Auto ieripināju savā garāžā šā gada Lieldienu rītā. Pirms tam braukāju ar Audi 90 (2,0 1990g). Tā bija tāda kā Lieldienu dāvana pašam no sevis. Nu tātad mans bmw ir aprīkots 2,5 litru Turbo dīzeli BEZ interkūlera (TDS), jauda ja nemaldos 115 zs ( Audi 90 arī bija 115 zs). Autņš man uzreiz vizuāli iepatikās, pirms tam kādu 1,5 mēnesi biju nesekmīgi izmeklējies autiņus, katram kāda probza bija, bet šitais bija kā puķīte citu vidū. Paņēmu pa 5000 eur, cena manuprāt ļoti normāla. Spidometrā rēgojas 175000 noskrējiens, tomēr reālais ir lielāks jo nejauši uzgāju "aizķērušos" eļas maiņas talonu, kurā vācietis rakstījis ka šā gada martā mainot eļļu bijis 235000 noskrējiens, nu tam es vairāk ticu. Plusi: Komforts klasi aukstāks kā audim, plašs, ekonomisks (vidēji 6,8l/100km un pa trasi lēnāk par 120 km/h nebraucu) labs cēliens priekš dīzeļa, iet klusu, meitenes mēdz vairāk atskatīties : ) un vispār brauciens tagad tiešām ir kā atpūta. Mīnusi protams netrūkst tās pašas tuvās gaismas galīgi garām, arī logu birstītes kaput, izpūtēja pēdēais bundulis var tik izmantots arī zivju zvejai, jo sarūsējis vienos caurumos, tad vēl turbīna pa gaisa trubu dzen aukšā eļļu, bet nenoīmīgā daudzumā - pāris piles pa nedēļu sanāk, dārga CASCO. Par detaļu cenām vēl neko nezinu, jo nekas nav jāmaina, visās pārbaudēs vis atzīts par labu esam un neprasās mainīt (tas neattciecas uz izpūtēju)
Kopumā ar autiņu esu vairāk kā apmierināts. Ieteiktu visiem kuri nebrauc piektienas vakarā uz dragiem pirkt šādu auto, nu varētu teiktu zelta vidus ceļš starp ekonomiju un normālu braukšanu. Es turpmāk pametu audi fanus un kļūstu par BMW cienītāju.
Ahh vēl viens mīnus - makšķerēt nedomā braukt ja jāforsē kāds pasūdīgs ceļš vai pļava - norakšanās garantēta. Bmw domāts asfaltam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nevajag cilvēkus baidīt par norakšanos pļavā, jo pats braucu ar BMW jau piecus gadus un varu teikt ka viss atkariigs no braukšanas prasmes. Nu ja protams tev tur nestāv virsū riepas platumā 225 un vairāk tad gan labāk nelīst nost no asfalta.
Vispār es nevaru saprast kāda jēga pirkt 525 TD 115zs, ja par to pašu naudu var dabūt 94' gada 525 TDs ar 143zs, un diez vai meitenes atskatās uz šitādu BMW vairāk nekā uz citām mašīnām. Vot ja būtu uztaisīts riktīgs tūnings.....
cik maksaaja kasko tavam autinjam un vai bija jega to pirkt?
To Brabus, nu visār ir tā, ka meklēju es TDS, bet sanāca nopirkt TD, jā stiepiens TDS krietni labāks, bet nu nebija lemts man šoreiz tāds, a par to atskatīšanos ir tā, kas tas bembis melnā krāsā izskatās vienkārši skaists, ja braucot ar audi visi atskatijās dēļ tā, ka bija inčīgi kas tā grab, tad tagad tā nav :P
To Insane Baltas CASCO lētākais variants 257 Ls (pašrisks 50 Ls, vai arī 320 Ls pie 0 Ls pašriska) a vai ir vērts??? Nu naktīs labāk miegs nāk un ir nedaudz drošāka sajūta tomēr. Starp citu jābūt priekš Baltas Signalizāc ar dinamisko kodu un motora pārsega bloķis vai arī imobilaizers atsevišķi no signalizācijas. Have fun
labi, bet tad tev pa nakti autinjs jaliek apsargajama laukumaa, kas menessii vel prasa kadus 30 Ls, jo ja nozog neapsargataa tad cik saprotu apdroshinataji neatmaksaa. tas taa bet patiesibaa jau autinju ar 5000 eur tomer laikam atmaksaajas apdroshinaat. vismaz kaut ko dabuu ja sasit vai nosog.
2 insane
Nevienam jau nav jāstāsta ka neturi maxas stāvvietā ja nozog.....
bet varbut tada gadijuma kads var pateikt kas skaitas privatmajas seta?
privatmaja, neskaitaas, tikai apsargajamaa laukumaa, kuraa ir sargs ar licenci.
Es jau nemaz ta isti nebiju par to aizdomajies :(
Tur jau ir tā problēma ka maxas stāvvieta vēl nenozīmē apsargājama. Ļoti daudzām stāvvietām ir rakstīts maxas un veči tik iekasē naudu, bet nekur nav teikts ka tā ir arī apsaregājama stāvvieta. Man jau reizi gadījās līdzīga rakstura problēma tā kā iesaku uzmanīties.
Privātmāja skaitās gan, jo prasība ir vai nu apsargājam stāvvieta vai privātmāja, kura ir slēgta pa perimetru. Cītādi jau cil`veks, kurš nedzīvo guļamrajonā auti vispār nevarētu apdrošināt :)))