Gribēju pastāstīt par savu iepriekšējo autiņu - AUDI 80 1.6D. Nopirku to pirms 2.5 gadiem, Rumbulā par to samaksāju 2650$, kas tolaik nebija tā mazākā summa. Kopš tā brīža šo to arī nācās ieguldīt. Nobraukums (vismaz tas, kas bija uz spidometra pērkot - 192000 km, kad pārdevu - 300000 km). Tā kā braucis esmu diezgan intensīvi, īpaši nežēlojot ne auto, ne arī degvielu.
Pozītīvais:
1. Ļoti ekonomisks. Apmēram 6l/100km priekš šāda autiņa, manuprāt, ir ļoti maz.
2. Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kas plaši pieejamas jebkurā autoveikalā.
3. Simpātisks salons, arī ērts (neesmu gara auguma). Nekas negrab.
4. Izdevies dizains - patīkama forma.
5. Noturīgs pret rūsēšanu.
Negatīvais:
1. Skaļš motors (varbūt saistīts ar to, ka bija padilis). Gan tukšgaitā, gan dodot virsū gāzi, trobele ne pa jokam.
2. Absolūts nīkulis. Ar šo (parasto) dīzeli nevelk nepavisam. Lai arī var ieskrieties līdz 150 km/h, lai apdzītu uz šosejas, iepriekš jāgatavojas izšķirošajam manevram kilometru iepriekš. Uzrāviens līdz simtam ~ 20 sekundes...
3. Vāja ritošā daļa - regulāri jāmaina bukses, šarnīri utt.
Kopsummā jau nevar sacīt, ka slikts braucamais. Iespējams, skaida jau bija noņemta iepriekš, jo nācās arī remontēt motora galvu (zuda tosols), regulāras sīkas problēmas ar elektroietaisēm, apkopes utt.
Tomēr ar visu to ziemā -30 grādos, kad autiņš stāvēja uz ielas, pielaidu pats saviem spēkiem un vēl citiem palīdzēju.
Lieku šim AUDI 7- nieku. Ne super, ne arī slikti. Tāds vidusmēra auto. Ja jālieto ļoti intensīvi, varu ieteikt. Taču jārēķinās ar to, ka šī tehnika, kas varbūt bija aktuāla agrāk, mūsdienās vairs nav konkurētspējīga.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skaidrs,audi diizeli nekaarojas ne pavisam(80to gadu)
Dizelis irt seviski agrako laiku dizelji nav ipasi klusi un 1.6 dizelitisd ir krietni pa mazu preiks 80 mucinjas. tadu var kadam eskortam, be ne jau mucinjai. tur vismaz 1.8 vajadzeetu.
Jā muciņai B4 tas 1.9 TDi ir īstākais agregāts, toties šāds 1.6 D man liekas vinnē to 1.9TDi kautvai uz apkopes un remonta izmaksām...
1.6. benzīnnieks eskortam ir normāli braucams. Ja dīzelis, tad vismaz 1.8. Bet Audim stipri par mazu. Ir bijusi saskare ar 80 GT audi, tiesa, no tālā 86.gada. Tam bija 1.8 benzīna dzinējs. Nezinu kā citiem, bet manuprāt inerts. Eskorts ar to pašu benzīna dzinēju ir gatavā raķete. Ja līdzīga izmēra un masas autiņam ievieto dīzeli, tad tikai 1.8 ar turbīnu vai arī krietni lielāku dzinēja tilpumu.
Nepiekrītu, Garuda, esmu braucis ar Ford Escort 1.6D... neskatoties uz maz ZS, tam ir salīdzinoši liels Nm griezes moments... līdz ar to, rāvienā var turēties līdzi visiem pārējiem ka nemetas... Pāri pa Salu tiltam uz 120kmh pārlidot arī var... Ko vēl var vēlēties... 1.6D priekš eskorta ir ideāls variants!
to: Nightwing
Vispār jau varu Tev piekrist. Bet vienmēr gribas augstāk, tālāk, ātrāk...
to all:
vēl jau ir tāda lieta, ka vairs nav salīdzināmi vecie motori ar šobrīd ražotajiem. Pieļauju, ka kāds 1.4HDI šādā autiņā būtu n-tās reizes ņiprāks nekā savulaik 1.6D...
Kasinsh : NEVAR BŪT!!!! :DDDD
Bet nevajag aizmirst tādu lietu kā remontizmaxas... ja 1.6D var mainīt pa 50Ls kaut katru mēnesi, tad nu 1.4HDI ja nobrux, kas tad... :P
Tā jau gan ir. Bet pats saproti - visa problēma ir naudā, kuras bieži ir par maz.
Ja šis Audi ir lēts remontā,bet tomēr 20 s līdz 100km/h, tās jau manuprāt nekam neder,vecākas krievu mašīnas pat brauc atrāk. Vispiemērots dzinējs Audi 80 ir 1.9 Tdi, 90 zs, bet cenas tirgū kožas, ar rītošu daļu ir problēmas gan B4, gan vecajai 80, bet tomēr salīdzinot ar japāņu mašīnu remontu, Audi ir lētāks pa 50%. Kadreiz man bija Nissan Sunny 2.0 D, dzinējam nav ne vainas, bet ja atgadās kāds remonts tad puse algas nost, un rusa pa visu virsbūvi
Blins, ar 1.6D eskortu kad izbraucu, nebij itin nekādu problēmu turēties līdzi pārējai satiksmei... uz Salinieka pagāju lielākai daļai garām bez problēmām uz 120... nu normāli... lai arī līdz simtam ~17sek... šitam par 100 kg vairāk... nu 19.5sek... nu un? Manuprāt normāli iekļauties plūsmā ar šamo nav problēmas... tākā nevajag... šādus auto tak nepērk lielajai gonkai un mērīšanai cik sek līdz simtam... :P
Iekļauties plūsmā jau, protams, nav grūti. Īpaši pilsētā. Vienīgā problēma ir tas, kā tas notiek. Motorītis tiek reāli mocīts, jo tas pastāvīgi ir jāgriež līdz galam!
Un vēl - ESCORT nepārprotami ir daudz vieglāks par Audi 80 (vairāk par 100 kg).
Te nu Tu, Kasinsh, kļūdies, tāpat kā pie Audi 80 Avant 1.9TDI sākdams raxtīt par BMW motoru kolosālību un neizturību... :DDD Audi 80 1.6D (standartā iekš B3 tādu gan neatradu, tāpēc ņemam 1.9D) svars = 1000kg (pašmasa). Eskortam līdz tur kaukādam '88 pašmasa 900kg... arī 1.6D... Eskortam 1.8D pēc '88 jau svars = 940kg... tākā... ne vairāk kā 100 kg... he...
Patiesībā līdz 88 gadam pašmasa benzīna escortam ir 850 kg...Tikko paskatījos teh.pasē. Dīzelis būs smagāks. Un tā starpība ir jūtama.
Nu es takš saku, ka dīzeļeskorts = 900kg!!! :P