Nu tagad, kad auto ir pārdots, nedaudz padalīšos, kāds tad īsti ir viens no ātrākajiem ielas golfiem. Manējais bija ar mehānisko šprici 139Zs. Nu it kā jau viss ir jauki un par ātrumu, vismaz pilsētā, sūdzēties nevar.
Tomēr kopumā ņemot diezgan sakains auto. Piedodiet, Golf fani... Pirmkārt jau tādēļ, ka pārnesumu kārba ir ļoti īsa. Lai ieskrietos līdz simtam var pat ar otro pārnesumu nepietikt, jo jau pie 80 tahometra bultiņa iebrauc sarkanajā zonā. Smieklīgākais tas, ka Golfiem montēja vienādas kārbas gan 1.3, gan šitādiem 1.8 16V dzinējiem, līdz ar to, vislaik baigi uzmanīgi jābrauc, lai kārba neaiziet pa gaisu (drīzāk jāpierod saudzīgi ar to apieties).
Sākumā nesaprotams pārsteigums bija tas, ka dzinējs tā īsti atverās virs 4000 rpm, bet, tā kā sarkanā līnija bija pie 7000, tad nebija traki, vienīgais, šādi vislaik braucot tas beznīna patēriņš ir diezgan nejēdzīgs, dažubrīd virs 20l/100km. Visekonomiskāk, cik es novēroju, ir braukt lielus gabalus bez apstāšanās vienā gaitā uz 120 - 140 km/h, tad tie ir tikai 7 litri uz 100 km. Pilsētā mēģināju "iemācīties braukt ekonomiski", bet vairāk pa kādām divām dienām nesanāca, jo nevar atturēties no normalas braukšanas nekādīgi : )))
Komforta līmenis - vispār nav un vienīgais prieks no šāda aparāta ir vislaik spiest grīdā, jo līdz tu sāc braukt vienmērīgi, garastāvoklis tiek bojāts no plastmasīgi kantainā paneļa. Labākais tas, ka tādus paneļus ražoja vēl 5 gadus kopš manējā (nekad nesapratīšu cilvēku, kas pērk 1992. gada otro golfu vienalga cik labā kārtībā). Ak, jā - vienīgais, kas man patika, bija fonti, kādos rakstīti cipariņi spidometrā VW un Audi.
Ārējais dizains - atbilstoš gadam, kad otros golfus sāka ražot, taču atbaidoš salīdzinājumā ar vēlāko gadu tādas pašas klases citu marku automašīnām.
Varbūt neliels plus ir tas, ka aizmugurē var nolaist sēdekļus, lai ieliktu kalnu divriteni nenoņemot nost pat priekšējo ratu! Bet to es tāpat tikai vienreiz izmantoju, lai mašīnu aizvestu uz servisu : )
Nu labi ir tas, ka šitās mašīnas maksimālais ātrums nav zemē metams (kaut virs 210km/h) un braucot lielā ātrumā sajūta nav smagi sliktāka, nekā braucot ar mazu ātrumu.
Principā, kopumā ņemot, šīs mašīnas motors galīgi nav piemērots Golfam un to izmantojot normālos režīmos sāk jukt ārā viss, kas iespējams.
Tā kā nebiju paredzējis neko daudz grūst iekšā mašīnas uzlabošanā, nekādu upgrade netaisīju, taču , lai normāli brauktu ir jātūnē pamatīgi viss, sākot no sporta sajūga, buksēm, kārbas utt.... Tad varbūt Golf kļūst par viduvēju DRIVER`S car, pretējā gadījumā šis 16V modelis vienkārši līdzinās SMAGAJAM metālam, kas tev ir jāklausās uz VIRTUVES radio! : D
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zigiz perkot autinju ar magjiskajiem burtiem gti un Dohc ir jarekjinas, ka vinjs bus edeligs un ka labi vilks pie augsam. Butu divaini ja tads vislabak vilktu ka dizelis pie 2500. Tas ir sporta autoun tapec ir jarekjinas ar lielakam izmaksam, leilaku zupas paterinju un lielaaku adrenaliinu.
Komforts saja autinja tiesam nav, bet ja gribi tiesam forsi izbaudit visus brauskanas priekus, tad labak atteikties no visam ekstram, kas palielina svaru un samazna dzineja jaudu (kondiska, el logi utt.)
Par dizainu var teikt ka to sauc par vacu konservativo dizainu, tajos laikos cilveki lielakoties vacija pirka samera pieticigas masinas bez visam ekstram. Dizains nav slikts kopuma it seviskji ja to papildina ar dazam vajadzigam detaljam, ko laikam sauc par tjuningu. Ari tagad vaciesi taisa k0onservativa stila masinas. Tas vienkarsi ir gaumes jautajums. Ka minus vecajiem golfiem jamin stulbais spogulisu novietojums, tomer velak jau saka raazot cilvecgakas masinas.
Vecai masinai vienmer bus kas jalabo itr seviskji sporta autinjiem, kuri tiek loiti dziti ar to ir jarekjinas pirms autinja pirksanas. Nu vispar Zigi man patika tavs golfinjs zel ka pardevi, tagad nebus ar ko braukt uz ralli
2Sandis: prikols, bet tie spogulji bija o.k., jo ja tu vislaik nesies visiem garaam ir ljoti maza vajadziba tajos ieluukoties. ar diizeli braucot gan vislaik jaaluur, tapec jau tam Berlingo vinji ir tik lieli :D
Arī gribētu piekrist iepriekšējam komentam, ka v a r uztaisīt no GOLF II ļoti labu dizainu, pateicoties papildelementiem. Ielas sporta GOLF jau ir dzīvesstils, nevis vienkārši auto.
Kas attiecas uz šāda tipa autiņiem, man ir bijis KADETT 1.8 Gsi, ko var likt vienā klasē ar GOLF . Varu teikt tikai vislabākos vārdus - ļoti jaudīgs (toreiz vismaz man tā likās), kolosāls rāviens, stabils, ātrs utt. Arī izskats ļoti atšķīrās no citiem modeļiem. Jā, patēriņš nebija mazs, taču par baudu ir jāmaksā un ne jau maz!
Runājot par GOLF, ar kādu ZigiZ, tu esi braucis, izskatās, ka tu to autiņu esi mocījis un spīdzinājis. Diez vai citādi tu liktu 4-nieku par novērtjumu.
nu man neliekas prata darbs ielikt veca golfaa 1k eur, lai vinjsh izskatitos tik pat SPORTISKS, kaa lielaka dalja to, kas braukaa Rigas ielaas....
Tas ka tu iegādājies šo televizoru, pierādīja tavu stulbumu, bet tas, ka tu pa pilsētu centies visiem tikai braukt pa priekšu pierāda, ka tu esi daunis (moška pat stulbs tīnis ar pumpām uz vaigiem). Tici man-tas it nemaz nav kruti.
Antitelevizor tu p1idar aizver dirsu un nesmako.
Piekriitu par Golfu, ar to tikai jaamauc un zheelot tur nav ko. kaukadus gadus atpakalj es ar nopirku freezeetu gti 8v golfu... nujaa, gaaja labi. Un tas bija vinja vieniigais pluss. Remonti, kaut arii leeti, bija ljoti biezhi. Hadene, motors, kaarba... nu i nafig to visu. Starpcitu - maneejam gan bija gara kaarba, cik noprotu diizelja.
Kas attiecās uz kārbām, tad Golfiem kopā ar Jettām ir 5-6 veida (tipu) kārbas.
golfiem nenaak vienaadas kaarbas 1,8 ir savaadaaka nekaa1,3
Par jaudas un bundzjas nesaderiibu vareetu piekrist! komforta tieshaam nav, bet ja neesi iipashi naudiigs, bet gribi jaudiigu mashiinu, tad DOHC ir tieshi tas kas vajadziigs! Jaasaudzee dzineeja galva, jo to ir viegli deformeet, ja uzvaara motoru!
man ir 2gofs 1.8gti tikai nevajag teikt ka nevar izspiest ar 2tro aartumu 100 var pat liidz 110 nu ja tu nevari tad nodod to gofu metaalluuznos