uz uzrakstu Diskusijas (augšā) un tur būs SAAB zona - tur kads ja spes ari tevi nokonsultēs. Nedomaju ka lasītāju pieredzē jārisisna tehniskas problemas. Tam domatas ir diskusijas.
Tur ir vairāki tehniskie topiki kuros ierakstīt tavus jautājumus.
Welcome to the SAAB Zone
Sveiki
Varu piebilst ka paspeju nomainit varsu gumijas jo bija parak zili dumi, tas maxaja 40 ls un atrumkarba nobira jau otreiz labi ka ir garantija, bet atkal nedelu bez auto... :(
Tacu pagaidam neko sliktu par SAAB nevelos vel sacit :)
to s_bists
tev gan daudz vajag lai aplauztos...
ha nu jau driz bus nopietns laiks rinki kops braucu.
Isuma bez ieprieks minetajiem remontiem nomainiju vel ABS datciku un bremzusukni tas kopa blekoja 80 ls.
Kops ta laika ptfu ptfu ptfu neesmu neko remontejis.
Varu palielities ka ella nav manijusi savu limeni pe pec 1 mainisanas ne pec otras un vel jo projam limeni tur ideali!
Tiesa tagad aukstuma problemas ar centralo atslegu ta strada ta nestrada. Kad uzseilst salons strada no rita atkal nestrada. Po.
p/s nevaretu teikt ka esmu saslimis ar SAAB bet masins labs, labs.
Nu vot, uznāca sals un...
Lielajas sala dienas nelec, na deļ akumulatora bet deļ startera, kad ir -5 līdz -10 lec, bet pi e-15 nu ņi ku kū.
Nezinu neesmu skatijies ka ir ta braucu. 2 dienas ar taxi vizinajos bet šõdien atkal viss oki, lec kā puķīte.
SAAB 9000 CDE Griffin. skiet ta buus pareizi. Viens vieniigs remonts!!!!! Atrumkaarba nobira,un tika remonteeta reizes triiis...........!!!!!!!!!!! viena servisaa ,kas atrodas Ganiibu dambiii.....apm 700 LS.....Vispaar saakuma gaja kaa zveers.Bet ja nav kur likt naudu, tad peerciet vecu saabu:))) Bet labaak jau nee.
Kometars, par to kā beidzas sita auto dzīve. Ko tur komentēt, motors bija nokauts, nobraucu vasaru un saka nākt laukā taaaadi zili dūmi... atradu viena auto placi citu, jaunāku auto. Šajā eļļas vieta sagāzu kaut kādu ķīmiju, līdz turienei tiku ar normāliem dūmiem +/- nedūmoja, lai gan startējot zili dūmi izspiedās. Iesmērēju pa 2000 EUR kā pirmo iemaksu un fiksi fiksi no turienes projām un aizmirst to murgu.
Vai es pieminēju, ka remontēju viņam automātisko ātrumkārbu, kurai 4 robu norāva.... cik tas maksāja no coments
Bet vienalga neko sliktu nevaru teikt. Auto labs.
Mana turpmākā izvēle jau nostabilizējusies, ja vieglais, tad SAAB ja džips tad Land Rover!