Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Alfa Romeo 156 1998 Novērtējums: 10
saskaitīju ka tā man bijusi 9 mašīna , pirmā rietumos ražotā mašina pēc VAZ bija alfa romeo - sprint, pēc tam ilgāku laiku no alfām praktisku apsvērumu dēļ atturējos , braucu ar mazdu, audi, pamēģināju BMW, bet domāju par alfu
auto ar 2,5 V6 motoru - 190 zs
kopējais nobraukums 110000
pats braucu mazliet vairāk kā gadu un 20 000 km
Auto visu laiku bijis Latvijā - bijis firmas auto, tā kā nav pārāk žēlots, bet arī remontēts katrs sīkums, naudu nežēlojot un tikai Autoturino
Liels plus pērkot auto, kas bijis Latvijā , gan no servisa var dabūt informāciju par visiem remontiem, gan no apdrošinātājiem
Komplektācija - viss ko tagad var auto ielikt izņemot ādu un navigāciju
Plusi, kas liek izširties par šo auto - galvenais auto radīts, lai ar viņu brauktu un izbaudītu braukšanu
+ auto marka ar senu vēsturi un senām tradīcijām
+ perfekts dizains , ne velti atzīts par 1998 gada auto
+ uz ielām ļoti maz - arī nezog
+ ļoti ērta vadītāja darba vieta tā kā man ir muguras problēma, tas ir īpaši svarīgi
+ patīk askētiskais salons - nekā lieka, nekas netraucē braukt, to gan var uzskatīt arī par mīnusu, jo ir tikai viens mazs plauktiņš vidus konsolē, un durvīs nelielas kabatiņas, par minerālūdens pudeles nolikšanu nav ko domāt - bet šīs auto nav domāts tam lai viņā dzertu, ēstu vai runātu pa telefonu
+ perfekta vadāmība uz uzvedība uz ceļa, to grūti aprakstīt - tas ir jāizbauda - īsi pedāļu gājieni, mazs stūres gājiens, labi funkcionē gan stūres, gan bremžu pastiprinātājs - spēks jāpieliek, bet tieši tik daudz lai sajustu ko dari , nav kā japānim kam bremžu pedālis iekrīt grīdā un stūri ar vienu pirkstu var pagriezt,

nav nekā pasaulē bez sliktā, šim autiņam tie ir sīkumi, kas kaitina, kurus ievēro tikai ar laiku, un kurus es šai mašīnai piedodu
- nav iespējams noregulēt logu mazgātājus ne pilsētai ne ārpus tās - strūkla trāpa pa tīrītāja štoku
- ieliet ūdeni logu mazgājamo var tikai ar trekteri - tvertnes kakla diametrs ~1,5 cm un atrodas dziļi , lejot no pudeles puse aizlīs garām- gribētos redzēt to kretīnu, kas to izdomājis
- vispār nav aiz kā atvērt bagāžnieku
- straujāk ieliekot 1,3,5 ātrumā roka atduras vidus konsolē
- ļoti maigs krāsojums paliek švīkas no katra pieskāriena - auto melns
- divreiz salūzis pakaļējo durvju rokturis - tas nav paredzēts salam
- sēdekļu apsilde - it kā silda, bet tajā pašā laikā sķiet ka neko tomēr nesilda
- ir redzēta labāka klimatkontroles darbība
- remontus labāk pie kaimiņa Jāņa nadarīt būs tikai zaudēts laiks , nauda, nervi un tāpat kaut kas nebūs pareizi - piemēram - eļļas filtrs ko npirksiet pēc kataloga nederēs jo tieši šim auto būs savādāka vītne
- par remonta ērtību itāļi nedomā - lai nomainītu sveces jānoņem inžektors un vēl visādi s...., lai apmainītu priekšējo lampu 1 h vajag ieplānot
- mašīna zema - braucot ar 70 noteikti gaisa tilta virspusē aizķersies
- ļoti mazs pelnutrauks un slikta atrašanās vieta - bet braucot nav jāpīpē

bija grūti aprast ar šo auto
-190 zs uz priekšu, jo pirms tam braukts ar Audi Q
- auto ļoti asi reaģē uz jebkuru darbību, īpaši stūre - cik zinu mazākais stūres gājiens no standarta autiņiem, no gala līdz galam 2
- 6- pakāpju ātrumkārba
- it kā maz vietas kājām, pārliekot no gāzes uz bremzi kaut kur aizķēros ar purnu, kamēr sapratu ka pedāļi ir vienā līmenī ( audim bremze augstāk , ja pareizi atceros) un kāja nemaz nav jācilā, papēdis pie grīdas un pārliekam tikai purngalu
- mašīna ir provokators - provocē pārsniegt ātrumu, pamēģināt ar kādu no krusta paskrieties , ieiet līkumā nedaudz saslīdot ar kaucošām riepām - bet manā vecumā jau pietiek skriet un varu arī noturēties, kad blakus kāds sāk rūkt pie sarkanā
- ziemā vispār traks varēju palikt, kamēr apradu un sapratu, ka tas nav Q un jābrauc prātīgi

par ekspluatāciju - līdz šim nekas nopietns nav darīts - eļļa, bremžu kluči, priekšējo satbilizatoru bukses, lielākais ieguldījums bija lambda zonde un nekas šķiet tuvākā laikā nebūs jādara, varbūt jāmaina amortizatori
Ir bijušas problēmas meistaru dēļ, pat pie vienkāršiem darbiem - mainot priekšējos bremžu klučus ABS vadu pārlika nepareizi - to ritenis pārrīvēja , maino priekšējo stabilizatoru - piespieda stūres pastiprinātāja trubu - sākoties ziemai kauca kā traks - kamēr atrada vainu, bija jautri

salīdzinot ar vecakām alfām novērsti galvenie defekti
- pretrūsas apstrāde ir ideāla , nekur nav parādījusies rūsa - itāļi pacentušies, īpaši ja atceras 80 gadu auto, kuriem tā bija galvenā problēma
- salona kvalitāte - mašīna pēc 5 gadu ekspluatācijas uz Latvijas ceļiem joprojām ir absolūti klusa - neviena salona detaļa nav salūzusi un izgrabējusi
- ziemā nav problēmu ar siltumu. slēdzenēm ( piedodiet pakaļējos rokturus 2 x salauzu)

par auto kvalitāti liecina arī fakts, ka Eiropā viņu cena krītas lēni
10 varbūt par daudz, bet es viņai piedodu tos mīnusus
Vai pirktu atkal - noteikti !


arba @ 5.jūlijs 2003 0:00
Visi komentāri
 
superb 6.jūlijs 2003 14:19
0 0 Atbildēt

Ar ko nepatika AudiQ?

arba 6.jūlijs 2003 14:30
0 0 Atbildēt

atbildēt uz jautājumu kapēc patīk, vai kapēc nepatīk ir ļoti grūti, bet pacentīšos
- pilna Rīga
- zog - mēģināja 2 x
- pa zemes ceļiem iznāk braukt reti
- cik tad te tās ziemas - bet šoziem nopietni apsvēru jautājumu par otra auto iegādi ziemai , bet ceru ka AR atkal sāks ražot Q
- apriebās nepārtrauktie remonti - var jau uzskatīt ka tas ir normāli, ka 1 x gadā vismaz visas gumijas jāpārlasa bet man apnika
bet galvenais sajūta - iekāpjot un izbraucot uzreiz teicu pērku un pārdevu savu A Q

superb 6.jūlijs 2003 20:10
0 0 Atbildēt

Vai tad Alfas bojājas retāk kā Audi? Cik zinu, tad detaļu cenas arī nav mazās un par to remontēšanas vieglumu pats minēji..

arba 7.jūlijs 2003 0:33
0 0 Atbildēt

man bijuši 2 audi un pašreiz ir trešā alfa
jocīgi, bet alfas jāremontē retāk
alfas nepērk tie, kas grib pēc iespējas lētāk braukt, tie pērk golfu ar dīzeli

arba 7.jūlijs 2003 0:36
0 0 Atbildēt

un par to remontēšanas vieglumu man ir savas domas - mūsu servisu veči neko jaunu negrib mācīties, viņiem patiktu ja visi brauktu tikai ar audi un VW - vienkāršas, lētas daļas, tā viņi visiem arī stāsta, ka tos tik vajag pirkt

Kasinsh 7.jūlijs 2003 8:20
0 0 Atbildēt

ALFA ir dzīvesstils, nevis vienkārši auto. Dizains, sportiskums - vienkārši super!
Pārsvarā jaunu cilvēku braucamais.
Var jau būt, ka jaunās ALFAs ir izturīgas un ilgspēlējošas, taču par vecajām to nevar teikt. Bet šī, ko Arba aprakstīji, ir labā.
Starp citu - vai nav tā, ka visi standartautiņu (Audi, Bmw utt.) īpašnieki burtiski aizdegas, ieraugot līdzās ALFA?

Garuda 7.jūlijs 2003 17:02
0 0 Atbildēt

Respect Alfai.

Kad izvēlējos mašīnu, mēģināju daudz un dažādas cenu amplitūdā līdz 1200$, piemēram Volvo 440&480, BMW 320, Alfa Romeo 33, 75&164, Audi Coupe un citas. Neiegādājos nevienu no tām, jo materiālā situācija izmainījās. Bet mana sirds palika pie 75 Alfas... Klasiskā piedziņa, ceļu turēja izcili, vadāmība fantastiska! Kad mainīšu mašīnu, meklēšu tieši Alfa Romeo.

DAmomo 22.jūlijs 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Apsveru domu iegādāties 156 Alfa Romeo. No tavas kritērijas lielu problēmu neredzēju, un galvenais jau ir vadība un lai motors kārtībā.
Jautājumi:
Cik auto patērē degvielu?
Salīdzinoši ar Audi A3/A4 kādas ir detaļu izmaksas?
Vai pērkot ir kas jāskatās īpaši?

arba 22.jūlijs 2003 22:49
0 0 Atbildēt

degvielas patēriņš (owner's manual)

motors pilsēta ārpus pilsētas vidēji zs 0-100

1,6 11,4 6,4 8,2 120 10,5
2,0 11,7 6,6 8,5 155 8,6
2,5 16,5 8,4 11,4 190 7,3

braucu ar 2,5 pilsētā var izbraukt ar 14, vidēji 12. Latvijā nav iespējas izbraukt tukšu bāku tikai pa šoseju ar stabilu ātrumu tā kā kāds ir patēriņš uz šosejas godīgi nezinu braucot uz Ventspili un atpakaļ ap 10

detaļas varētu būt nedaudz dārgākas, jāpērk oriģinālas, daudzko citu nevar nopirkt (gaidu jau 1,5 mēnešus amortizatorus ražo bez oriģinālajaiem tikai kony un ky )
par nožēlu Latvijā viņas parādas tikai sistas vai ļoti nodzītas
(paskaties cenas Latvijā un Vācijā)
pirms pirkšanas aizdzen uz Arfilu, ja mašīna bijusi Latvijā viņi noteikti par viņu visu zinās, ja nē pateiks kādā stāvoklī viņa ir
pirms izšķiries pirkt alfu ar viņu vajag pabraukt, lai patiešam saprastu vai gribas viņu, tikai dizaina dēļ nevajag pirkt

DAmomo 23.jūlijs 2003 12:20
0 0 Atbildēt

Pldies.

Joe 14.septembris 2003 13:47
0 0 Atbildēt

Man pasam nav bijis,bet braukt vienreiz gadijas,loti labs auto ar specigu sportisku pieskanu. Celiens nereals.

fans 15.septembris 2003 17:55
0 0 Atbildēt

Ja manā īpašumā vēl 156 alfas nebūtu, noteikti sāktu apsvērt domu par tās iegādi, tikai pateicoties ARBA teiktajam. Super, augstākā labuma Alfas reklāma, no sirds saku.
No savas pieredzes pievienojos visam, kas ARBA textā minēts. Lai gan sākumā nevarēju izšķirties starp GTV un 156, jo nezināju, ko tad īsti gribu. Nu gan man skaidrs - 156 ir priekš manis. Patīkams kompromiss gan jaudas gan ērtuma ziņā.

elbee 19.septembris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

gtv vs 156 gruuti saliidzinaat. krasi dazhaadu kategoriju auto. kopiigs vinjaam tik viens dzineejs (2.0TS). piekare cita, gaitas iipashiibas citas, braukshanas izjuutas pilniigi savaadaakas. gtv ir nepraktisko auto topaa, ikdienas funa kjershanas aparaats, vieta pietiek tik 2 personaam, bagaazhnieka praktiski nav.

nhbjhg 16.septembris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

njhu

Hindo 17.augusts 2006 16:50
0 0 Atbildēt

A kur Tu savu Alfu labo? Es arī braukāju ar AR 156 tikai 2.0 TS. Ar savu laboshanas vietu esmu ljoti apmierinaats, jo pasha serva siamnieks un menedzheris, abi braukaa ar 156 Alfaam. patiikami iebraukt servisaa apzibnoties, ka vinji to mashiinu paarzin jau no priksheejaam liidz pakaljeejaam lampaam. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti