Auto iegādāts no vācijas samērā normālu cenu ar vienu vizuālu defektu aizmugurē, tagd dēl tā ir grūtības nopārdot, pērkot spidometrā bija 135000 km, pirmajā mēnesī jau nomainīju sajūga disku(Ls35 +darbs) pēc 60000 nojuka viens priekšējais gultnis (Ls 36 + darbs), nomainītas vārstu gumijas Ls 0,70gab (16gb) priekšējie bremžu kluči, visi materiāli analogie, pērkot oriģiņālus paliksi bez biksēm , nekādu problēmu ar rezerves daļu iegādi .
Mašina ir uz goda nekādas īpašas problēmas nav sagādājusi ar pilnu bāku 45l var nobraukt 620 km tad gan jāsāk meklēt benzīns, laba lieta zonde nekad skatē atgāzes nebūs par daudz. Neērti iesēsties šofera pusē mazliet jāielocās lai iesēstos pie stūres.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur rezumē? Nav skaidrs, kādēļ auto tika iegādāts. Pārdošanai? Runājot par "analogajām detaļām" - kādi ir komentāri par viedokli, ka oriģinālās detaļas gan ir dārgākas, bet kalpo daudz ilgāk?
Vai pareizi sapratu, ka zonde tiek pieminēta kā motora defekta vai regulējuma problēmu sekas (sliktas atgāzes) novērsoša ierīce (kārtībā esošam motoram ar atgāzēm būtu jābūt visam ok, vai ne?)? Tas nebūt nav šīs ierīces darbības mērķis, bet, ja auto nebūs tehniskā kārtībā, šī zonde un citi elektroniskie loriņi ātri vien sāks cits pēc cita birt un radīt ievērojamus zaudējumus.
Ja nav nosleepums cik tev izmaksaaja sajuuga nomainja ( darbs) un kur tu mainiiji, ja protams to nedariiji pats...
Orginaalaas detaljas iet ilgaak, bet atmaksaajas tikai pie lieliem nobraukumiem.