Nopirku savu autiņu pirms pāris mēnešiem pa 2500$. Peugeot izvēlējos tādēļ, ka gribēju dīzeļdzinēja auto. Kā zināms Peugeot māk ražot dīzeļus un kā nu ne: 1,9 ar turbiinu un intercooleri. PATS GALVENAIS patēriņš 4-6l uz 100km. No friciem nācis ar dauzītu spārnu, bet ģeometrija visa pa vietām!Nekāda vaina. Nu protams nav viņš tik dinamisks, kā dažs labs benzīnnieks, bet iet kā dīzelim pienākas.
Labās īpašības: Priekš dīzeļdzinēja kluss un nav jūtamas vibrācijas salonā, ļoti ekonomisks, dzinējs strādā kā pulkstenis. Salons: netipiski mīksti sēdekļi (varbūt tieši tādēļ franči šo auto izmanto priekš takšiem)Apdare kaut kas līdzīgs starp SAAB un VW. klasiska, bez liekiem elementiem. Pluss: magnetolu var noslēpt aiz aizverama vāciņa. Ziemā -25 grādos piešķīlu ar otro piegājienu!Vasarā ar pirmo. Salons viduvēji kluss. Ja salīdzināsim Db skaļumu ar lielās klases mazda xedos9 tad rezitāts būtu 4:10 mazdas labā.
Sliktās īpašības: Sedaniem nav iespējas nolaist aizmugurējo sēdekļu atzveltni. Vāja vieta siem dzinējiem ir dzesēšanas sistēma, neskatoties uz visu, ka ir uzstādīts intercooleris!Nu un protams panesās Franču prikoli: pat priekšejo gabarītlampiņu nenomainīsi bez grāmatas izstudēšanas!Patesībā jau viss ir uztaisīts vienkārši, bet tikai jāzin kas pie kā piederas. Visvairāk mani tracina franču skrūves, nevarēja izmantot normālas krusti;nu skrūves, nee kaut kaadas ar atslēdzinam skruveejamas... Nu un jaa- elektriskaa luuka... vienkarschi lietus laika tek man uz gavas. Bet tas viss ir novēršams takā ielej 5ls un dodies kur tikai gribi...
Vispaar jau esmu apmierinaats, jo nopietnu probleemu pagaidaam nav bijis un cerams veel tik atri ari nebuus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
noliecu galvu drosmīgo priekšā...
Hmm, es vienmēr biju domājis, ka intercooler ir ierīce nevis dzinēja, bet gan ieplūdes kanālu dzesēšanai. Laikam būšu kļūdījies. :)
Ar ko rezultāts 4:10 labāks par 2:5?
Qued: :) nevis kanaalu :)) bet gaisa...
:) eu, vai tiešām esi redzējis SAAB apdari??????? ( par to ka salona apdare līdzīga VW tam gan piekrītu ) :)
Rakstīju "kanālu", jo īsti nezināju, ko tur dzesē. Vakar izlasīju, ka patiesi dzesē gaisu, jo tas pēc saspiešanas turbīnā uzkarst, bet, kā zināms, karsta gāze ieņem lielāku tilpumu. Tādēļ starpdzesētājā jeb "interkūlerī" gaisu atdzesē! :) A peugeot īpašnieks necērt zivi, viņš laikam domā, ka interkūleris ir kaut kāds megakruts dzinēja dzesēšanas bribambass.
Nu neeam mes visi mehāniķi...
Qued: visi jau nav auto fani, bet jābrauc ar mašinu daudziem
Ok, ne jau nezināšanu es pārmetu. Bet nevajag plātīties ar faktiem, par kuriem nav skaidrības, citādi tauta salasās šitādus tekstus un aplamas zināšanas izplatās tālāk.
Goda vārds, nesaprotu, kā peugeot 1,9 dīzelim var būt tik mazs patērinš... Un ar turbīnu, un lielai bundžai.. Visiem citiem zem 5,7 nu nekādi neiet. Nesaprotu.
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Veeljoprojaam kustas....
Atradu veel aprakstus:
http://www.ufro.narod.ru/html/peu/peug405.htm
Peugeot Pilna masa 1690, Pašmasa 1210 tātad bleķi ir diezgan plāni priekš tādas kārbas, 1,9 turbo dizelis pateere vairaak tikai tad ja brauc ar 2.500 - 4.000 apgr.min. un ar ieslēgtu turbīnu un spied pedaali griidaa (pie taadiem motora apgriezieniem visus normaalus brauceejus apbrauc kaa staavoshus). Normaala ciklaa var braukt nepaceļot apgriezienus virs 2.000 apgr.min., kas ir pilniigi pietiekoshi lai no krustojuma izbrauktu neduumojot un neatpaliekot. Ekonomiskākais rezīms ir 1.500 apgr. pa pilseetu 5 robaa 55-65km/h. un sanaaks 7-8 L maksimāli.