1.8 l monopsrices motort?is, nobraukums iegdaaes briidii 226 450 km.
1. Izmaxas
Iegaade 3200 EUR
Ella + zobsiksna + signalizaacija + paarregjistraacija + apdroshinaashana + sekretka ~ 800 EUR
KOPAA 4000 EUR.
(Nav iipashi leeti, njemot veeraa, ka vieniigaas extras ir stuures pastiprinaataajs un lietie diski).
2. Ekspluataacija
Kopsh 08.05.2003. esmu nobraucis 4000 km, shajaa laikaa izteereeti ~300 l gaazes un 55 l benziina, kas kopaa izmaksaaja ~85 Ls t. i. 2.125 Ls/100 km. (Patiikami maz seviskji, njemot veeraa, ka ~ 60% nobrauktaa attaaluma veikti papilseetu).
3. Gaazes iekaarta
Dikti interesants exemplaars. Nav nepiecieshama ne reguleeshana ne apkope. Vismaz kaa man apgalvoja "Veiksme- A" servisaa, esot uzsstaadiita gandriiz ruupnieciski jau jaunam autinjam Holandee.
Pagaidaam straadaa bez probleemaam, jaudas zudumu, paarsleedzoties no benziina uz gaazi, vismaz man izjust nav izdevies. (Nezinu kaa veerteet jo, ja iekaarta, nedod Dievs, nobirs buus jaaliek jauna. Man apgalvoja, ka shaadaam iekaartaam rezerves daljas nerazhojot jau n gadus, tachu, pareizi ekspluateejot, taas praktiski nebojaajoties)
3. Diivainiibas
Ja autinjsh saulee pamatiigi sakarsis, nezinaamu iemeslu deelj gruuti pieskjilt ar benziinu, ar gaazi shajaa gadiijuma pielec uzreiz.
Varbuut kaads var paskaidrot kaapec taa notiek?
4. Bagaznieks
Gaazes balons nav novietots zapaskas vietaa, tachu tik un taa tajaa var ielikt visu, kas nepiecieshams gjimenes izbraukumam ar telti pat tad, ja gjimenee ir 2 mazi beerni, un veel arii paliek vieta kastei alinja.
(domaaju, ka ~ 2x gadaa man vareetu rasties probleemas ar nepietiekamu bagaaznieka ietilpiibu, bet kopumaa esmu apmierinaats).
5. Veerteejums
Diezgan labs auto gjimenei. Buutu patiikami, ja buutu kondicionieris. Citaadi O. K.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
šis auto jau izceļas ar milzīgo bagāžnieku
To arba
Nu kas Jums visiem pret Tengizu? Vinja Vento tachu ir milziigs bagazhnieks ):
Nu kāpēc cilvēki pērk šos televizorus? Laikam jau nav kur naudu likt...
cik noprotams, rezerves dalas sim eksemplaaram nav nepieciesamas
To xxx
Pagaidaam tieshaam nav bijushas nepiecieshamas, bet ja ievajadzeesies tad, cik man zinaams, VW ar taam iipashu probleemu nav un arii cenu var atrast pienjememu.
autoram:
vai pastaastiisi cik izmaksaaja gaazes iekaarta ar visu uzstaadiishanu?
2 Shearer: autors taču raxtīja, ka gāzes iekārta ir uzstādīta Holandē gandrīz jaunam autiņam. Kā tad tagad autors var zināt, cik maxāja gāzes iekārtas uzstādīšana?!!!!
Atskaite pēc 10K km pa Latvijas ceļiem.
Apetīte aparātam ir pat mazinājusies, t.i. - ~7.9 l gāzes un ~ 1l bendžas uz 100 km. Patīkami ! Starp citu, joprojām ~60% no kilometrāžas pa pilsētu. Joprojām nevaru pamanīt jaudas zudumu, pārslēdzoties uz gāzi, drīzāk otrādi - kā pārslēdz uz gāzi tā akseleratora pedālītis kļūst pat maķenīt atsaucīgāks (sevišķi tas jūtams 5. robā).
Problēmas:
1. Braucot no Kolkas uz Mazirbi pārsitu priekšējo ratu un pamīcīju lieto disku. Izmaksas: 4 Ls riepas lāpīšana + 15 Ls diska valcēšana. Komentārs: pac vainīgs - nav ko līst pa tumsu uz šķembu ceļa ar izteiktu veļasdēli, ja mašīnītei stāv 195x50 15" ripuļi.
2. Pagājušo sestdien braucu no Garciema uz Jūrmalu &, pavisam negaidot, sāku "vārīties". Izrādās tosols iztecējis. Devos uz service, diagnoze - kāds vīriņš jau tulpju zemē pārāk stipri pieskrūvējis to plastmasas zirnekli, kas sadala tosolu pa dažādām rorēm un kurā termostats iestiprināts. Rezultātā plaisa un tosola nau (incanti kā tas agrāk nenotika). Tā kā mazliet bija sācis gļukot starteris ( aukstu vāģīti iedarbinot, izdeva riebīgi pļerkstošas skaņas), tad nolēmu pie viena novērst arī šo vainu. Vīri konstatēja, ka starterī slotiņas gandrīz nemaz vairs nau + arī bendix nokāries. Nu protams, pēc 10K km arī eļlu & filtru vajadzēja mainīt. Visss kopā par pipstiķiem un aņķiniem, 5 L tosola (tāpat pirms ziemas bija nolemts to mainīt, jo ar to, kas der tulpju zemes apstākļiem pie mums braukt būtu riskanti), 3.9 l eļlas (jau teicu, ka arī tai bija pienācis laiks nomaiņai) kā arī darbu izmaxāja man 86,26Ls.
Secinājumi:
Izmaxas, ja brauktu ar benzīnu: 8litri*100*0.42Ls/litrā=336 .00Ls
Imaxas, braucot ar gāzi: 7.9litri*100*0.21Ls/litrā+1litrs*100*0.42Ls/litrā=207.90Ls
Starpība:
336.00Ls-207.90Ls=128.10Ls
Remontos&tekošajā apkopē izlietots:
86.26Ls+19Ls=105.26Ls
Secinājums:
Nekādā gadījumā savam autiņam nelieciet gāzes iekārtu, jo tas ir nepieklājīgi dārgi un nemaz neatmaksājas. )))=:
Man šķiet,te lāds ir vājš matemātikā.Vēl dīvaini,ka gāzi patērē mazāk-parasti tā iet vismaz par1-2l vairāk par benzīnu.Un vel-gāze atmaksājas tiem,kas daudz brauc un,ja netaisies auto pārdot.Man pirms 3.gadiem bija GAZELe,rija 12l benz. Servisā teica,ka gāzi labāk likt pēc apkatkas,kā ari izdarīju,betžēl-žēl,ka ne agrāk-varēja gan- man gāzes iekārta atmaksājās jau pēc trīs mēnešiem!!!